Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile lyhyesti mitä miehet merkitsevät sinulle?

Vierailija
24.06.2017 |

💬

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tällainen kysymys sukupuolentutkimuksen pääsykokeessa?

Vierailija
2/16 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on vähän kuin menkkasiteet. Kun tarvitsen sellaista, se pääsee tekemisiin alapääni kanssa, mutta sen jälkeen joutaa roskiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtaudun kaikkiin ihmisiin yksilöinä, en miehinä tai naisina. Mahdoton vastata siis. Mitä keltainen väri merkitsee sinulle?

Vierailija
4/16 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaivaa.

Vierailija
5/16 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on vähän kuin menkkasiteet. Kun tarvitsen sellaista, se pääsee tekemisiin alapääni kanssa, mutta sen jälkeen joutaa roskiin.

No nyt oli savage!

Vierailija
6/16 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvaa, seksuaalista nautintoa, kumppanuutta, vastinkappaletta.

Vierailija
7/16 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään

Vierailija
8/16 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiltä saa munaa ja ne on muutenkin mukavia.

Vierailija
9/16 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyynysotaa.

Nyt lentää untuvii, untuvii, pumpulii...

Vierailija
10/16 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat koko ikäni edustaneet minulle turvattomuutta ja pettymystä. Epäluottamusta. En luota yhteenkään mieheen vaan ajattelen että loppujenlopuksi voin luottaa vain ja ainoastaan itseeni. En kuitenkaan ole mikään miesvihaaja,pidän miesten suoraviivaisesta elämänkatsomuksesta. Naiset ovat niin monisäikeisiä.

Vierailija
11/16 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet yleisesti ihan vaan ihmisiä siinä missä muutkin. No, joskushan ne on vähän toheloita tomppeleita, mutta paria poikkeusta lukuun ottamatta kohtaamani miehet ovat olleet pohjimmiltaan vähintäänkin ihan hellyyttäviä tapauksia :)

Mutta rakastamani mies.. Puuttuva puoliskoni. Turvan antaja (olen ehkä vähän vanhanaikainen tai alkukantainen, mutta rakastan sitä tunnetta kun voin kokea olevani turvassa miehen sylissä). Järjen ääni. Sielunkumppani ja vaelluskumppani elämän eri käänteissä. Himoittuni, jonka kanssa voin sokeasti antautua erinäisille aistinautinnoille.. :)

Vierailija
12/16 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tulisi mieleenkään verrata miehiä terveyssiteisiin. Jälkimmäiset nyt on tarpeellisia, miehistä ei oo mihinkään!

Vierailija
13/16 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun elämän miehet ovat antaneet mulle ystävyyttä, kumppanuutta, huolenpitoa, rakkautta. Yhden sain lasteni isäksi, ja hyvä sellainen onkin, vaikka ei enää olla yhdessä. Tunnen paljon fiksuja ja syvällisiä miehiä.

Vierailija
14/16 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ötökäntappaja ja ylähyllyn pyyhkijä.

Vierailija
15/16 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet sinänsä, ryhmänä? Etuoikeutettua sukupuolta, jolla on ansaitsemattomasti enemmän yhteiskunnallista valtaa ja joiden seksuaalisen halukkuuden ja visuaalisen estetiikan ympärillä muiden pitäisi pokkuroida.

Oma mieheni taas on paras ystäväni ja rakastettuni. Poikani on rakkain maailmassa ja ihana tyyppi.

Vierailija
16/16 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän mies mun muru on tärkeä ihminen jonka kanssa haluan elämääni jakaa ja elää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme