Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nykyisin lähes koko ajan, tai koko ajan, surullinen.

Vierailija
23.06.2017 |

Niin, suru on kai oikea sana kuvaamaan mielialaani ja oloani. Päivästä, viikosta ja kuukaudesta toiseen. Vihainenkin olen, ja katkera.
Syitä lienee monia, lapsuudesta asti olen saanut paskaa niskaani ja menettänyt äitinikin liian aikaisin, vaikea suhde oli sekin.
Nyt on avioliitto aivan karilla ja kuralla, mutta enpä saa itseäni tästä irti. Teinistä asti ollut saman miehen kanssa yhdessä, jo 25v taivalta takana. Liikaa on tullut sanottua ja mitä avioelämään tulee niin sitä ei ole, viimeksi ollut seksiä 1v4kk sitten. Voiko toista pahemmin loukata vaikka syy selibaattiin olisi mikä? En tiedä..

Olen ihan loppu, täysin toivoton.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde kävelemään.

Vierailija
2/5 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja ihmiset vaan täällä puhuu ettei saa pettää. Helppo sanoa kun on tuoreet mäskit vehkeissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riitä voimat eikä rohkeus lähteä. Ja kai minä tuota miestä rakastan, ainakin mulka on sitä ihan hirveä ikävä. Läheisyyttämme, seksiä, kaikkea. Juu hän tietää sen kyllä, mutta koska olen niin epäonnistunut niin ei sillä väliä, ei minua "tarvitse" haluta. Se loukkaa eniten ettei hän ikävöi minua tarpeeksi, mutta minkäs teet kun niin epäonnistunut vaimo ja kumppani olen.

Enpä muuten osaa kuvitella itseäni kenenkään muunkaan kanssa sänkyyn, en kehtaisi.

Ap

Vierailija
4/5 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksikää jokin yhteinen harrastus. Lähtekää vaikka hölkkäilemään tai pyöräilemään. Ehkä te vaan ette tee tarpeeksi normaaleja juttuja yhdessä. Mietippä miten mukavaa on lenkin jälkeen lössähtää raukeana sohvalle tai kokkailla ruokaa. Sulla on selvästi liikaa aikaa ajatella. Paras keino suruun on keksiä jotain mielekästä tekemistä. Tietysti asiat pitää käsitellä, mutta liikaa on liikaa. Älä takerru ja ylianalysoi, se ei auta mitään. Nyt pitää jatkuvan pohtimisen sijaan tehdä jotain oikeita tekoja, jotka ohjaavat elämää oikeaan suuntaan.

Vierailija
5/5 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ajatusrakennelmasi ovat haitalliset. Rakastat miestä kuten äiti lasta, uhrautuen ja kaiken ymmärtäen. Mies ei rakasta sinua samoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme