Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomio ihmiset, Steamin kesäale on alkanut tänään

Vierailija
22.06.2017 |

Ja se jatkuu 5.7. asti.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos!!

Vierailija
2/25 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tue Steamia. Hyh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää olevan Store aika jumissa, kävin just katsomassa.

Vierailija
4/25 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siellä on sellaista, jota kannattaa miettiä ja paljonko alennukset? En viitsi nyt mennä, kun aavistuksen ja jonkun kommentinkin mukaan siellä on ruuhkaa.

Vierailija
5/25 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä siellä on sellaista, jota kannattaa miettiä ja paljonko alennukset? En viitsi nyt mennä, kun aavistuksen ja jonkun kommentinkin mukaan siellä on ruuhkaa.

Kuka tietää? Minä en päässyt edes Storeen asti, musta sivu vaan. Tosin Steam jumahtaa aina, kun ale alkaa ja yleensä tokenee muutamassa tunnissa.

Eli taidan  suosiolla jättää shoppailut huomiseksi.

Vierailija
6/25 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä näin pari peliä -50% ja -80% ja sitten jumitti, kun yritin selata omaa jonoa. :D

Vierailija
7/25 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shadow of Mordor on kuulemma 4 euroa.

Vierailija
8/25 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sTore on jumissa kun ale alkoi tasalta. Kannattaa odottaa hetki tai vaikka huomiseen ennen selausta

Vierailija
9/25 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lo, No Man's Sky on -60%

Vierailija
10/25 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Shadow of Mordor on kuulemma 4 euroa.

Joo, ehdin avata toivelistani ennen kaatumista, 3,99e.

Vierailija
11/25 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Steamista ei kannata vuokrata mitään. Pelejähän EI VOI omistaa siellä vaan ne vuokrataan. Vuokra-aika on niin kauan kuin Steam sen hyväksyy.

Kukaan täysijärkinen ei tuollaista tue

Vierailija
12/25 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Steamista ei kannata vuokrata mitään. Pelejähän EI VOI omistaa siellä vaan ne vuokrataan. Vuokra-aika on niin kauan kuin Steam sen hyväksyy.

Nämä alapeukuttajat voisi perustella kantansa.

Steamissä EI VOI omistaa mitään. Steam määrää peleistä et sinä vaikka miten luulet omistavasi pelit. 

Vierailija
13/25 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumissa on :D 

Vierailija
14/25 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

..sanoo ihminen joka on ymmärtänyt käyttöehdot väärin tai lukenut niistä jonkun iltapaskan kauhistelujutun

Vierailija
15/25 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

..sanoo ihminen joka on ymmärtänyt käyttöehdot väärin tai lukenut niistä jonkun iltapaskan kauhistelujutun

Olen lukenut hyvin tarkkaan käyttöehdot. Olen myös erittäin hyvin perillä DRM:stä.

Jos sinä tarvitse jotakin palvelua jotta voit pelata peliä niin silloin sinä et omista peliä.

Jos sinä tarvitse jonkun tilin että voit pelata pelejä niin sinä et omista pelejä.

Vierailija
16/25 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaha, minä en mene alennusten perusteella, jos haluan pelin niin sitten otansen

Vierailija
17/25 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lukenut hyvin tarkkaan käyttöehdot. Olen myös erittäin hyvin perillä DRM:stä.

Jos sinä tarvitse jotakin palvelua jotta voit pelata peliä niin silloin sinä et omista peliä.

Jos sinä tarvitse jonkun tilin että voit pelata pelejä niin sinä et omista pelejä.

Aika paljon saa tapahtua että steam kaatuisi joskus! kyllähän niitä voi offlinena pelata tietääkseni?

neon tehnyt paljon remastereita, saa vanhat klassikot pelattua taas kertaalleen, hyviä uusia tulee niin harvakseltaan, suurin osa kuraa

Vierailija
18/25 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko löytäneet mitään ostettavaa? Mä ostin Morrowindin, Alien: Isolationin ja The Witcher 3:sen. Vielä olis monta mitkä haluaisin, mutta näillä nyt mennään aluksi. :)

Vierailija
19/25 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ilmoituksesta. Ei enää haittaa, että jäin yksin juhannukseksi :)

Vierailija
20/25 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

m85 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon saa tapahtua että steam kaatuisi joskus! kyllähän niitä voi offlinena pelata tietääkseni?

neon tehnyt paljon remastereita, saa vanhat klassikot pelattua taas kertaalleen, hyviä uusia tulee niin harvakseltaan, suurin osa kuraa

Olihan Steam nurin viimeksi jouluna ympäri maailmaa. Ja voi toki pelata offlinessa, mutta esim. achievementit ei avaudu ennenkuin yhdistää nettiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi