Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset keitten kanssa olen ollut, eivät saa koskaan minun kanssani orgasmia?

Vierailija
23.06.2017 |

täytyy vain ihmetellä.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro mitä teet ennen itse asiaan siirtymistä.

Vierailija
2/24 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulutko miehiin jotka rynkyttävät kuin singeri? Itse tykkään hitaammasta menosta ettei paikat heti puudu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna palaa!

Vierailija
4/24 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa naisista ei pysty tulemaan, ellei kumppani on tuttu&turvallinen&synkkaa henkisellä tasolla

Vierailija
5/24 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulutko miehiin jotka rynkyttävät kuin singeri? Itse tykkään hitaammasta menosta ettei paikat heti puudu.

Mistä tietää mitä tyyppiä nainen on? Ei voi ikinä tietää pitääkö rynkyttää vai vedellä pitkään ja hartaasti.

Vierailija
6/24 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja valtaosa naisista ei ole saanut edes koskaan orgasmia pelkässä yhdynnässä. Esimerkiksi minä. Tarvitsen aina klitoriksen hyväilyä myös että saan orgasmin

Vierailija
7/24 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tietää mitä tyyppiä nainen on? Ei voi ikinä tietää pitääkö rynkyttää vai vedellä pitkään ja hartaasti.

No tutustu vaikka niihin naisiin. Vai harrastatko yhden yön juttuja? En tunne yhtään naista joka näistä nauttii, saati sitten saisi orgasmia täysin tuntemattoman miehen kanssa.

Vierailija
8/24 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne on muiden kanssa saaneet, niin varmaan sitten teet jotain väärin.

Ihan ensin täytyy varmistaa, että et suinkaan kuvittele, että ihan vaan naimalla nainen tulisi. Tottakai osa tuleekin, mutta todella iso osa ei. Nuoleminen on kai monille hyvä tapa, mutta kaikki, mm. minä, ei siitä tykkää ja toiseksi sitä pitäisi sitten osata tehdäkin. Harva osaa. Mä tuun parhaiten ihan kädellä kiihottamalla.

Tärkeintä on kyky lukea toista. Aika moni vaan jatkaa tuskallisesti jotain omaa kaavaansa ja uunona kuvittelee että näin se menee, vaikka toinen kiemurtelisi inhosta. Ihmiset tykkää hyvinkin eri asioista. Toisin sanoen hyvän petikumppanin ehdottomasti tärkein ominaisuus on kyky olla läsnä ja lukea toista ja toisen reaktioita ja vaihtaa toimintatapaa, jos tuntuu ettei nykyinen toimi. Eikä puhuminenkaan kiellettyä ole, mm. kysyä "näytä mistä pitäisit", jos tuntuu ettei toinen yhtään lämpene.

Vierailija
9/24 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin pahoja kommunikaatio-ongelmia, sekä sanallisella että sanattomalla puolella.

Vierailija
10/24 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tutustu vaikka niihin naisiin. Vai harrastatko yhden yön juttuja? En tunne yhtään naista joka näistä nauttii, saati sitten saisi orgasmia täysin tuntemattoman miehen kanssa.

Naiset eivät ole kehdanneet puhua haluistaan.

Vierailija
11/24 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kysyä niiltä naisilta, he ovat yleensä omien orgasmiensa asiantuntijoita. Jokainen nainen on myös erilainen tässä suhteessa, joten sit kun olet yhdeltä oppinut temput joilla saat hänet tulemaan, ne ei välttämättä toimi enää seuraavan naisen kanssa.

Vierailija
12/24 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka ette ole saaneet orgasmia; oletteko kokeilleet mustaa miestä?

Vierailija
13/24 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaile tyypillinen seksihetkesi, mitä teet. Sitten voidaan kommentoida ja ehdottaa vinkkejä.

Vierailija
14/24 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiero. Nuole, hivele ja ime ihan joka puolelta. Sitten, kun tunnet emättimen olevan kostea ja turvonnut tunkeudu takaapäin sisälle, hiero klittaa ja työntele äänähdysten ohjaamana.

Mitä jos nainen on jo kostea ennen kun ollaan riisuttu? Näin on aina käynyt minulla.

Vierailija
15/24 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks se muka sun ongelmas?

Rojut ränniin vaan, jokainen on vastuussa omista orgasmeistaan.

Vierailija
16/24 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian lyhyitä suhteita että löytyisi yhteinen sävel makkarissa.

Vierailija
17/24 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy niin tiedät.

Vierailija
18/24 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiero. Nuole, hivele ja ime ihan joka puolelta. Sitten, kun tunnet emättimen olevan kostea ja turvonnut tunkeudu takaapäin sisälle, hiero klittaa ja työntele äänähdysten ohjaamana.

Mitä jos nainen on jo kostea ennen kun ollaan riisuttu? Näin on aina käynyt minulla.

Täytyy olla myös turvonnut, eli "seisoa", jos nainen ei kehtaa kertoa mitä haluaa, nii silloin ei orkku ole lähimaillakaan. Himossa poistuu estot.

Vierailija
19/24 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se vika on niissä naisissa

Vierailija
20/24 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kostuminen ei ole merkki siitä, että orgasmi olisi edes 2 % lähempänä kuin aikaisemmin.

Naisella kärjistetysti klitoris vastaa miehen penistä ja 'reikä' palleja. Voi miehelläkin seistä (vrt kostuminen), mutta jos sen jälkeen penis ei saa enää koskerusta yhtään, vain kivekset, niin tuskimpa mies siinä orkkua saa. Yhdyntä ilman orkun nuolemista tai sormetusta klitoriksesta vastaa naisilla sellaista tilannetta. Eli kuin miehelle seksiä, jossa penikseen ei kosketa lainkaan. Olisiko se miehestä tyydyttävää seksiä?

Hyvin pienellä osalla naisista on anatominen poikkeavuus, jossa klitoris voi saada tarpeeksi kosjetusta sisäkautta yhdynnässä. Valtaosalla ei voi.