Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

V*ttu menee hermot, mies ja mun vanhemmat kuuntelee pookia kokoajan. Kiva juhannus p..rkele..!!

Vierailija
23.06.2017 |

Ei jaksa. Radio täysillä ja typerä pooki pitää tietenkin olla kokoajan päällä. En jaksa 26vuotiaana kuunnella mitään mummokanavaa. Vanhemmat on 75v ja 66v. Mies 41v.

En kuulu tähän joukkoon. Koko helvetin juhannuksen pitäs pookia kuunnella. Sitten jos laitan kuulokkeet korville ja kuuntelen omaa musiikkia koneelta, niin alkaa kauhea pälpätys äidiltä "MIKSI ET KUUNTELE MEIDÄN KANSSA SAMAA KANAVAA??"

No, siideri aukesi just nyt. Ei tätä selvipäin kestä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi oot ottanu noin vanhan miehen?

M24

Taitaa johtua iäkkäiden vanhempien traumasta... Minäkin olen kohta 26 v ja mun isä on 46 v. En todellakaan ottaisi nelikymppistä miestä, isäni ikätoveria, hyi :D

Nelikymppinen mieshän on vielä lapsi.

Erika V.

Vierailija
22/25 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän mökillä pitää kuunnella Järviradiota, se on ihan ehdoton pakko...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂 voin vaihtaa sunkaa.. mun mummo ja vaari kuuntelevat 24/7 yle radio suomea jatkuvasti. Kanavaa ne eivät koskaan vaihda.

Isäni kuuntelee radio rockia 🤘

Vierailija
24/25 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun poikaystävä on isäni ikäinen (vähä nuorempi isääni) itse oon 21v

Vierailija
25/25 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jaksa. Radio täysillä ja typerä pooki pitää tietenkin olla kokoajan päällä. En jaksa 26vuotiaana kuunnella mitään mummokanavaa. Vanhemmat on 75v ja 66v. Mies 41v.

En kuulu tähän joukkoon. Koko helvetin juhannuksen pitäs pookia kuunnella. Sitten jos laitan kuulokkeet korville ja kuuntelen omaa musiikkia koneelta, niin alkaa kauhea pälpätys äidiltä "MIKSI ET KUUNTELE MEIDÄN KANSSA SAMAA KANAVAA??"

No, siideri aukesi just nyt. Ei tätä selvipäin kestä.

Ja syy miksi menit pilaamaan juhannuksen vanhempiesi mökille on....?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme