Kaaren Prisman kassahihna OFFICIAL
Joko olet katsonut, mitä mielenkiintoisia viime hetken ostoksia ihmiset ovat tehneet juhannusta varten? Prisman fb-sivuilla ja myöhemmin illalla Subilla Kaaren Prisman kassahihna LIVE.
Kommentit (448)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvitti ne kommentit, joku osti PILKIN :D en ehtinyt nähdä kommentteja, muistaako joku?
Joo, joku ehti heti kommentoida ostajalle että Kilpisjärvi on vielä jäässä :)
Muuten seurasin vaan Hihnaa hieman sieltä täältä. Mieleen jäi etenkin se äiti joka osti kaksi paria valkealla tekokarvalla vuorattuja punaisia kudottuja töppösiä, lapsille siis. Ilmeisesti oltiin kaksosten kanssa lähdössä Kilpisjärvelle katsomaan kun isi (ks. yllä) pilkkii?
Muut mieleen jäävät oli nää:
Joku nuori tyttö laittoi hihnalle lakuja ja donitsin niin että niistä tuli sana MOI ja lähti pois maksamatta :)
Joillakin oli ihan tulostettu aanelonen, jossa luki "Hauskaa Jussia".
Mun mielestä ne karkki tekstit ja aaneloset tekstillä oli ihan prisman työntekijöitä silloin kun asiakkaita ei ollut.
Alkuillan Tuire-teksti oli varmasti asiakkaan tervehdys. Oli siellä muitakin. Katsokaa uudelleen, jos jäi yksityiskohtia huomaamatta.
P.S. Alapeukuttaja, hanki elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sinne on avoin linkki, ettei facea tarvita? Laittakaaps linkki.
https://www.katsomo.fi/#!/ohjelma/33006243/hihna-247
.
Kiitos ja PUSU
Olikohan muilla kassoilla asiakkaita?
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, että tästä keskustelun avauksesta oli monelle apua yksinäisen juhannuksen voittamisessa ja kääntämisessä positiiviseksi tapahtumaksi. Ystävällisin terveisin ap
Yle areenassa näkyy kanicam vielä yli 1500 tuntia putkeen.
Kurkkasin Katsomosta. Parannusehdotus ensi vuodelle: painostavan/ankean/monotonisen taustamusiikin tilalle oikeat markettiäänet (piippaukset, puheensorina) tai jotain kivempaa musiikkia :)
Oli kyllä oudon koukuttava ohjelma, kaikkea sitä ihminen katsoo. :D Mutta siis ihan mahtava! Samaa mieltä tosin oon, että sen hautajaismusiikin tilalle voisi laittaa jotain vähän kivempaa renkutusta. :)
Vierailija kirjoitti:
Kurkkasin Katsomosta. Parannusehdotus ensi vuodelle: painostavan/ankean/monotonisen taustamusiikin tilalle oikeat markettiäänet (piippaukset, puheensorina) tai jotain kivempaa musiikkia :)
Sellainen markettimuzakki sopisi kyllä tunnelmaan :)
Se tunne kun Kaaren Prisman kassahihna on palstan #1 kuumin puheenaihe.... ✌💖
Voiko joku linkata ketjun Prismalle ja Subille?
Vierailija kirjoitti:
Se tunne, kun olet vahingossa aloittanut juhannuksen kuumimman keskustelun. No mutta vahinkoja sattuu. Yleensä suollan tänne vain täyttä kakkaa. Ystävällisin terveisin, ap.
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa on se, että yhden kaupan perusteella tehdään päätelmä siitä että kaikki ihmiset syö huonosti... Ja juhannuksena varmaan muutenkin syödään enemmän herkkuja (esim. hihnalla paljon sipsejä ja karkkeja yms.).
Älä ole lapsellinen. Ei tarvitse kuin katsoa suomalaista katukuvaa tajutakseen että enemmistö ihmisistä syö surkeaa sontaa. Vai luuletko että ihmiset lihovat palloiksi laadukkaasta, tuoteesta ruoasta?
Muillakin kassoilla oli asiakkaita, sitä joku kyseli. Mitään jonoa ei tuohon ollut, kun itse käytiin. Olikohan yksi asiakas ennen meitä. Mun jalka näytti lihavalta telkkarissa. 😐
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tunne, kun olet vahingossa aloittanut juhannuksen kuumimman keskustelun. No mutta vahinkoja sattuu. Yleensä suollan tänne vain täyttä kakkaa. Ystävällisin terveisin, ap.
Vielä kun löytäisit töitä.
Vierailija kirjoitti:
Muillakin kassoilla oli asiakkaita, sitä joku kyseli. Mitään jonoa ei tuohon ollut, kun itse käytiin. Olikohan yksi asiakas ennen meitä. Mun jalka näytti lihavalta telkkarissa. 😐
Kiitos vastauksesta. Ujot suomalaiset valitsivat kamerattoman kassan.
Älä sure jalkaa, se on tuo kuvakulma epäedullinen.
#hihna #hihna247 #prisma #sub #juhannus2017 #juhannusluuseri #lisäätätä
Vierailija kirjoitti:
Voiko joku linkata ketjun Prismalle ja Subille?
Linkkasin Kiasmalle ja Stubbille.
Vierailija kirjoitti:
Musta taas toi musiikki oli oudon koukuttava ja siihen sopiva :D
https://www.katsomo.fi/#!/ohjelma/33006243/hihna-247
.