Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia olette te perheenäidit jotka saatte miehiltänne seksiä varmasti joka viikko?

Vierailija
22.06.2017 |

Koitan tässä tutkia mikä vika minussa on kun en saa.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho avauduin sittenkin parisuhteestani vaikkei ollut tarkoitus :D sry - 14

Tarkoitus oli vain antaa ap:lle esimerkki että noinkin voi olla, eikä se ole aina hyvä asia.

Sulla sentään ON suhde, siis muukin kuin kaverisuhde koska seksiä on. Seksitön suhde ei ole mikään suhde ja pelkästään vituttaa, koska seksiä ei moraalisesti saa hakea muualtakaan. Ap

Vierailija
22/35 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalea, hoikka, paksuna, kolmekymppinen, pidän itsestäni huolta, miehenä seksistä tykkäävä mies. Neljä lasta, seksiä näin lomilla päivittäin.

Vierailija
24/35 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enimmäkseen mies haluaisi seksiä koko ajan. Yhteen aikaan pihtasi kuukausia kostoksi siitä, että luin näitä vauva-palstan juttuja. Kypsyin ja heitin hänet ulos kotoa hetkeksi ja sanoin, että keskustellaan, pitäisikö erota. Tuli takaisin ja sitten on taas halunnut seksiä koko ajan. Mä olin koko ajan se sama tyyppi. Uskon, että haluttomuus johtuu siitä miehestä, vaikka silloin hän syytti siitä täydellisesti minua. Tulipahan vain.mieleen, kun tuossa ylempänä yksi mies taas uhriutui ja syytti seksittömyydestään vaimon luonnetta ja tekoja...

Miten se on mieheltä uhriutumista että henkisen puolen täytyy olla kunnossa jotta pystyy harrastamaan seksiä?

Tää on vähän tätä että ajatellaan miesten olevan vain ja ainoastaan seksi mielessä koko ajan ja jokaiseen tilaisuuteen tartutaan heppi ojossa!?

Vierailija
25/35 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enimmäkseen mies haluaisi seksiä koko ajan. Yhteen aikaan pihtasi kuukausia kostoksi siitä, että luin näitä vauva-palstan juttuja. Kypsyin ja heitin hänet ulos kotoa hetkeksi ja sanoin, että keskustellaan, pitäisikö erota. Tuli takaisin ja sitten on taas halunnut seksiä koko ajan. Mä olin koko ajan se sama tyyppi. Uskon, että haluttomuus johtuu siitä miehestä, vaikka silloin hän syytti siitä täydellisesti minua. Tulipahan vain.mieleen, kun tuossa ylempänä yksi mies taas uhriutui ja syytti seksittömyydestään vaimon luonnetta ja tekoja...

Miten se on mieheltä uhriutumista että henkisen puolen täytyy olla kunnossa jotta pystyy harrastamaan seksiä?

Tää on vähän tätä että ajatellaan miesten olevan vain ja ainoastaan seksi mielessä koko ajan ja jokaiseen tilaisuuteen tartutaan heppi ojossa!?

Kyseisessä miehen uhriutumisvalituksessa kaikki syy nähtiin vaimossa eikä itsessä ollut mitään vikaa...

Vierailija
26/35 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihonnut raskauden myötä mutta kasvot kauniit. Naisellinen, saan hysteerisiä kohtauksia välillä, juttelen paljon ja mies myötäilee. Yleensä puhun paljon iloisia juttuja ja olen elämänmyönteinen. En vaadi että mies osallistuu lapsen hoitoon mutta mies kyllä siivoaa enimmäkseen meillä.

Vierailija
27/35 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinussa Ap varmastikaan ole muuta "vikaa" kuin se, että olet liian tuttu miehellesi. Miehet, joilla on luonnostaan alhainen libido, saattavat tarvita tavallista enemmän suhteen alkuhuumaa pitääkseen libidoa yllä. Suhde kuin suhde kuitenkin aikanaan arkipäiväistyy kuten myös sitä libidoa ylläpitävä hormonitoiminta. Tähän ei välttämättä auta muu kuin lääkkeet tai uusi suhde.

Vierailija
28/35 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se siitä olemuksesta riipu.

Ihan räjähtänyt ja plösähtänyt olen, tukka ponnarilla ja silmänaluset mustina.

Suhteessa kannattaa pitää jonkinlaista väreilyä päällä niin seksiä tekee mieli harrastaa ja se on laadukasta. Pidän miestäni miehenä ja hän minua naisena - eikä niin että olisimme isä ja äiti. Välillä pyydän miehen tekemään jotain miehekästä ja kehun siitä, välillä kiukuttelen "tahallani" ja mies sitten tulee lepyttelemään jne. Mies vuorostaan tulee joskus koskettelemaan tai läpsäisee pepulle kun pyllistelen pyykkikorin kanssa tai muuta tämän tyylistä.

Kuulostaa ihan kamalalle. Tai siis, mun luonteeseen ei istu tuollaisen avuttoman ja aivottoman kotirouvan leikkiminen. Mä haluaisin että mies haluaisi mua koska rakastaa mua ja mun persoonallisuutta, eikä siksi että saan sen tuntemaan itsensä machomieheksi :( Mieluummin olen ilman kuin alan leikkimään tuollaista 50-luvun kotirouvaa.

Vierailija
29/35 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätti ja mukava. En nalkuta ja en vaadi mieheltä.  Tylsä ja hiljainen olen. Mies haluaa lähes joka päivä ja saakin.

Vierailija
30/35 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melkein 5kymppinen, pullukka ja kaikin tavoin ihan tavis. En ole edes ihan helppo kumppani.

Yhteisiä vuosia takana 26. En esitä mitään roolia vaan olen oma itseni ja seksi on erittäin nautinnollista ja kumpikaan ei ole vailla mitään pervoa. Jos miehelle ei seksi kelpaa niin miksi vika olisi ap sinun? Voihan "vika" olla miehen päässä...ylä tai alapäässä.

Vierailija
31/35 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suhteessani olisi seksiä vain kerran viikossa, eroaisin.

Vierailija
32/35 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 28-vuotias, mies saman ikäinen. Yhdessä ollaan oltu 10 v. Meillä on yksi lapsi. Mies sitä tyyppiä, että panisi varmaan lähes ketä vain. Itse olen lievästi ylipainoinen ja meikkaan nykyään harvoin. Vietän aikaa enimmäkseen kotona lökövaatteissa. En laittaidu miestä varten. Laitan meikkiä jos menen kylään tai ostoksille lähikauppaa pidemmälle. En muista koska olisin ostanut itselleni vaatteita tai meikkejä.. Niin harvoin tarvitsee mitään edustavaa. (Teen töitäkin etänä kotona :D). Mies "kinuu" seksiä lähes päivittäin, itse olen ehkä mulkkumainen, mutta ei kiinnosta. Ehkä kerran viikossa jaksan miehen mieliksi. Olen sanonut miehellä että menköön tyydyttämään tarpeensa maksulliselle, tiedän olevani haluton ja tylsä

Vierailija
33/35 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo itsevarma ja tekee useimmiten aloitteen. Seksiä 3- 4krt/vko.

Vierailija
34/35 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylipainoinen, pääasiassa karvainen 43-vuotias nainen. 

Aika harvoin viitsi karvoja ajella sääristä tai bikinialueelta, mutta ei se miestä haittaa. Olen hyvä ottamaan suihin, kiihotun nopeasti ja  haluan itsekin seksiä usein. 

Siinä se.

Vierailija
35/35 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mielestäni aika tavallinen, tosin hoikka ja timmi, mutta harvoin jaksan meikata tai edes kammata tukkaa. Miehelle kelpaisi päivittäin ja vaikka useammin kuin kerran. Meillä on pitkin päivää pientä flirttiä ja joskus suorempaakiin vihjailua, helppoa kun on vain yksi pieni lapsi. Arjen romantiikka + miehen suuri libido + oma halukkuus miestä kohtaan varmaan saa aikaan sen että seksiä on usein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä