Miten toimia kun entinen nainen ahdistaa ja pommittaa viestillä ja soitoilla
Ollaan seurustelultu naisen kanssa melkeen 7-vuotta. Minä olen 33-vuotias ja nainen 35-vuotias. Nyt on suhteen laita kuitenkin kääntynyt , nimittäin rakastuin itseäni 8vuotta nuorempaan naiseen. Olimme tämän "uuden naisen kanssa jo aikaisemminkin tuttuja ja meillä oli osittain yhteinen kaveripiiri, joka auttoi tutustumaan toisiimme.
Ongelmana on se, että meillä myös oli ihan ok avoliitto tämän "entisen " kanssa, eikä varsinaisesti mitään isompia ongelmia ole ollut, mutta jotenkin kaipaan sellasta tietynlaista erilaisuutta parisuhteeseen.
Ongelmana on nyt kuitenkin tämä "entinen nainen, joka jatkuvasti pommittaa soitoilla ja viestillä, koska hän kuulema haluaisi puhua erosta syvällisemmin. Minä olen taas sillä kannalla ollut, ettei sen enempää tarvitse ilmoitella. Sanoin hänelle että " löysin uuden ja lopetan suhteen" enkä pahemmin antanut hänelle suunvuoroa, koska koen, ettei se ole tarpeellista . Hän kuulema haluaisi kysymyksiin vastauksia. En kuitenkaan ole vastannut soittoihin enkä viesteihin, koska tiedän, mitä hän minusta haluaa.
En ymmärrä mikä tässä on niin vaikeaa. Löysin uuden ja lopetin suhteen..Miten pääsen tämän entisen avopuolisoni kynsistä, jotta voisin jatkaa rauhassa uutta parisuhdetta?
Kommentit (28)
Olen nainen ja huomannut tämän käyttäytymismallin ennenkin miehissä suhteessa naisiin. nainen kaipaa keskustelua ja kysymyksiin vastauksia, miehen mielestä asia on sillä selvä, koska eihän se muuksi muutu. miksi tämä ero sukupuolten välillä? oikeasti haluaisin jonkun psykologin tai muun asiantuntijan mielipiteen. jokatapauksessa tosi paskamainen tapa jättää toinen. no toivottavasti et ollut luvannut exällesi lapsia, ehkä hän jää lapsettomaksi nyt sitten. hieno suoritus ap:lta! mulkku. toivottavasti tämä oli provo...
Jos olet rehellinen ja et ole esim. varastanut häneltä mitään, niin hae lähestymiskielto.
Et ole mitään keskustelua "velkaa" hänelle. Jos suhde on päätetty niin sitten se on päätetty eikä asia siitä keskustelemalla muuksi muutu. Täällä sinua ääliöksi haukutaan, mutta mitä väliä sillä on, ei se muuta sitä asiaa että suhde on päättynyt ja tuollainen soittelu on ahdistavaa ja on saatava loppumaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja huomannut tämän käyttäytymismallin ennenkin miehissä suhteessa naisiin. nainen kaipaa keskustelua ja kysymyksiin vastauksia, miehen mielestä asia on sillä selvä, koska eihän se muuksi muutu. miksi tämä ero sukupuolten välillä? oikeasti haluaisin jonkun psykologin tai muun asiantuntijan mielipiteen. jokatapauksessa tosi paskamainen tapa jättää toinen. no toivottavasti et ollut luvannut exällesi lapsia, ehkä hän jää lapsettomaksi nyt sitten. hieno suoritus ap:lta! mulkku. toivottavasti tämä oli provo...
Kyllä puhetta oli lapsista jonkin aikaa sitten, mutta kun sitten peräännyin asian suhteen ihan rehellisesti sanoen, että ei ole ehkä kuitenkaan oikea päätös. Voitte vihata minua, mutta jos itse olisitte samassa tilanteessa, niin ymmärtäisitte, ettei tunteita voi peitellä.Kuten jo moneen otteeseen kirjoitin, niin mitä enemmän vastailen, niin sitä enemmän hän roikkuu minussa kiinni, koska hänellä on nmyös osittain sellainen takertuvainen luonne.
En viehäty enää sen ikäisistä naisista. Nuoressa naisessa on sitä jotain. Tämä nuori nainen keneen rakastuin on älykäs, kaunis ja mukava kaikinpuolin. Tumma ja tulinen kaunotar. ;)
Jos ap olet sanonut syyn, että ei teidän suhteessa ollut mitään vikaa sinänsä, mutta olet rakastunut ihmiseen, jonka kanssa haluat olla, niin sinähän olet antanut selityksen ja ollut rehellinen. Exäsi tarvitsee nyt jonkun muun keskusteluapua kuin sinun, et voi enempää auttaa. Hän vaan ei osaa päästää irti eikä hyväksyä tapahtunutta.
Jatka elämääsi, sano exälle ettei ole enää yhteyksissä, ja jos ei usko niin ei voi kuin laittaa estoon.
Jos lakkaa pommittamasta niin voitte joskus harvakseltaan olla kohteliaasti puheväleissä.
Minäkin luulen että on provo, nuo jutut nuoremman ihannoinnista on niin osoittelevia, ei miehet ajattele noin. Joku katkera nainen.
Provo,nuorempi nainen se kirjoittelee,kun on ihastunut johonkin vanhempaan mieheen..ja mahdollisesti mies on vielä varattu!dream on bitch!
Laitat exälle tekstarin, että ihan kivaa oli, mutta nyt olet rakastunut, etkä voisi enää kuvitella paluuta yhteen. Se siitä.