Miksi kukaan mies ei halua isäksi ja hankkia lapsia?
:( Minne ovat kadonneet vanhat kunnon perhearvot ja hyvät miehet?
Kommentit (36)
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä nimenomaan mies halusi lapsen, sellainen saatiin. Nyt se haluaisi toisenkin, mutta ei ole luonto suonut. Moni isä muuten sanoo ettei pidä lapsettomia miehiä edes miehinä.
Harmi että tuollaiset sitten lisääntyy ja idiokratia häämöttää.
He sanovat niin, koska omia virheitä pitää oikeuttaa/justify. Eivät ole muita "urotöitä" tehneet, niin pitää tuosta uhrautumisesta sitten vääntää semmoinen.
Kyllä haluaa. Monikin. Etenkin kun ehtii tiettyyn ikään.
Työpaikan miehistä vain yhdellä ei ole lapsia. Yhdeksällä on.
Kyllä miehet haluavat lapsia mutta ei halua epätoivoista naista joka tahtoo saada lapsia, haetaan ensisijaisesti siis parisuhdetta. Jos nainen ei ole oma itsensä vaan mielistelee niin ei saa sitä miestäkään.
Hommaa itsellesi lapsi siittiöpankista ja mies sitten myöhemmin kun tahdot saada MIEHEN etkä siittiönluovuttajaa.
Haluatko naiselta lapsia vai parisuhteen? Molempia ei nykyään enää ole tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Haluatko naiselta lapsia vai parisuhteen? Molempia ei nykyään enää ole tarjolla.
Väistämättä tulee sellainen kuva kun lukee tätä palstaa. Kun lapsi syntyy, mammojen mielestä on ihan OK, jopa suotavaa, unohtaa miehen olemassaolo, unohtaa avioliitto. Paitsi tietenkin miehen maksajan ja palvelijan rooli.
Vierailija kirjoitti:
oikeuttaa/justify
Voi nyt v*ttu! :D
Ärsyttää todella paljon tämä jankutus siitä, kuinka on katastrofaalista, kun Suomeen syntyy vähemmän lapsia kuin ennen. Suomen syntyvyys on aikaisemmin ollut selvästikin korkeampaa kuin Keski-Euroopassa ja on edelleen korkeampaa kuin vaikka Saksassa. Valtiot selviää ja monissa menee jopa paremmin, kun syntyvyys on suhteellisen matala. Matalan syntyvyyden Keski-Euroopan maat on Euroopan menestyneimpiä valtioita.
Vierailija kirjoitti:
Tähän, ihan oikeastiko joku kukkahattu poisti viestin, missä luki ettei nykynaisiin kannata sitoutua, kuten ennen vanhaan. Kun kunnollisia naisia vielä oli.
Totuus sattuu niin pahasti että pitää poistaa? Muutenhan se saisi jäädä.
Ei ole enää kunnollisia miehiä joihin sitoutua joten miksi sitoutua. Se tässä on totuus.
Mun mies haluaa 5 lasta 😊 nyt meil on 4.5 kk tyttö ja olen taas raskaana. Mieheni on niin onnellinen samoin minä.
Vierailija kirjoitti:
Tähän, ihan oikeastiko joku kukkahattu poisti viestin, missä luki ettei nykynaisiin kannata sitoutua, kuten ennen vanhaan. Kun kunnollisia naisia vielä oli.
Totuus sattuu niin pahasti että pitää poistaa? Muutenhan se saisi jäädä.
Tää.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä haluaa. Monikin. Etenkin kun ehtii tiettyyn ikään.
Jaa. Itsellä oli kyllä aikaikkuna 20-30v jolloin lapsia sai tulla, jos oli tullakseen. Siitä eteenpäin on "into" laimentunut vuosi vuodelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni isä muuten sanoo ettei pidä lapsettomia miehiä edes miehinä.
Minä taas en miehenä itse pidä sellaisia miehiä miehinä tai sellaisia naisiakaan naisina, jotka tuolla tavalla ajattelevat. Mutta enpä onneksi ole vielä keneenkään tuolla tavalla ajattelevaan mieheen tai naiseen törmännyt. Miehuus ei ole mitenkään siitä kiinni, onko miehellä lapsia tai ei, eikä ole naisellakaan naiseus tai naisellisuus siitä kiinni.
Kyllä musta tuli aikuinen vasta silloin kun sain omia lapsia. Siihen asti oli aivan liikaa kaikenlaista kohellusta. Ja se kasvaminen johtuu hormoneista, ei ole kiinni aivoista tai omasta halusta tai päätöksestä.
Mun työpaikalla on kuuskymppinen lapseton nainen. Ilkeämpää ja itsekkäämpää ihmistä saa hakea. Toivottavasti on yksittäistapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni isä muuten sanoo ettei pidä lapsettomia miehiä edes miehinä.
Minä taas en miehenä itse pidä sellaisia miehiä miehinä tai sellaisia naisiakaan naisina, jotka tuolla tavalla ajattelevat. Mutta enpä onneksi ole vielä keneenkään tuolla tavalla ajattelevaan mieheen tai naiseen törmännyt. Miehuus ei ole mitenkään siitä kiinni, onko miehellä lapsia tai ei, eikä ole naisellakaan naiseus tai naisellisuus siitä kiinni.
Kyllä musta tuli aikuinen vasta silloin kun sain omia lapsia. Siihen asti oli aivan liikaa kaikenlaista kohellusta. Ja se kasvaminen johtuu hormoneista, ei ole kiinni aivoista tai omasta halusta tai päätöksestä.
Eli jos minä, 28v nainen en ikinä hanki lapsia, en kasva aikuiseksi? Eikä mieheni? En tiedä mitä koheltamisella tai kohelluksella tässä meinataan.
Haluatko sinä lapsia?