Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähti laivalle nukkumaan, vietän jussia lasten kanssa

Vierailija
24.06.2017 |

Meillä on ollut tosi kiva juhannus sukulaisen mökillä lasten kanssa. Mies lähti eilen jo laivalle nukkumaan univelkaansa vuorotöistä kun siellä saa niin hyvin nukuttua, vähän harmo lasten kannalta tietty mutta kivasti on mennyt kumminkin: miten muiden palstalaisten juhannus?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillä on ihan LAIVA? Et sentään venettä meinaa?

Ootko kuullut "Ruotsinlaivasta"...

Vierailija
22/25 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin aikoinaan ruotsinristeilyillä oikeasti  sen vuoksi että laivalla nukkui paremmin.Valvoa ei jaksanut, pää oli tyynyssä jo  iltayhdeltätoista. Mies nukkui viereisesssä pedissä, muksut olivat mummolassa. rahaa ei  juuri  mennyt kun ei  ryypätty ja reissut tehtiin lahjakorteilla ilmaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin yksi kaino rouva sanoi punastellen laivan parketilla, että hän haluaisi nukkua vieressäni. Herrasmiehenä suostuin univelkaisen rouvan pyyntöön ja mentiin yhdessä hyttiini nukkumaan. Kaksin se unikin on aina kauniimpaa.

Vierailija
24/25 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullekin yksi kaino rouva sanoi punastellen laivan parketilla, että hän haluaisi nukkua vieressäni. Herrasmiehenä suostuin univelkaisen rouvan pyyntöön ja mentiin yhdessä hyttiini nukkumaan. Kaksin se unikin on aina kauniimpaa.

Eipä ole moista tullut itse koskaan tehtyä, juttuja olen kyllä kuullut.

Vierailija
25/25 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietysti tyhjässä kodissa osannut nukkua, kun te olitte mökillä? Ymmärrän, laivan buffet-pöytä houkuttelee :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi