Uskaltaisitko asua Espoossa?
Espoossa on viime päivinä tapahtunut kaikenlaista. Kolareita, tuhopolttoja ja pahoinpitelyitä. Uskaltaisitko asua Espoossa?
Kommentit (13)
Isossa kaupungissa välillä tapahtuu.
Kaupungissa joka on maan turvallisin jo monetta vuotta peräkkäin. Kaupungissa jossa on koulutetuin väestö ja suurimmat keskitulot. Kaupungissa jossa on budjetissa eniten rahaa per koululainen.
Mietitääs....
tuija kirjoitti:
Kohta 19 vuotta tullut asuttua. Muutin Vantaalta turvaan tänne Espooseen. :D
Juuri noin päin.
Joo älkää tulko tänne, ainakaan Vantaalta.
Olen asunut täällä 13v. Vieläpä huonomaisella alueella. Hyvin olen viihtynyt. Kaikki palvelut ovat lähellä.
En todellakaan, onneksi asun täällä turvallisessa Helsingissä, missä ei koskaan mitään tapahdu. Mutta että Espoossa, herra varjele!😱
Riippuu täysin missä asut. Espoon keskus, Suvela, Suna, Leppävaara, Soukka, Kivenlahti, Tiistilä/Matinkylä, Suurpelto, Eestinkallio ovat alueita, jonne en muuttaisi.
Vierailija kirjoitti:
Kaupungissa joka on maan turvallisin jo monetta vuotta peräkkäin. Kaupungissa jossa on koulutetuin väestö ja suurimmat keskitulot. Kaupungissa jossa on budjetissa eniten rahaa per koululainen.
Mietitääs....
Älä kokoomuslainen tuu tänne valehtelemaan
Autot paloivat Kauniaisissa eikä Espoossa.
Vantaata ja Espoota yhdistää se, että kumpikaan ei ole oikea kaupunki vaan ne ovat vain kokoelma Helsingin lähiöitä. Joten jos viihdyt Vantaalla, viihtyisit varmasti myös Espoossa.
Jo 15 vuotta sitten kaikki ikävät uutiset kuultiin useinmiten Espoosta. Tiedä sitten, en itse ole asunut siellä.
Kohta 19 vuotta tullut asuttua. Muutin Vantaalta turvaan tänne Espooseen. :D