Huomio ihmiset, Steamin kesäale on alkanut tänään
Kommentit (25)
Näyttää olevan Store aika jumissa, kävin just katsomassa.
Mitä siellä on sellaista, jota kannattaa miettiä ja paljonko alennukset? En viitsi nyt mennä, kun aavistuksen ja jonkun kommentinkin mukaan siellä on ruuhkaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä siellä on sellaista, jota kannattaa miettiä ja paljonko alennukset? En viitsi nyt mennä, kun aavistuksen ja jonkun kommentinkin mukaan siellä on ruuhkaa.
Kuka tietää? Minä en päässyt edes Storeen asti, musta sivu vaan. Tosin Steam jumahtaa aina, kun ale alkaa ja yleensä tokenee muutamassa tunnissa.
Eli taidan suosiolla jättää shoppailut huomiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Mä näin pari peliä -50% ja -80% ja sitten jumitti, kun yritin selata omaa jonoa. :D
Shadow of Mordor on kuulemma 4 euroa.
Joo, sTore on jumissa kun ale alkoi tasalta. Kannattaa odottaa hetki tai vaikka huomiseen ennen selausta
Vierailija kirjoitti:
Shadow of Mordor on kuulemma 4 euroa.
Joo, ehdin avata toivelistani ennen kaatumista, 3,99e.
Steamista ei kannata vuokrata mitään. Pelejähän EI VOI omistaa siellä vaan ne vuokrataan. Vuokra-aika on niin kauan kuin Steam sen hyväksyy.
Kukaan täysijärkinen ei tuollaista tue
Vierailija kirjoitti:
Steamista ei kannata vuokrata mitään. Pelejähän EI VOI omistaa siellä vaan ne vuokrataan. Vuokra-aika on niin kauan kuin Steam sen hyväksyy.
Nämä alapeukuttajat voisi perustella kantansa.
Steamissä EI VOI omistaa mitään. Steam määrää peleistä et sinä vaikka miten luulet omistavasi pelit.
Vierailija kirjoitti:
..sanoo ihminen joka on ymmärtänyt käyttöehdot väärin tai lukenut niistä jonkun iltapaskan kauhistelujutun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
..sanoo ihminen joka on ymmärtänyt käyttöehdot väärin tai lukenut niistä jonkun iltapaskan kauhistelujutun
Olen lukenut hyvin tarkkaan käyttöehdot. Olen myös erittäin hyvin perillä DRM:stä.
Jos sinä tarvitse jotakin palvelua jotta voit pelata peliä niin silloin sinä et omista peliä.
Jos sinä tarvitse jonkun tilin että voit pelata pelejä niin sinä et omista pelejä.
jaha, minä en mene alennusten perusteella, jos haluan pelin niin sitten otansen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut hyvin tarkkaan käyttöehdot. Olen myös erittäin hyvin perillä DRM:stä.
Jos sinä tarvitse jotakin palvelua jotta voit pelata peliä niin silloin sinä et omista peliä.
Jos sinä tarvitse jonkun tilin että voit pelata pelejä niin sinä et omista pelejä.
Aika paljon saa tapahtua että steam kaatuisi joskus! kyllähän niitä voi offlinena pelata tietääkseni?
neon tehnyt paljon remastereita, saa vanhat klassikot pelattua taas kertaalleen, hyviä uusia tulee niin harvakseltaan, suurin osa kuraa
Oletteko löytäneet mitään ostettavaa? Mä ostin Morrowindin, Alien: Isolationin ja The Witcher 3:sen. Vielä olis monta mitkä haluaisin, mutta näillä nyt mennään aluksi. :)
Kiitos ilmoituksesta. Ei enää haittaa, että jäin yksin juhannukseksi :)
m85 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon saa tapahtua että steam kaatuisi joskus! kyllähän niitä voi offlinena pelata tietääkseni?
neon tehnyt paljon remastereita, saa vanhat klassikot pelattua taas kertaalleen, hyviä uusia tulee niin harvakseltaan, suurin osa kuraa
Olihan Steam nurin viimeksi jouluna ympäri maailmaa. Ja voi toki pelata offlinessa, mutta esim. achievementit ei avaudu ennenkuin yhdistää nettiin.
Kiitos!!