Käytätkö netin leffavuokrausta?
Mitä sivustoa, montako leffaa on tullut vuokrattua? Itse olen jäänyt plejmoon koukkuun. Tolkuttomasti tulee vuokrattua. Yhden leffan vuokraus ei paljoa maksa mutta joskus hirvittää kun laskee paljonko on mennyt jo yhteensä.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Warettaminen on kuin laittaisi rahaa pankkiin. :)
Nyt meni ohi???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt meni ohi???
Saat anteeksi???
Plejmosta olen katsonut aika paljon.
Mutta en ole kyllä vielä niistä maksanut vaan käyttänyt ilmaiskoodeja.
En vuokraa enää, pari kertaa kokeiltu ja leffat pätki jatkuvasti. Omat laitteet kunnossa, uusi älytv, 100 meganen netti joten niistä ei voinut pätkiminen johtua. Niin ja testivideo kyllä toimi loistavasti.
Tuo pätkiminen on inhottavaa. Ylläpito vastaa jotain ympäripyöreetä että päivitä selain. Joskus korvaavat kun pyytää, palauttamalla rahan tilille tai antamalla ilmaiskoodin.
Ehkä n kerran kuussa tulee vuokrattua, yleensä googlesta tai viaplaysta. Ihan "tavis"laitteet on, ei uusinta uutta eikä nopeinta nettiä mutta hyvin nuo pyörii cc:n kautta telkkarissa.
Vierailija kirjoitti:
En vuokraa enää, pari kertaa kokeiltu ja leffat pätki jatkuvasti. Omat laitteet kunnossa, uusi älytv, 100 meganen netti joten niistä ei voinut pätkiminen johtua. Niin ja testivideo kyllä toimi loistavasti.
Mulla pätki myös. Sama elokuva kahdella eri kerralla. Laitteissa ei vikaa.
Laitoin asiakaspalveluun viestin, jossa selvitin leffan tiedot ja omat laitteistot ja netin nopeudet ja muodon ja kuvailin ongelmaa ja kerroin että tämä on jo toinen kerta. Ja pyysin jatko-ohjeistusta, koska vuokraushan on voimassa vaan 48h, eli en ehdi leffaa enää nähdä.
Ja aspan vastaus tulee sitten englanniksi ja sisältää ainoastaan pyynnön lähettää viesti englanniksi.
Joo, en todellakaan viitsinyt nähdä vaivaa, pitäkööt tunkkinsa, ei se leffa ollut mulle maksanut edes mitään, toista maksavaa asiakasta vaan on voinut vituttaa maksaa tyhjästä, joten voisi sen leffan korjata.
Siitä lähtien olen katsonut elokuvia ainoastaan ilmaiskoodeilla, en rahaani toimimattomiin elokuviin laita.
En ole ennen kuullutkaan tästä palvelusta.
En kyllä vuokraisi netistä elokuvia, jos vain yhden leffan vuokraus maksaa jo muutaman euron. Ja tosiaanko sitä saa katsoa vain hetken ajan? Jos sitä ei ehdi katsoa, niin rahat menee hukkaan?
Vaikuttaa tosi kalliilta, tulee tosi kalliiksi muutaman leffan katsominen, jos vertaa vaikka Netflixiin, joka maksaa jotain kympin tai vähemmän kuussa ja voi katsoa niin paljon kuin jaksaa. En tiedä onko leffatarjonta huonompi sitten, mutta onhan siellä kuitenkin myös sarjoja.
Leffoja voi kirjastosta vuokra ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
En ole ennen kuullutkaan tästä palvelusta.
En kyllä vuokraisi netistä elokuvia, jos vain yhden leffan vuokraus maksaa jo muutaman euron. Ja tosiaanko sitä saa katsoa vain hetken ajan? Jos sitä ei ehdi katsoa, niin rahat menee hukkaan?
Vaikuttaa tosi kalliilta, tulee tosi kalliiksi muutaman leffan katsominen, jos vertaa vaikka Netflixiin, joka maksaa jotain kympin tai vähemmän kuussa ja voi katsoa niin paljon kuin jaksaa. En tiedä onko leffatarjonta huonompi sitten, mutta onhan siellä kuitenkin myös sarjoja.
Leffoja voi kirjastosta vuokra ilmaiseksi.
*lainata
Katoin tota sivua, ja jotkut leffat maksaa 14–17 euroa. Siis enemmän kuin leffassa käyminen?! Jotkut taas "vain" 0,33 euroa (varmaan monia houkuttaa tuo hinta verrattuna useimpiin, jotka maksaa jotain 3–4 euroa).