Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

meillä ei jakseta siivota, ollaanko normaaleja?

Vierailija
24.06.2017 |

varmaan siibosin viimeksi 3 viikkoa sitten. Astioita laitetaan koneeseen ja keittiötä siivotaan ja wc:tä siiboan. Mutta monesti on sängyt petaamatta ja tavaroita pöydillä, myös lapsilla. Itse kärsin masennuksesta, miehestä en tiedä, aika menee muuhun kuten täällä olemiseen tai pelaamiseen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä siivotaan, silti tasoilla on sinne kuulumatonta tavaraa ja leluja levällään...

Vierailija
2/7 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole juuri koskaan siistiä. Tiskit ja pyykit on jatkuvasti pesemättä. Pesen vasta sitten kun on pakko. Kertyy usein isot kasat. Lattiat jaksan imuroida ja pyyhkiä harvemmin kuin kerran kuukaudessa. Pöydät, tasot ja lattia on täynnä tavaraa. Keittiö on todella epähygieeninen. Roskat on viemättä. Parveke on käyttökelvoton, kun se on täynnä kaikkea roskaa ja roinaa. 

Olen mies ja sinkku. Ja hassuinta tässä on se, että työskentelen rakennustyömaiden loppusiivoajana. Ehkä juuri siksi, kun siivoan kaikki päivät muualla, omaa kämppää ei sitten jaksa enää siivota yhtään. Viihtyisin ja tykkäisin, että olisi tosi siistiä, mutta kun ei jaksa niin ei jaksa :(    Sitten kun ei ole kukaan valittamassakaan sotkusta, niin kaikki vaan aina on levällään :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kun olette ällöjä.

Vierailija
4/7 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvan lempipuuhaa se on. 

Mutta pakkohan se on tehdä, jotta voi pitää itseään ihmisenä. Meille pelmahtaa usein yllätysvieraita ja perussiisteys on ihan senkin takia tärkeää. Olen myös huomannut, että kovin sotkuisessa ympäristössä en voi hyvin. 

Vierailija
5/7 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoustarvehan riippuu ihan siitä miten sottaisesti eletään. Toi on jo hyvä että keittiötä ja vessaa teillä siivotaan. Eihän sängyn petaus mikään must ole. Siivoa siellä missä tarvitaan, esim imuroi eteisestä hiekat.

Vierailija
6/7 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käy siivooja kahden viikon välein joka imuroi, pyyhkii pölyt ja pesee vessan ja keittiön. Muuten ei ikinä imuroida tai pyyhitä pölyjä...

Vierailija
7/7 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en siivoa juuri koskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi