Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oon lihava ja laihdutan jo kolmatta vuotta! mikään eiauta.

Vierailija
29.03.2006 |

ensyö pullaa enkä sokeria, gaaloreita ei tuu myöskään. normaalisti syön amulla rrismuroja ja banaania, aika reilusti ku aamulla saa syödä. lounaalla syön broileria ja riisiä ja kolme purkkia galinkajukurttia. iltpäiväkahvilla syön reiasaumietä kas ja päällä metvurstia ja juustoa, illalla syön teetä jossa pari lusikkaa hunajaa ja digestiveä puoli pakettia ja sitten lisäksi atkinsin mukaan vain paista pekonia ja munia muutaman! Olen epätoivoinen, auttakaa siskot

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisin laihdutusmamma 98kg

Vierailija
2/2 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, ettet tuolla tavalla laihdu.

- Riisimurot eivät ole terveellisiä. Vaihda se neljän viljan puuroon. Älä laita voisilmää.

- Banaanissa on paljon kaloreita. Vaihda se omenaan, päärynään tai vaikka appelsiiniin.

- Kolme purkkia jogurttia on paljon. Perusjogurteissa on sitä paitsi ihan hirveät määrät sokeria, joten ei todellakaan laihduttajalle. Vaihda jogurtti rasvattomaan ja maustamattomaan ja lisää siihen sitten marjoja. Sokeria vain vähän. Äläkä syö kuin kuppi päivässä.

- Paljonko syöt broileria ja riisiä? Ja kait syöt joskus muutakin? Eikö tuohon kyllästy?

- Mitä juot? Jätä kokonaan pois limukat ja mehut. Jos juot teetä tai kahvia, niin ilman sokeria. Juo PALJON (ainakin kaksi litraa, mielellään kolme) vettä.

- Syöt siis aamupalan, lounaan, välipalan ja raskaan iltapalan. Sinuna jättäisin tuon iltapalan pois. Munat ja pekoni eivät ole mitenkään terveellisiä iltapalaksi, eivätkä varsinkaan laihduttavia. Joko siirryt kokonaan hiilarittomalla dieetille tai sitten pysyt rasvasta erossa. Välimuoto ei tosiaankaan laihduta!

Itse söin tänään:

- aamupuuro, kuppi teetä, hedelmä

- porkkanaohukaisia, ruisleipää

- omenasosetta, sämpylä, pikkuporkkanoita, mandariini

Yleensä syön myös kalaa, mutta ei sitäkään joka päivä jaksa. Liha maistuu pahalle, niin sitä en yleensä vedä lainkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä