Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaako joku palstamamma juhannukseksi minusta lelupojan?

Vierailija
22.06.2017 |

Olen pk-seudulta, iso muna, treenattu kroppa jne. Jos haluat kunnon seksiä ilman mitään velvoitteita, vastuita jne. niin ilmoita. Myös tyttöporukat käy.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaako jos on menkat?

Vierailija
2/10 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehei sinet poika kestä Pohjolan tytön kestokiimaa... Sinet tiedä kunnon seksistä mitään. Et kestä minun kyydissä, en jaksa opettaa nuorukaisia Naisen saloihin. Joten pysyttäydyn omassani, joka kelpo hyvin koulutettu. Nuolemaan etenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehei sinet poika kestä Pohjolan tytön kestokiimaa... Sinet tiedä kunnon seksistä mitään. Et kestä minun kyydissä, en jaksa opettaa nuorukaisia Naisen saloihin. Joten pysyttäydyn omassani, joka kelpo hyvin koulutettu. Nuolemaan etenkin.

Pk-seutu, älyätkö? Voit pitää juopon länkisääresi. Millä opetit koiran nuolemaan? Poronkäristyksellä?

Vierailija
4/10 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitais me poikien kesken sut jakaa. Otathan ahteriin?

Vierailija
5/10 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pk-seutu, älyätkö? Voit pitää juopon länkisääresi. Millä opetit koiran nuolemaan? Poronkäristyksellä?

:) :) :) Mies on 188 cm ja erityisen suorasäärinen =) Pk-seutu Been there done that, tauuuutista aluetta... Vedä sää vaan niitä pirihuo...noja, täällä joillain seudulla jaksetaan nauttia silmät ja mieli aukikin =]

Vierailija
6/10 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:) :) :) Mies on 188 cm ja erityisen suorasäärinen =) Pk-seutu Been there done that, tauuuutista aluetta... Vedä sää vaan niitä pirihuo...noja, täällä joillain seudulla jaksetaan nauttia silmät ja mieli aukikin =]

Juupa juu. Puliukko nokinaama lappilainen jolla ei känniltä edes seiso. Tauteja on sun visvasvidussas.

Vierailija
7/10 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitais me poikien kesken sut jakaa. Otathan ahteriin?

Ehe ehe ehe, homohuumoria ehe ehe. Olet hauska ehe ehe.

Vierailija
8/10 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljo maksaa?

Vierailija
9/10 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menikö se nunnukanunnukaukon koulutus ihan putkeen, jos kestokiima vaivaa?

Vierailija
10/10 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa aika aggressiiviselta kaverilta, ei jatkoon.

t. Kiihkeä blondi Salosta