Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks mies ei sano suoraan ettei kiinnosta?!?

Vierailija
24.06.2017 |

Ei vastaa viestiin. Ei ilmottele itestään. Sitten laittaa viestin haluaa tavata. Sitten ei taas vastaa mitään. Miks se on tollanen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on muitakin kierroksessa tai ainakin etsinnässä. Ottaa yhteyttä sinuun jos ei ole saanut muualta seuraa, et ole kuitenkaan ykkösvaihtoehto. Ikävä kyllä.

Vierailija
2/6 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa mies oli todella kiinnostunut ja itse jätin aina vastaamatta. Peruin treffejä. Kostaako se mulle nyt? Osat ovat vaihtuneet toisinpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ystävä, joka käyttäytyy samoin. Jos huomaa, että vietän aikaa jonkun muun kanssa, hän palaa aina koukkimaan minun huomioni. Kun sitten ilahdun siitä ja esitän kutsuja lähteä ulos syömään/ teatteriin/ kylässä käymään, hän kieltäytyy järjestelmällisesti.

Ikään kuin haluaisi pitää lieassa ja nykiä mielensä mukaan, muttei antaa kenellekään muullekaan. Hän myös aktivoituu kyselemään kuulumisia aina pari päivää ennen kuin tarvitsee autokyytiä jonnekin. Ihan vain käyttää hyväkseen palveluksiani.

Alkanut tuntua tosi sairaalta, haluan lopettaa koko "ystävyyden", vaikka samalla menisivätkin muistot niistä ajoista, kun olimme oikeasti kuin majakka ja perävaunu.

Vierailija
4/6 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alussa mies oli todella kiinnostunut ja itse jätin aina vastaamatta. Peruin treffejä. Kostaako se mulle nyt? Osat ovat vaihtuneet toisinpäin.

Ei teidän juttu ainakaan alkanut kovin hyvin. Valtapeliä, toisen nöyryyttämistä ja roikuttamista alusta lähtien.

Vierailija
5/6 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia edes yrität? Todella tuhoon tuomittu suhde..

Oletko vain yksinäinen? Et voi olla ilman suhdetta?

Vierailija
6/6 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuden plussapuolia nuokin, ettei tarvitse mieltään vaivata tuollaisilla.