Kummilapseni isä ehdotteli suoraan juhannuksena. Miten tästä eteenpäin?
Olen tuntenut hänet viitisen vuotta ja aina olen luullut huomaavani jotain outoa hänen käytöksessään minua kohtaan.
No eilen sitten vietettiin juhannusta suurella porukalla ja hän hakeutui jatkuvasti seuraani ja loppuillasta antoi palaa suoraan kaikki mielipiteensä minusta ja kertoi kuinka on aina haaveillut minusta ja teen hänet hulluksi aina kun olen näköpiirissä. Kuittasin nämä humalaisen puheina, mutta tänään pahoitteli kun sanoi niin suoraan ja että olisi pitänyt pitää omana tietonaan ja eihän vain loukannut ym.
Maanantaihin asti ollaan samassa paikassa ja jotenkin pitäisi osata olla. Ja miten pystyn jatkossa käymään kummilapseni juhlissa kun tietää mitä tuo mies ajattelee.
Hän on vielä serkkuni mies joka tekee tästä vielä enemmän kiusallista. :(
Kommentit (21)
Ihan ok tilanne koska jälkeenpäin pahoitteli niinkuin aikuisen kuuluu tehdä. Tyhmyyksiä tulee lauottua joskus, mutta jos tajuaa virheensä ja puhuu asian auki, on tilanne jo paljon parempi.
Unohda koko juttu. Kaikilla meillä on fantasioita.
Ole ihan rauhassa. Eiköhän tollasella lörpöttelevällä häntäheikillä ole kohta uusi kohde kiikarissa
Sanot:
"Katsos kun mä en tiedä mistä tää johtuu, mut mä vaikutan KAKKIIN miehiin tuolla tavoin. Myös joihinkin naisiin. Arvaa onko raskasta. Eli sä oot ihan normaali ja unohda koko juttu jooko, kiitti".
Unohdat koko jutun. Teit varmasti selväksi ettei teidän välillä tule ikinä tapahtumaan mitään muhinointia.
Vierailija kirjoitti:
Sanot:
"Katsos kun mä en tiedä mistä tää johtuu, mut mä vaikutan KAKKIIN miehiin tuolla tavoin. Myös joihinkin naisiin. Arvaa onko raskasta. Eli sä oot ihan normaali ja unohda koko juttu jooko, kiitti".
Tai lyhyemmin: Mä olen miehille kuin kakki on kakkikärpäsille.
Ikävä juttu. Olen kokenut saman. Vaimo oli hyvä ystäväni. Yritä vältellä häntä, kun ottaa alkoholia.
Tosi kurja juttu. Näit sattuu aina välillä, jotenkin tuntuu että aika monella on vastaavia kokemuksia. Pahinta on jos olet tuntenut ihmisen kauan etkä todellakaan ajattele hänestä yhtään "sillä tavalla". Siis puhtaasti vaan neutraali suhde tähän ihmiseen, ei mitään seksuaalista mielessä vähääkään. Koita päästä asiasta yli, mies ylitti rajat, se on ihan selvä. Hän todennäköisesti katuu avautumistaan, ei tuossa oikein muuta voi kuin koittaa unohtaa.
Kiitos kommenteista! Kai pitää tosiaan vain yrittää unohtaa vaikka inhottaa nyt koko juttu ja ällöttää koko mies :( ap
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kommenteista! Kai pitää tosiaan vain yrittää unohtaa vaikka inhottaa nyt koko juttu ja ällöttää koko mies :( ap
Joo, ota ketjun neuvot vaariin. Kyllä se siitä.
Mä olen pystynyt jo parisen vuotta suhtautumaan siskonmieheen vastaavaan avauksen jälkeen normaalisti. Meni sellaiset 13 vuotta nollata, mutta onhan tässä vielä yksi 40 vuotta elämää jäljellä.
No täällä yritetty vältellä mutta ahdistavaa on. Onneksi huomenna kotiin. Olisin lähtenyt jo, mutta olemme veljeni kyydillä joten en pääse pois. Ap
Luultavasti ei edes muista mitä ehdotteli jos oli kovassakin humalassa. En ottaisi vakavasti. Hyvä ystäväni on todella kaunis ja seksikäs ja hän ei voisi osallistua mihinkään illanviettoon jossa on humalaisia jos ottaisi kaikki kavereiden ja sukulaisten miesten ehdotukset tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti ei edes muista mitä ehdotteli jos oli kovassakin humalassa. En ottaisi vakavasti. Hyvä ystäväni on todella kaunis ja seksikäs ja hän ei voisi osallistua mihinkään illanviettoon jossa on humalaisia jos ottaisi kaikki kavereiden ja sukulaisten miesten ehdotukset tosissaan.
Ap:han sanoi, että pahoitteli seuraavana päivänä eli kyllä ilmeisesti muisti. Ja vaikkei muistaisi mitä sitten? Eikö siitä saa ahdistua ja kokea pahaaoloa jos joku tuttu alkaa ehdottelemaan ja puhumaan sopimattomia? Ei kaikki ota niitä kohteliaisuutena.
Tota... mites se sun serkku? Itse haluaisin, että mulle kerrottaisiin jos mun mies on tollanen sika.
Vierailija kirjoitti:
Tota... mites se sun serkku? Itse haluaisin, että mulle kerrottaisiin jos mun mies on tollanen sika.
Itse en haluaisi tietää. Kaikilla meillä on fantasiansa ja humalassa ne lausutaan ääneen. Tietenkin jos haluat menettää välisi myös serkkun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en haluaisi tietää. Kaikilla meillä on fantasiansa ja humalassa ne lausutaan ääneen. Tietenkin jos haluat menettää välisi myös serkkun.
Niin no joo, ilmeisesti on normaalia vetää pää niin täyteen, että on valmis pettämään puolisoaan? Jos joku toimii noin harkitsemattomasti, niin kannattaa lopettaa se juominen.
Ja ei meillä kaikilla kyllä ole fantasioita toisista miehistä/naisista. Mä lausun ääneen omat fantasiani omalle kumppanilleni ja ihan selvinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Tosi kurja juttu. Näit sattuu aina välillä, jotenkin tuntuu että aika monella on vastaavia kokemuksia. Pahinta on jos olet tuntenut ihmisen kauan etkä todellakaan ajattele hänestä yhtään "sillä tavalla". Siis puhtaasti vaan neutraali suhde tähän ihmiseen, ei mitään seksuaalista mielessä vähääkään. Koita päästä asiasta yli, mies ylitti rajat, se on ihan selvä. Hän todennäköisesti katuu avautumistaan, ei tuossa oikein muuta voi kuin koittaa unohtaa.
Mun mielestä paljon, paljon pahempi on jos vetovoima on tollasessa tilanteessa molemminpuolista! Vaikka pystyisikin vastustamaan kiusausta suostua ehdotteluihin on niitä vielä vaikeampi unohtaa ja olla ton miehen kanssa jatkossa tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla meillä on fantasiamme
Vierailija kirjoitti:
Olen tuntenut hänet viitisen vuotta ja aina olen luullut huomaavani jotain outoa hänen käytöksessään minua kohtaan.
No eilen sitten vietettiin juhannusta suurella porukalla ja hän hakeutui jatkuvasti seuraani ja loppuillasta antoi palaa suoraan kaikki mielipiteensä minusta ja kertoi kuinka on aina haaveillut minusta ja teen hänet hulluksi aina kun olen näköpiirissä. Kuittasin nämä humalaisen puheina, mutta tänään pahoitteli kun sanoi niin suoraan ja että olisi pitänyt pitää omana tietonaan ja eihän vain loukannut ym.
Maanantaihin asti ollaan samassa paikassa ja jotenkin pitäisi osata olla. Ja miten pystyn jatkossa käymään kummilapseni juhlissa kun tietää mitä tuo mies ajattelee.
Hän on vielä serkkuni mies joka tekee tästä vielä enemmän kiusallista. :(
Olen aina luullut huomanneeni
Niin ja siis ehdotti, että karataan kahdestaan tyhjään huoneeseen muhinoimaan. Ap