Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki miesjutut menee aina päin mäntyä.

Vierailija
24.06.2017 |

Alkaa jo kyllästyttää. Yleensä jutut loppuvat ennen kuin alkavatkaan, useimmiten siksi ettei miehiä kiinnosta ja itsekin huomaan jälkeenpäin, ettei jutulla olisi ollut mitään todellista potentiaalia.

Nyt tapasin jokin aika sitten miehen, joka oli ihan erilainen kuin edelliset: aktiivinen yhteydenpidossa, halusi tavata, oli hellä, mukava ja fiksu. Minun nähdäkseni meillä synkkasi hyvin ja olisi ollut mahdollista jatkaa tapailua kenties seurusteluunkin asti. Mutta ei. Mies piti yhtäkkiä viikon hiljaisuutta ja ilmoitti sitten, että ei häntä taida oikein kiinnostaakaan. Tavattiin tuon jälkeen ja puhuttiin asiasta, päästiin mielestäni yhteisymmärrykseen ja sovittiin, että katsellaan ihan rauhassa ilman sen kummempia paineita, mihin asiat etenevät. Mies kuitenkin sanoi suoraan, että haluaa vielä tapailla.

Tapaamisen jälkeen mies ottikin yhteyttä ja oli taas normaali. No, menee pari päivää ja mies hädin tuskin vastaa viestiini. Nyt menee jo minullakin maku tähän touhuun. Kaikki oli aivan hyvin niin kauan, kunnes mies ilmoitti tuon että ei hän olekaan kovin kiinnostunut.

Mitenhän ihmeestä miehen kiinnostuksesta voisi olla varma, jos innokas yhteydenpito jne ei tarkoita mitään? Olen tottunut siihen, että epäaktiivinen mies ei ole kiinnostunut, mutta että mies itse vie juttua eteenpäin ja sitten kertoo, että evvk?

Aika mahdottomalta näyttää nämä seurustelujutut nykyään, kun tämä on tällaista.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on useampi tsirbula kierroksessa.

Vierailija
2/2 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kokeillut sellasta miestä, josta voisi luulla, ettei kelpaa kellekään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä