Mies piilotti kotiavaimet etten pääse lähtemään kotoa minnekkään
Itse lomamatkalla ja pelkää minun pettävän. Vaikka todellisuudessa en todellakaan tekisi niin. Mitä tehdä? Jos lähden ulos en pääse kotiin. Olo on kuin vankilassa olisi. Epätodellisen paska fiilis.
Kommentit (21)
Lähde pois äläkä koskaan mene takaisin.
Jätät oven lukitsematta. Todennäköisyys, että joku tulisi kotiisi poissaollessasi on hyvin pieni.
Mitä teet tuollaisen ihmisen kanssa? 😮
Eikö tuommoinen kontrollointi mene liian pitkälle? Missä vapautesi ja omaelämäsi on? Lähde pois koko parisuhteesta...
Tuli yks idea mieleen. Soita kaveri tai taksi hakemaan ja pakkaa kimpsut ja kampsut mukaan, niin ei tarvitse palata takaisin 😂
Miten tuo estää sua muka pettämästä jos pystyt kuitenkin avaamaan oven ja poistumaa kämpästä?Huono provo.
Kotiavainta et tarvitse sen jälkeen kun olet pakannut kamasi ja muuttanut pois. Ehdit varmaan hyvin nyt kun mies on lomalla.
Porvossa on narsisteja, niin miehissä kuin vaimoissakin.
Vierailija kirjoitti:
Pyydä sun salarakas teille ;)
Tinderistä pyydät vieraita. Saa miehes katella hyvässä lykyssä sun tindermatchejä ulkomailla.
Hanki paikalle lukkoseppä ja vaihdata lukot.
Todennäköisesti sun mies on pettäjä, Pettäjät itse ovat kaikkien vainoharhaisimpia.
Jos on totta niin pakkaa kamas, heitä miehen kamat rappuun ja lähe lopullisesti.
Oli elämäni paras päätös lähteä tuollaisesta suhteesta. Siitä on nyt 7v ja mulla on ihana mies ja kaksi ihanaa tytärtä.
Provo tai ei, niin tekisin niin että en vastaisi mihinkään miehen yhteydenottoon koko hänen lomamatkanaan. Sen sijaan laittaisin faceen vihjailevia päivityksiä, kuten vihdoinkin omaa aikaa, ja pyytäsisin että saan ottaa jostain komeasta, tuntemattomasta miehestä kuvan, ja laittaisin senkin seinälleni sydänihkutuksin. Siinäpä viettäisi mies lomaansa :D Ja tottakai menisin niin kuin mieleni tekee, jättäisin oven lukitsematta.
Soita taloyhtiölle/isännöitsijälle ja kysy olisiko heillä antaa lainaan avain jos sattuu olemaan.
Eihän tuo ole mahdollista. Jos on, jätä hänet heti.
Mitäs jos lähtisit ja laittaisit sen oven ihan viimeistä kertaa kiinni?
Onko tuollainen suhde millään tasolla hyvä?