Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka ei koskaan ole pettäneet nykyistä kumppania?

Vierailija
22.06.2017 |

Ja kuinka pitkä suhde takana?

Suoraan sanottuna v@#uttaa nuo iänikuiset hokemat "kaikki miehet pettää" ja "miten voit olla varma ettei mies petä? Perustele!"

19 vuotta yhdessäoloa takana eikä ikinä ole tarvinnut vieraisiin mennä. Tilaisuuksia toki ois ollut ja seuraakin osaisin kyllä hakea mutta ei kiinnosta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Enkä tule pettämään. 7 vuotta suhteessa.

Vierailija
2/10 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 vuotta yhdessä. Koskaan en ole pettänyt miestäni. Mies pettänyt minua. Jatkosta en tiedä. Tuskin alennun pettämään vaan eroan mielummin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset ihmiset alapeukuttaa tällaista avausta? pettäjät?

Vierailija
4/10 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 vuotta tässä on mennyt lupsakkaasti ilman pettämisiä. En ole pettänyt aiempiakaan kumppaneita.

Vierailija
5/10 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

17 vuotta yhdessä. Kumpikaan meistä ei ole pettänyt. Meillä on edelleen hulvattoman hauskaa yhdessä, samanlainen hieman kieroutunut huumorintaju ja intohimoinen seksielämä kaikkien yhteisten vuosien ja neljän lapsen jälkeen.

Vierailija
6/10 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan pettänyt, eikä miehenikään, ei ole sellaiseen mielenkiintoa. 17 vuotta oltu yhdessä, edellisen kanssa olin 8 vuotta. Suurin osa ihmisiä joita minä tunnen ei petä puolisoaan. Ei vanhempani, sisarukseni tai ystäväni. Pari tapausta tiedän että on pettänyt, esim. ystäväni veli, siitäkin olin sitä mieltä että olisi pitänyt ottaa  vaan ero kun siinä partaalla oli vuosikausia.

Vierailija
7/10 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 vuotta. En ole koskaan pettänyt aikaisemmissakaan suhteissa enkä tiedä että minuakaan olisi petetty.

Vierailija
8/10 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti tässä kohtaa voisi kysyä, että mikä lasketaan pettämiseksi. -  Aikanaan olin hyvinkin ihastunut mutta ihastumiseni katosi saman tien kun hän kertoi, että hän ei voi mitenkään  käsittää, että miehellä voisi olla lainkaan vastakkaista sukupuolta olevia kavereita saati ystäviä.   

Vierailija
9/10 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo nykyisen kanssa ollut kuin vajaan vuoden, mutta en ole pettänyt. Edellisessä suhteessa 6 vuotta, jossa en myöskään pettänyt. Sen tosin päätin miehen pettämisen takia.

Vierailija
10/10 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 20 vuotta, en ole pettänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän