Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko loukkaavaa jos kysyn sinulta: "Mihin tarvitset edes miestä"

Vierailija
24.06.2017 |

Olen miehenä nyt viime vuosina kysynyt tätä monelta naiselta jotka ovat ns. Itsenäisiä ja omistavat esim koiria.

Heillä on unikaveritkin omasta takaa.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteeseen. Jakamaan elämän ilot ja surut. T. Yksinäinen jolla ei ole lemmikkiä.

Vierailija
2/25 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteeseen. Jakamaan elämän ilot ja surut. T. Yksinäinen jolla ei ole lemmikkiä.

Tuota vastausta en ole saanut keneltäkään naiselta. Monet vaan toteaa että eivät etsi ketään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteeseen. Perheen perustamiseen. Arjen jakamiseen.

Vierailija
4/25 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, pitäisikö minunkin siis hankkia koira, kun tarvitsen miestä seksiin.

Vierailija
5/25 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt loukkaannu mutta ajattelen että typerä ihminen täytyy olla että tulee tuollainen kysymys mieleen.

Vierailija
6/25 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota vastausta en ole saanut keneltäkään naiselta. Monet vaan toteaa että eivät etsi ketään...

En varsinaisesti etsi mutta haluaisin miehen.

Vierailija
7/25 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En varsinaisesti etsi mutta haluaisin miehen.

Lisään että sanoit että mihin TARVITSET. Et puhunut etsimisestä.

Vierailija
8/25 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt loukkaannu mutta ajattelen että typerä ihminen täytyy olla että tulee tuollainen kysymys mieleen.

Entä joseolet vaikka naimaton, lapseton, yli 30 vuotias erittäin sosiaaline ja itsenäinen nainen joka on vielä itse todennut että ei etsi ketään.

Mutta silti vikittelee miehiä...

Minusta tuo kysymys kolahtaa aika pahasti ristiriitaan käytöksen kanssa

Vierailija
9/25 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä miestä TARVITSE mihinkään, mutta ihan mukava se on ajankuluna, arjen jakajana, juttuseurana, reissuseurana, seksissä.... Hoitaa vielä puolet laskuista ja kotitöistä :)

Vierailija
10/25 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sitä miestä TARVITSE mihinkään, mutta ihan mukava se on ajankuluna, arjen jakajana, juttuseurana, reissuseurana, seksissä.... Hoitaa vielä puolet laskuista ja kotitöistä :)

Mitäs jos sanoisin naisesta noin. Helvetti mikä myrsky siitä tulisi...

Vierailija
11/25 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiin ja läheisyyteen ja juttukaveriksi. Muut asiat olen osannut hoitaa itsenäisesti, koska pakko, ja varmaan jatkossakin. Koirista tai kissoista en tykkää, miehet tuoksuvat yleensä paremmalle, niistä ei lähde irtokarvoja ja vessa-asiatkin hoituvat ilman apua.

Vierailija
12/25 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies saattaa ajatella samoin... Meillä on mukavaa yhdessä, viihdymme, mutta emme kumpikaan tarvitse toista. Kiva kun siinä vierellä on mukava ihminen, jonka kanssa on jo yhteistä historiaakin. Mutta kumpikin pärjäisi ihan itsekseenkin. Toinen on vain positiivinen lisä muutenkin mukavaan elämään.

Tosin on meillä tuo yhteinen lapsikin, josta kumpikin kantaa oman vastuunsa ja tarjoaa toiselle tukea pahimpiin uhmakohtauksiin (nyt jo koululainen ja kiukku vain yltyy).... Mutta silti sanoisin että emme tarvitse toisiamme, haluamme vain jakaa elämämme keskenämme.

Vierailija
13/25 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on sitten vääränlaista naisseuraa, en minäkään haluaisi suhteeseen minkään takertujan kanssa joka ei saisi puskapaskalla itse edes persettään pyyhittyä.

Vierailija
14/25 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuota minä haluan puolisolle olla. Kumppani, ystävä, arjen jakaja, juttukaveri. En mä halua että se tarvitsee mua mihinkään.

Vierailija
15/25 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä joseolet vaikka naimaton, lapseton, yli 30 vuotias erittäin sosiaaline ja itsenäinen nainen joka on vielä itse todennut että ei etsi ketään.

Mutta silti vikittelee miehiä...

Minusta tuo kysymys kolahtaa aika pahasti ristiriitaan käytöksen kanssa

Mitä tarkoittaa että kysymys kolahtaa ristiriitaisen käytöksen kanssa?

Ei kai flirttailu tarkoita että iskee? Tai jos joku iskisi että se tahtoo olla juuri sun kanssa suhteessa?

Parisuhde on yhteinen kemia, ei vain päätös olla toisen kanssa.

Se että flirttaa ei tarkoita että hakee siltä ihmiseltä jotain. Iskeminen voi olla vain seuran hakemista eikä liity kuin pinnalliseen itsensä viihdyttämiseen.

Aloitit kysymällä mihin miestä tarvitsee? Nykyään miestä ei välttämättä tarvitse kuten ennen, itse tarvitsen miehen parisuhteeseen muutenhan olisin yksin. Minulla on mies, mutta voidaan molemmat heittää flirttiä tahoillamme.

Vierailija
16/25 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En loukkaannu, vastaan kuitenkin että en tarvitse miestä mihinkään. Kaikki kotityöt pienistä sähkötöistä, auton korjaamisesta aidan pystyttämiseen ja ruoanlaittoon hoituu ihan itse.

Haluan kumppanin (sukupuolella ei väliä). Jakamaan ilot ja surut, tekemään hauskoja asioita, seksiin ja läheisyyteen. Tarjontaakin olisi mutta kun ihmisille paljastuu etten koskaan enää halua jakaa taloutta kenenkään kanssa vaan pitää omat asunnot ja omat rahat, he kaikkoavat.

Taustalla se, että ex-puolisoni teki minulle 50k velat minun nimissäni ja kun koko ruljanssi paljastui oli liian myöhäistä. Ne on maksettu takaisin ja tästä opittu että en koskaan luota keneenkään niin paljon että asuisin ihmisen kanssa.

Vierailija
17/25 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin mihin TARVITSEN miestä? Ei mies ole mikään hyödyke. En minä tarvitse miestä mihinkään, olen aikuinen ihminen, joka huolehtii itse itsestään. Samalla lailla mieheni on aikuinen ihminen, joka ei tarvitse minua pärjätäkseen. Mutta se ei muuta mitenkään sitä asiaa, että yhdessä on mukava olla, ja hyvässä suhteessa elämä on antoisampaa kuin se sinkkuna oli.

Vierailija
18/25 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole loukkaavaa, ajattelisin vain, että olet ehkä itse vähän reppana.

Minä en tarvitse miestä mihinkään. Sen sijaan oma mieheni tuo elämääni mukavaa extraa alkaen keskustelukaverista seksiin ja yleiseen henkiseen viihtyvyyteen.

Vierailija
19/25 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kysymys antaa ymmärtää, että ap ei pärjää yksin vaan on potentiaalinen riippakivi, joka etsii naisesta jotain äitiä ja huoltajaa ja seksinukkea. Jotain, mitä voi hyväksikäyttää tarpeeseensa. Se asenne on maailman tehokkain naisenkarkotin.

Vierailija
20/25 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäisin kysymyksestä että sen esittäjä on mies, joka omistaa hyvin pinnallisen ja vanhakantaisen käsityksen parisuhteesta. Mies kuvittelee että nainen "tarvitsee" miestä elatukseensa, auton renkaan vaihtamiseen, lumen luomiseen pihalta ja sulakkeen vaihtamiseen. Siispä jos nainen on itsenäinen, asuu kerrostalossa, eikä omista autoa ja pystyy elättämään siis itsensä, niin nainen ei kysyjän mielestä "tarvitse miestä". Koirakin naisella on joka kai sitten korvaa miehen vuoteessa(?).

Kysymyksellä vihjataan, että miehellä on vain välineellinen arvo naiselle. Mies voidaan korvata pullealla lompakolla, lapiolla, vasaralla tai koiralla.

Entäs jos naisen todellinen näkemys onkin se, että hän tarvitsee miestä elämänkumppanisi, rakkaaksi, ja rakastajaksi, niin kysymyshän on hyvin loukkaava. Kysymyksenasettelullaan mies jo osoittaa että joko hänestä nainen ajattelee miestä vain apuvälineenä tai sitten nainen ei ole hänen mielestään kykenevä rakastamaan tai edes kaipaamaan rakkautta elämäänsä.

Ja lisäksi kysymys tuo esiin myös miehen käsityksen parisuhteesta: naisen on oltava jollakin konkreettisella tavalla riippuvainen miehestä, heikko, elätettävä tai hoidettava, että kelpaisi miehelle miehelle parisuhteeseen. Kysymys ei sisällä oletusta että parisuhde voisi olla kahden tasa-arvoisen ja itsenäisen ihmisen vapaa, tunteisiin ja keskinäiseen ymmärrykseen perustuva liitto.

Tälläinen kysymys paljastaa aika karusti kuinka kaukana joidenkin miesten ja naisten tunne-elämä on toisistaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi