Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostosten esittelyä blogissa

Vierailija
23.06.2017 |

Hyviä löytöjä P tehnyt. Itsekin ostin alesta 5puseroa :)

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä. Paitsi se toppi, josta näkyy rintsikat läpi. Toppi sinänsä kyllä kaunis, mutta onhan toi nyt käytössä hankala.

Ja sitä en ymmärrä miten valkoiset vaatteet ei pysy pyykissä valkoisina. Kyllä mulla pysyy. Vai peseekö muita värejä seassa, kun tarvii tuollaisia värinkerääjäliinoja.

Vierailija
2/21 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivoja vähän väljempiä vaatteita. Hänen tyylinsä muuttuu vähitellen rennommaksi ja nuorekkaammaksi. Tykkään housuasuista hänellä.

Vierailija
4/21 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti on nyt tarpeeksi suuria paitoja, ettei nuole "muotoja"..

Vierailija
5/21 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun alko nyt kans tekee mieli shoppailee :D En kyllä ihan noin montaa vaatetta raaskisi ostaa, pihi kun olen.

Vierailija
6/21 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi noissa parissa viimeisessä postauksessa on olematon määrä kommentteja? Onko ihmiset vaa laiskistuneet vai onko vaa paljon sensuroitavaa törkypostia :\

Vierailija
7/21 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äääää

Vierailija
8/21 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 euron liian pienet kengät Kiinasta sointuu just eikä melkein 400 euron hintaiseen laukkuun. Jos sitä rahaa on tuhlattavaksi asti niin eikö ennemmin kannattaisi satsata kenkiin kuin ylihintaisiin statusveskoihin, jalat näyttää kärsiviltä... :/

Vierailija
9/21 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi noissa parissa viimeisessä postauksessa on olematon määrä kommentteja? Onko ihmiset vaa laiskistuneet vai onko vaa paljon sensuroitavaa törkypostia :\

Ei ihmiset muista sen blogia ilman av-keskusteluja. Ristiriitaista kyllä, mutta ainut kiinnostava puoli blogissa on sen herättämät keskustelut, ei itse jutut.

Vierailija
10/21 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihmiset muista sen blogia ilman av-keskusteluja. Ristiriitaista kyllä, mutta ainut kiinnostava puoli blogissa on sen herättämät keskustelut, ei itse jutut.

Tämä on niin totta. Silloin kun kommenttikentässä sai kirjoittaa vapaammin ja vastaili kommentteihin nopeasti, tuli kommentteja tosi paljon.

Vierailija
11/21 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä totta :)

Vierailija
12/21 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon asioita, joita en ymmärrä, mutta noi kengät on kyllä yks niistä. Ostaa nyt jotain keinonahkaisia halpiskenkiä, joissa varpaatkin on ihan mytyssä.

Vierailija
13/21 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissaparka säikähti videolla P:n äkkinäistä silitystä. Neljä kissaa samalla reviirillä, onkohan kiistoja tai stressiä..? Pakko sanoa myös että tuo pöydälle laskeminen ällöttää. Joo ei ole minun pöytäni, enkä ikinä ole kyläänkään menossa, mutta ällöttää silti.

Vierailija
14/21 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pörrötakki saisi kyllä jo luvan jäädä kokonaan kissoille :D

Vierailija
15/21 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Videoillaan monesti kun pysähtyy pohtimaan jotain katse ylöspäin niin silmät "vilkkuu" omituisesti, näyttää melkein joltain kohtaukselta. Muut huomanneet samaa? Esim. viimeisimmän videon alkupuolella kun kävelee jossain.

Vierailija
16/21 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko P työllistynyt kurssin jälkeen? Tienaajo blogista hyvin vai shoppailleeko yhä perintörahoilla?

Vierailija
17/21 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Videoillaan monesti kun pysähtyy pohtimaan jotain katse ylöspäin niin silmät "vilkkuu" omituisesti, näyttää melkein joltain kohtaukselta. Muut huomanneet samaa? Esim. viimeisimmän videon alkupuolella kun kävelee jossain.

Sillä on epilepsia.

Vierailija
18/21 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, p ollut tänään ilmeisesti rannalla ja vielä uinutkin. Ulkona on niin kylmä, etten olisi vilukissan uskonut kykenevän moiseen. Mutta kiva juttu hänelle :)

Vierailija
19/21 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa vähän tuo voiton/rauhanmerkki-poseeraus väsyttää... näyttäs vaikka peukkua välillä. :D

Vierailija
20/21 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaa vähän tuo voiton/rauhanmerkki-poseeraus väsyttää... näyttäs vaikka peukkua välillä. :D

No parempi tuokin on mitä se sormet sivuille sojotus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi