Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selittäkää naiset tämä

355454534
22.06.2017 |

Vaimo haluaa lisää lapsia, vaikka olemme epäonnistuneet jo yhden hoitamisessa kaikilla mahdollisilla sektoreilla. Kuvailisin meitä ongelmaperheeksi ja olemmekin hakeneet apua ongelmiimme.

Olen ilmaissut, että jo toinen lapsi katkaisee mitä varmimmin "kamelin selän" ja vaimo on samaa mieltä. Eli käytännössä ei haittaa jos eroamme, kunhan hän saa lapsen.

Tämä yhtälö ei vaan mene jakeluun minulla. Olen introvertti ja henkisesti sekä usein fyysisestikin poissaoleva isä, olemme tästä samaa mieltä. Korjausliikettä paremmaksi olen kovasti yrittänyt, mutta en ole enää niin nuori mies ja persoona alkaa olla sen verran kankea, että hoivaisää ei taida minusta kuoriutua.

Jos jotakin hyvää haluaa minusta löytää, niin olen akateemisesti koulutettu, fiksu, komea ja arvostetussa työssä. Muuten persoonana tylsä, ujo ja viihdyn paljon omissa oloissa. Usein hiljainenkin.

Vaimo tekee töitä lasten parissa, vaikka olemme onnistuneet surkeasti perhe-elämässä. Jotenkin tätä ei ole saatu siirrettyä kotiin asti, en tiedä kennessä on vika.

Hyvää juhannusta!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa, suoraan ja välittömästi. Tai ainakin pidät huolen itse ehkäisystä ja pidät kondomit itselläsi eikä naisen saatavilla.

Vierailija
2/9 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero on käynyt mielessä, mutta vihaan deittailua ja baareja ja tuskin tuolla vaimolla ainakaan paremmin menee lapsen kanssa kahdestaan jossakin lähiöluukussa. Näillä spekseillä tuskin suurta parisuhdeonnea on minulle tiedossa jos onnistuisin vaimon numero 2 löytämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

355454534 kirjoitti:

Ero on käynyt mielessä, mutta vihaan deittailua ja baareja ja tuskin tuolla vaimolla ainakaan paremmin menee lapsen kanssa kahdestaan jossakin lähiöluukussa. Näillä spekseillä tuskin suurta parisuhdeonnea on minulle tiedossa jos onnistuisin vaimon numero 2 löytämään.

Onko suurta onnea tiedossa nykyisen kanssa? Yrittää aina voi mutta miten pitkään se pitää itse päättää. Loppuelämän tuskin jaksaa vain yrittää. Älä ainakaan siihen lapseen suostu jos se tuhoaa lopullisesti kaiken.

Vierailija
4/9 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

355454534 kirjoitti:

Mihin edes tarvitset naista? Ihan oikeasti? Aiot siis suostua tossun alla elämiseen?

MGTOW-mies

Vierailija
5/9 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alustavasti olen ajatellut odottaa noin 15 vuotta kunnes lapsi muuttaa omilleen.

Vierailija
6/9 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

355454534 kirjoitti:

Alustavasti olen ajatellut odottaa noin 15 vuotta kunnes lapsi muuttaa omilleen.

Eli vanhempien kylmässä kulissiliitossa ja se jättää jäljet.

Vierailija
7/9 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinpä, omat taidot ei riitä uusperhesekoiluun ja yksin taidan olla narun jatkeena aika nopeasti.

Vierailija
8/9 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa selittää vaimosi tunteita ja haluja. Me kaikki naiset ollaan yksilöitä. Itse en tuossa tilanteessa haluaisi lisää lapsia. Ei se ole järkevää eikä oikein kenenkään kannalta.

Vierailija
9/9 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

355454534 kirjoitti:

Ero tarkottaa sulle sitä, että joutuu etsimään uuden. Olet siis nykyisen kanssa kaikista ongelmista huolimatta, koska joku on oltava ja uuden etsimisessä olisi kova vaiva. Okei. Mutta miksi? Miksi sulla on pakko olla nainen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi