Mies lähti laivalle nukkumaan, vietän jussia lasten kanssa
Meillä on ollut tosi kiva juhannus sukulaisen mökillä lasten kanssa. Mies lähti eilen jo laivalle nukkumaan univelkaansa vuorotöistä kun siellä saa niin hyvin nukuttua, vähän harmo lasten kannalta tietty mutta kivasti on mennyt kumminkin: miten muiden palstalaisten juhannus?
Kommentit (25)
Mä kävin aikoinaan ruotsinristeilyillä oikeasti sen vuoksi että laivalla nukkui paremmin.Valvoa ei jaksanut, pää oli tyynyssä jo iltayhdeltätoista. Mies nukkui viereisesssä pedissä, muksut olivat mummolassa. rahaa ei juuri mennyt kun ei ryypätty ja reissut tehtiin lahjakorteilla ilmaiseksi.
Mullekin yksi kaino rouva sanoi punastellen laivan parketilla, että hän haluaisi nukkua vieressäni. Herrasmiehenä suostuin univelkaisen rouvan pyyntöön ja mentiin yhdessä hyttiini nukkumaan. Kaksin se unikin on aina kauniimpaa.
Vierailija kirjoitti:
Mullekin yksi kaino rouva sanoi punastellen laivan parketilla, että hän haluaisi nukkua vieressäni. Herrasmiehenä suostuin univelkaisen rouvan pyyntöön ja mentiin yhdessä hyttiini nukkumaan. Kaksin se unikin on aina kauniimpaa.
Eipä ole moista tullut itse koskaan tehtyä, juttuja olen kyllä kuullut.
Ei tietysti tyhjässä kodissa osannut nukkua, kun te olitte mökillä? Ymmärrän, laivan buffet-pöytä houkuttelee :D
Ootko kuullut "Ruotsinlaivasta"...