Ostosten esittelyä blogissa
Hyviä löytöjä P tehnyt. Itsekin ostin alesta 5puseroa :)
Kommentit (21)
Kivoja vähän väljempiä vaatteita. Hänen tyylinsä muuttuu vähitellen rennommaksi ja nuorekkaammaksi. Tykkään housuasuista hänellä.
Toivottavasti on nyt tarpeeksi suuria paitoja, ettei nuole "muotoja"..
Mun alko nyt kans tekee mieli shoppailee :D En kyllä ihan noin montaa vaatetta raaskisi ostaa, pihi kun olen.
Miksi noissa parissa viimeisessä postauksessa on olematon määrä kommentteja? Onko ihmiset vaa laiskistuneet vai onko vaa paljon sensuroitavaa törkypostia :\
16 euron liian pienet kengät Kiinasta sointuu just eikä melkein 400 euron hintaiseen laukkuun. Jos sitä rahaa on tuhlattavaksi asti niin eikö ennemmin kannattaisi satsata kenkiin kuin ylihintaisiin statusveskoihin, jalat näyttää kärsiviltä... :/
Vierailija kirjoitti:
Miksi noissa parissa viimeisessä postauksessa on olematon määrä kommentteja? Onko ihmiset vaa laiskistuneet vai onko vaa paljon sensuroitavaa törkypostia :\
Ei ihmiset muista sen blogia ilman av-keskusteluja. Ristiriitaista kyllä, mutta ainut kiinnostava puoli blogissa on sen herättämät keskustelut, ei itse jutut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihmiset muista sen blogia ilman av-keskusteluja. Ristiriitaista kyllä, mutta ainut kiinnostava puoli blogissa on sen herättämät keskustelut, ei itse jutut.
Tämä on niin totta. Silloin kun kommenttikentässä sai kirjoittaa vapaammin ja vastaili kommentteihin nopeasti, tuli kommentteja tosi paljon.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä totta :)
On paljon asioita, joita en ymmärrä, mutta noi kengät on kyllä yks niistä. Ostaa nyt jotain keinonahkaisia halpiskenkiä, joissa varpaatkin on ihan mytyssä.
Kissaparka säikähti videolla P:n äkkinäistä silitystä. Neljä kissaa samalla reviirillä, onkohan kiistoja tai stressiä..? Pakko sanoa myös että tuo pöydälle laskeminen ällöttää. Joo ei ole minun pöytäni, enkä ikinä ole kyläänkään menossa, mutta ällöttää silti.
Pörrötakki saisi kyllä jo luvan jäädä kokonaan kissoille :D
Videoillaan monesti kun pysähtyy pohtimaan jotain katse ylöspäin niin silmät "vilkkuu" omituisesti, näyttää melkein joltain kohtaukselta. Muut huomanneet samaa? Esim. viimeisimmän videon alkupuolella kun kävelee jossain.
Onko P työllistynyt kurssin jälkeen? Tienaajo blogista hyvin vai shoppailleeko yhä perintörahoilla?
Vierailija kirjoitti:
Videoillaan monesti kun pysähtyy pohtimaan jotain katse ylöspäin niin silmät "vilkkuu" omituisesti, näyttää melkein joltain kohtaukselta. Muut huomanneet samaa? Esim. viimeisimmän videon alkupuolella kun kävelee jossain.
Sillä on epilepsia.
Oho, p ollut tänään ilmeisesti rannalla ja vielä uinutkin. Ulkona on niin kylmä, etten olisi vilukissan uskonut kykenevän moiseen. Mutta kiva juttu hänelle :)
Alkaa vähän tuo voiton/rauhanmerkki-poseeraus väsyttää... näyttäs vaikka peukkua välillä. :D
Vierailija kirjoitti:
Alkaa vähän tuo voiton/rauhanmerkki-poseeraus väsyttää... näyttäs vaikka peukkua välillä. :D
No parempi tuokin on mitä se sormet sivuille sojotus.
Joo, kyllä. Paitsi se toppi, josta näkyy rintsikat läpi. Toppi sinänsä kyllä kaunis, mutta onhan toi nyt käytössä hankala.
Ja sitä en ymmärrä miten valkoiset vaatteet ei pysy pyykissä valkoisina. Kyllä mulla pysyy. Vai peseekö muita värejä seassa, kun tarvii tuollaisia värinkerääjäliinoja.