Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suuttuko mies turhasta?

Vierailija
23.06.2017 |

Laitoin kauppalistaan ananasrenkaita. Tein broilerihampurilaisia ja aloin avaamaan ananaspurkkia, niin huomasinkin että ovat paloja. Harmitti. Sanoin heti miehelleni eikö listassa lukenut ananasrenkaita. Mies siihen mitä sillä on väliä. Minä siihen, että tulevat hampurilaisiin. Mies suuttu sitten ja sanoi että käy itse siinä ruuhkassa ja sitten sano tässäkö se kiitollisuus on. Sanoin että teenhän minäkin vaikka mitä eikä mua kiitellä. Meinasin sanoa että sen lisäksi lähes elätän meidät.

Mies vielä sanoi että et itse taida edes tajuta. Itsehän se vähätteli minun ananasrengas tarvettani!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietitään toisinpäin.Miehesi on kirjoittanut kauppalappuun 2-tahtiöljyä.Menet osastolle ja nappaat öljypönikän luullen sen olevan oikeaa.Menet kotiin ja mies alkaa v*ttuilla ja syyllistää,että toit väärää öljyä.

Eli se mikä on toiselle itsestäänselvää,ei välttämättä ole toiselle.Sympatiat miehelle!

Vierailija
22/27 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettava fakta on se että mies on täysin lukutaidoton ostoslista kanssa.Mies,isä,veli....kaikilla meidän suvussa ainakin sama vika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä miehen kanssa

Tässä nyt lähinnä se että ois vaan sanonu hups vahingossa ostin, eikä alkanu "eikö tuo nyt oo ihan sama". Itseänihän minä alunperin syytin kun kysyin, kirjoitinko listaan väärin.

Ap

No eikö se nyt joka tapauksessa ole se ja sama onko hampurilaisen välissä rengas vai paloja sitä ananasta. Maku on sama.

Mut ei. Marttyyriäidin pitää saada kehittää riita jouluina ja juhannuksina.  Ja aina sama kaava: mies tuo kaupasta väärin, akka alkaa valittamaan ja uhriutuu kun "hän niin raataa keittiössä ja kukaan ei arvosta. Syödään kyllä, mutta tuleeko kiitosta ja gloriaa, ei tule! Juhlapyhät menee aina keittiössä (unohdetaan se, että yleensä täysin omasta tahdosta tehdyillä hienoilla ruokalistoissa kun muu perhe tyytyisi juhannuksenakin uusiin perunoihin, voikastikkeeseen ja makkaraan), ja ei edes sitä yhtä asiaa saa mitä pyytää."

Että mä aina välillä inhoan naisia. Ja olen nainen.

Aika hankalaa syödä ananaspaloja hampuraisen välissä, sama asia kun yrittäisi tunkea sinne lihapullia pihvin sijaan. Mutta joidenkin naisten tarvitsee päästä haukkumaan muita naisia ja ymmärtämään miehiä...

Mikä vaikeus on syödä ananaspaloja hampurilaisen välissä? Pyydätkö kenties heselläkin että laittavat kokonaisen jääsalaatin lehden hampurilaisesi väliin koska suikaleet on vaikeita syödä?

Haukkaat yhdestä reunasta ja loput alkavat valumaan ulos toiselta puolen, dah! Eikä ananaspaloista ap:n juhannus varmaankaan mennyt pilalle, mutta kyllä meillä saisi sanoa, että "ostit sitten paloja renkaitten sijaan", kukaan ei ota itseään niin tosissaan että tuollaisesta loukkaantuisi😁

Vierailija
24/27 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietitään toisinpäin.Miehesi on kirjoittanut kauppalappuun 2-tahtiöljyä.Menet osastolle ja nappaat öljypönikän luullen sen olevan oikeaa.Menet kotiin ja mies alkaa v*ttuilla ja syyllistää,että toit väärää öljyä.

Eli se mikä on toiselle itsestäänselvää,ei välttämättä ole toiselle.Sympatiat miehelle!

No tässä tapauksessa oisin kyllä tavannut useamman kerran. Joka tapauksessa mies sanoi ymmärtävänsä että suuttu turhasta. Mietin että oisko pitänyt vaan todeta tunteensa "harmittaa kun ei ollutkaan renkaita..."

Ap

Vierailija
25/27 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä pyysin miestäni tuomaan kaupasta tuoretta ananasta, sain murskaa pukissa. Eipä olis tullut mieleen siitä alkaa riitaa kehittelemään. Sitten vain ei grillattu ananasta, ei elämä ole niin kauhean vakavaa.

Mainitsetko tuosta mitenkään miehellesi? Itsekin jätän aika paljon vääriä ostoksia mainitsematta, mutta harmitti kun aloin kokoamaan hamurilaista, olikin paloja. Ap

En mainitse, ellei se nyt ole joku ihan välttämätön juttu. Eikä sano hänkään minulle, vastaavassa tilanteessa. Meille rakkaus on sitä, että toisen virheet paikataan mahdollisuuksien mukaan niin hyvin ja huomaamattomasti kuin voidaan. Itseään voi soimata pikkuvirheistä, toista ei ikinä.

Huomatkaa että tuo ei ollu soimaamista vaan keskustelua aiheesta. Ap

Vierailija
26/27 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et selvistikään tunne naisia. Osa tietäisi heti mitä tarkoitat, koska Suomi ei ole Saudi-Arabia vaan nainenkin voi hankkia ajokortin ja moni jopa ostaa oman auton. Sellainen nainen, joka ei olisi ymmärtänyt minkälainen öljy on oikeanlaista, olisi kysynyt tarkemmin asiasta jo kun annoit lapun ja/tai pyytänyt apua myyjältä öljyä ostaessaan. Tai edes lukenut öljypönikän tekstit ja päätellyt siitä mikä on oikea. Harvalle olisi tullut mieleen vaan suhaista Motonetiin ja mitään katsomatta plokata siitä mikä tahansa öljy käteen ja kassalle kertaakaan katsomatta sitä ostosta.

Jostain syystä monille miehille tuollainen on normaalia toimintaa. "Hei, kultsi, kauppalistassa lukee ananasrenkaita mut mä toinkin uimarenkaan, kai se on ihan se ja sama?"

Vierailija
27/27 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tässä tapauksessa oisin kyllä tavannut useamman kerran. Joka tapauksessa mies sanoi ymmärtävänsä että suuttu turhasta. Mietin että oisko pitänyt vaan todeta tunteensa "harmittaa kun ei ollutkaan renkaita..."

Ap

Kysyin tuota mieheltäni ja hän sanoi, ehdottomasti olisi ollut parempi tapa.

T. Ap, jonka olisi harjoiteltava puhumaan tunteitaan...