Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin keski-ikäinen mies uteli minulta missä olen ollut

Vierailija
24.06.2017 |

Olin kotona kolme päivää ja kysyi minulta missä olen ollut , kun ei ole näkynyt ja kuulunut mitään. Sanoi, että meinasi soittaa poliisit. Vähän outo huumori hänellä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei välitetä naapureista.

Vierailija
22/23 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyselen minäkin naapurin neitosten menoista. Tiedän sitten olla tarjoamassa lohduttavaa olkapäätä, kun poikkiksen kanssa menee bänks. Kjeh, kjeh.

- Your friendly neighborhood setämies

Kuvitteletko ettei meillä nuorilla naisilla ole kuumia ikäisiämme miehiä lohduttajina? ;)

Kuvittelen. ;)

No kuvitelmasi ovat vääriä. Ei tarvi tyytyä vanhoihin ukkeleihin, kun saa ikäisiään kuumia uroita. ;)

Toki, toki. Niitä kuumia nuoria uroita on ihan mielin määrin vapaana jokaiselle naiselle, eix jeh? Ja seuraavassa ketjussa taas itketään miten Suomessa ei ole ollenkaan kuumia miehiä. :) 

Huomattavasti enemmän kuin vanhoissa ukkeleissa. Sitä paitsi löytyy niitä kuumia uroita muualtakin euroopasta ;)

Joo, poikaystäväsi jättää sut, ja seuraavana päivänä rientää Venezuelasta joku komistus sua lohduttamaan. :DD

Mulla olis kolme parikymppistä miestä valmiina katteltuna jos eroon mun poikaystävästä. ;) pari suomalaista ja yks ulkomaalainen. Ei oo ku yks puhelinsoitto ;)

Ja silti sä oot lauantai-iltana vauvapalstalla etkä "poikaystäväsi"  tai noiden vain puhelinsoiton päässä olevien kundien kanssa. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyselen minäkin naapurin neitosten menoista. Tiedän sitten olla tarjoamassa lohduttavaa olkapäätä, kun poikkiksen kanssa menee bänks. Kjeh, kjeh.

- Your friendly neighborhood setämies

Kuvitteletko ettei meillä nuorilla naisilla ole kuumia ikäisiämme miehiä lohduttajina? ;)

Kuvittelen. ;)

No kuvitelmasi ovat vääriä. Ei tarvi tyytyä vanhoihin ukkeleihin, kun saa ikäisiään kuumia uroita. ;)

Toki, toki. Niitä kuumia nuoria uroita on ihan mielin määrin vapaana jokaiselle naiselle, eix jeh? Ja seuraavassa ketjussa taas itketään miten Suomessa ei ole ollenkaan kuumia miehiä. :) 

Huomattavasti enemmän kuin vanhoissa ukkeleissa. Sitä paitsi löytyy niitä kuumia uroita muualtakin euroopasta ;)

Joo, poikaystäväsi jättää sut, ja seuraavana päivänä rientää Venezuelasta joku komistus sua lohduttamaan. :DD

Mulla olis kolme parikymppistä miestä valmiina katteltuna jos eroon mun poikaystävästä. ;) pari suomalaista ja yks ulkomaalainen. Ei oo ku yks puhelinsoitto ;)

Ja silti sä oot lauantai-iltana vauvapalstalla etkä "poikaystäväsi"  tai noiden vain puhelinsoiton päässä olevien kundien kanssa. ;)

Tää voi tulla sulle yllätyksenä, mutta voin palstailla ja viettää silti juhannusta poikaystävän ja kavereiden kanssa. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän