Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hauska juhannus narkkilapsen kanssa?

valitettavasti_kokemusta
23.06.2017 |

Juhannusaaton illaksi keitin uusia perunoita, tein "vanhanaikaista" muna-voikastiketta ja tomaatti-sipulisalaattia.
Sitten tuli puhelu tuntemattomasta numerosta, vastasin...
Aikuinen, päihteitä käyttävä lapseni kertoi, kuinka hänen uusi älypuhelimensa oli juuri varastettu, tilikin on tyhjä ja kotona ei ole yhtään ruokaa!
Pyysi lainaamaan rahaa, laitoin vain 20€ matkalippua varten tilille ja pyysin tulemaan tänne syömään, mutta tuskin tulee.

Toivotan paljon parempaa juhannusta kaikille ihmisille!!!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko kertoa sen "vanhanaikaisen" munavoikastikkeen respetin? Onko se sama, jota laitetaan karjalanpiirakan päälle vai tuleeko siihen muita aineita? 

Teen joskus kanamunakastikkeen valkokastikepohjaan, sopii hyvin kalan kanssa.Keitetyt kananmunat ristiinleikataan sellaisella kanamunan viipalointilaitteella, jolloin munasta tulee pieniä palasia.

Vierailija
2/9 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanasti teit kun kutsuit syömään. Ja oikein kun et laittanut enempää rahaa. Ehkä jo arvaatkin että ei hän välttämättä tule. Raha menee päihteisiin ja sinulle kertoo jonkun selityksen, jos muistaa, miksi ei päässytkään tulemaan. Niin raskasta ja niin surullista elämä päihderiippuvaisen läheisenä. Ensin joka kerta herää toivonkipinä ja joutuu pettymään, sitten lopulta lakkaa odottamasta. Se on hirveää tenkin jos kyseessä oma rakas lapsi.

Kaikkea hyvää sinulle ja rauhallista juhannusta. Toivottavasti lapsesi tulee syömään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sympatiani sinulle. Älä anna rahaa. Anna vain ruokaa ja rakkautta. Tuo on tosi raskasta, mutta onnellisiakin loppuja on. Yritä elää omaa elämää ja löytää ilon aiheita.

Vierailija
4/9 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea hyvää sinulle. Tuntuu pahalta puolestasi :(

Vierailija
5/9 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen! Valitettavasti. len aamupäivästä asti yrittänyt saada omaani yhteyttä, tuloksetta. Missähän kunnossa lienee? Kukaan ei kertoisi aikoihin, jos olisi jossain kämpässä kuolleena.

Vierailija
6/9 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua. Omakin soitti aamulla että viimeiset meni velkoihin ja mitään ruokaa ei ole. Käskin tulla kotiin jos ruokaa haluaa, rahaa en anna. Olen luovuttanut ja henkisesti alkanut valmistautua, että tyttäreni kuolee. Hän oli täällä silloin, kun Emmerdalesta tuli se Hollyn kuolema jakso. Tyttöni ei oo ikinä ollut niin hiljainen kuin silloin, kun kysyin että tuoko on meilläkin edessä. Nyt on kai taas pari viikkoa ollut kuivilla. Mene ja tiedä, ollaan oltu tässä tilanteessa monta kertaa ennenkin.

Vierailija
7/9 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös on oma narkkilapsi 30v mielessä alati, en ole kuullut hänestä mitään 6 viikkoon. En tiedä missä on, asunnoton on ja puhelimeen ei vastaa. Suru on koko ajan läsnä vaikka yritän elää omaa elämääni. Mietin miten erilaista kaikki voisi olla jos hän olisi normaali ikäisensä.

Vierailija
8/9 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä!

Koittakaa jaksaa, jos tapahtuisi vaikka jokin käänne.

Vierailija
9/9 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää Juhannusta kaikesta huolimatta.

Minulla on myös lapsi joka käytti huumeita, nyt käyttää alkoholia välillä tosi reippaasti, voi olla että käyttää satunnaisesti huumeitakin en voi tietää. Kuivia jaksoja on onneksi enemmän kuin kännäämistä. Viime kesän kännäsi tosin kokonaan.

Omia valintojaan missä seurassa viihtyy ja haluaa olla. Hänellä on toki hauskaa. Monesti miettinyt miten on hukannut suuren osan elämästään päihteiden kanssa, ei ole kouluttautunut mihinkään ammattiin, jätti koulun kesken. On kuitenkin aiemmin ollut työelämässä, nyt ei enää enkä usko että koskaan tulee töitä tekemään.

Monta kaveriaan on joutunut hautaan, syynä päihteet tai väkivaltakuolemat.

En voi auttaa ja olen voimaton. Hän on aikuinen ja tekee päätökset elämästään itse. Rakas lapsi minulle. Joskus pelottaa että poliisi tulee ovelle ja kertoo sen pahimman.