Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tunnen itseni läskiksi? Olen 57/167

Vierailija
24.06.2017 |

Ja kun katson kuvia niin näen kamalan läskin.

Harrastan säännöllistä urheilua.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miksi? Palstallahan ventovieraat, nimettömät ihmiset pääsevät sun pääsi sisään ja osaavat vastata. 

Jos haluat kommentteja tyyliin "olet sopusuhtainen ja kaunis", pyydä niitä. 

Vierailija
2/9 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua sellaisia kommentteja.

Ihmettelen vain tätä maailmaa. Miksi painoindeksi 20 tuntuu lihavalta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vääristynyt kehonkuva? Tuijottelet liikaa muokattuja instakuvia? Noilla mitoilla et voi kovin tankki olla, vaikka olisit silkkaa läskiä. Itse olen lyhyempi ja tuon painoisena olin hoikka, vaikka lihaksia ei ollut juuri ollenkaan. Toki jos sinulla on kaikki läski kerääntynt esim mahaan, niin voihan se vatsanseutu tuntua ja ollakin hieman läski.

Vierailija
4/9 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin alat touhuilemaan mitään laihdutusjuttuja, niin lueskele muutama Coletten viesti sairaalloisesta ahmimisesta ja yrjöämisestä ja kämppään eristäytymisestä. Mieluummin vähän läski kuin tuollainen.

Vierailija
5/9 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et ole painon mukaan.Toki vaakaa ei pidä tuijottaa vaan sitä miltä tuntuu.Harrastatko oikeanlaista liikuntaa joka vaikuttaa jokaiseen vartalon osaan? Ja syötkö ei turvottavaa ruokaa..

Vierailija
6/9 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se voi olla vääristynyt kehonkuva kun näytön kuvissa lihavalta

Vierailija
7/9 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päässä vikaa?

Vierailija
8/9 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyötärön ympärys on 64cm.

Vierailija
9/9 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suurinpiirtein samoissa mitoissa ja samalle tuntuu. Syy tähän on nykyinen vaatemuoti ja se, että vaikka ottaisit sovitettavaksi parikin kokoa isompaa vaatetta, niin siinä ei ole muuta eroa kuin pituus. Jää siis kauppaan vaatteet ja kuljen mieluummin mekoissa. Tuntuu läskiltä, vaikka tiedän, etten ole. Urheilen ja vanhemmat vaatteet, jotka on ostettu aiemmin, on edelleen ihan sopivia (jollei ole siis jo lahonneet käytössä).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme