Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikein juhla raittiille? Vappu, jussi, fuksiaiset, uusivuosi vai mikä?

Vierailija
23.06.2017 |

Kertokaahan kokemuksia.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fuksiaiset ei ole juhla.

Vierailija
22/27 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilo ilman viinaa on teeskentelyä ja piste. Ankeita ihmisiä ovat absolutistit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaikeita juhlia, vain huonoa seuraa.

Vierailija
24/27 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlan jälkeen on mukava kertoa örveltäjille mitä he tekivät, tai vaihtoehtoisesti vain vihjailla: Kylläpä olit vauhdissa...

Vierailija
25/27 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään juhla ole vaikea. Olin muutaman vuoden absolutisti, ja vein kaikkiin bileisiin oman pullon, esim. alkoholittoman viinin. Silloin oltiin kaikki nuoria, joten muillakin oli omat pullot mukana. Ei ketään kiinnostanut mun juomiset, ja mua ei yhtään haitannut se, että muut joi alkoholia.

Nyt tuosta absolutismiajasta on jo lähes 20 vuotta aikaa, nykyään juon alkoholia ihan normaalisti. En voisi omassa ammatissani luontevasti toimiakaan, jos en käyttäisi alkoholia esim. päivällisillä asiakkaiden kanssa. Kyllä sitä näissä piireissä pidettäisiin outona, jopa epäilyttävänä fanatismina.

Jostain syystä sitä absolutismia vaan piti nuorena jotenkin hienona. Olin mä pari vuotta kasvissyöjäkin. Nyt keski-iässä ei enää viitsi olla noin ehdoton missään asiassa.

Vierailija
26/27 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhlan jälkeen on mukava kertoa örveltäjille mitä he tekivät, tai vaihtoehtoisesti vain vihjailla: Kylläpä olit vauhdissa...

Olet ilkeä, vahingoniloinen 💩!

Vierailija
27/27 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään. Pitää vaan hakeutua seuraan jossa viihtyy! Juhlapyhät voi aivan hyvin viettää selvinpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme