Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla on hyvä mies. Rakastaa perhettään ja priorisoi sen ykköseksi.

Vierailija
22.06.2017 |

Mies ei ole nössö, ei sinnepäinkään, vaan johtaja-asemassa oleva maskuliininen herrasmies. Lapset ja minä olemme hänen elämänsä valo, eikä hän kaihda sen ilmaisemista. Osoittaa hellyytensä ja rakkautensa melkeinpä päivittäin, on luotettava, ei ryyppää ja juokse kapakoissa, ei ole koskaan humalassa; muutama viinilasillinen riittää.
Olen hänestä kiitollinen, rakastan häntä ja lapsia yli kaiken ja osoitan sen myös itse.

Tällaisten pyhien, kuten juhannuksen, toivoisin muissakin perheissä olevan yhtä turvallinen, ihana ja vakaa, niin ettei lasten ja vanhempien tarvitsisi pelätä, tai jopa tulla humalaisen puolison murjomaksi.

Hyvää juhannusta kaikille!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei edes ole lapsia, on vain mies. Menemme tuttavien mökille ja alkoholi tulee näyttelemään pääroolia taas kerran.

Mies juo niin kauan, että sammuu ja aloittaa herättyään heti kaljoittelun.

En edes tiedä, miksi yleensä vielä olen hänen kanssaan ja kestän tuollaista käytöstä.

Taidan olla läheisriippuvainen nynny, joka ei osaa olla yksin.

Minä kilttinä miehenä juon vain pari olutta ruuan kanssa, mutta eihän tällaiset miehet kelpaa naisille.

Vierailija
22/27 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että oikein johtaja asemassa oleva maskuliininen herrasmies. Aloittajan piti jostain syystä alleviivata sitä, ettei hän minkään lapatossun ja luuserin kanssa ole naimisissa.

Johtaja asemassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän kateellinen nyt kyllä. Itse kitisen parhaillaan toisessa ketjussa välinpitämättömästä miehestäni... Hyvää juhannusta teidän perheelle ap ja kaikille muillekin <3

Vierailija
24/27 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vähän kateellinen nyt kyllä. Itse kitisen parhaillaan toisessa ketjussa välinpitämättömästä miehestäni... Hyvää juhannusta teidän perheelle ap ja kaikille muillekin <3

Ajetella parempaa olisi tarjolla ja siinä tyydyt tuollaiseen. No, toisaalta tietynlaiset ihmiset vetävät puolensa tietynlaisia ihmisiä.

Entä ap sinä millaisen juhannuksen sinä annat perheellesi? Voiko miehesi sanoa samaa?

Vierailija
25/27 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan ei mene nallekarkit. Kaikki eivät voi voittaa puolisoarpajaisissa.

Vierailija
26/27 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mullakin <3 Ihana mies. Koskaa ei tarvitse hävetä tai katua valintaansa. Ollaan oltu yhdessä jo 11 vuotta, 12. vuosi alkaa juuri juhannusaattona :) Ihana, aikuiseksi ajallaan kasvanut mies, jolle perhe ja järkevät elämänarvot ovat tärkeitä. Laskut maksetaan ajallaan, kotia arvostetaan, työt ja aikeuisen elämään kuuluvat vastuut hoidetaan asiallisesti, muita ihmisiä ja eläimiä kohdellaan kunnolla, ei ole tarvetta pullistella tai elvistellä ja alkoholia osataan nauttia kohtuudella. Mun mies ei ole johtajatyyppinen, enemmänkin sellainen hyvä kaveri ja neuvottelija ja sellaisena hänet tunnetaankin. Diplomaattinen, asiallinen, huumorintajuinen, ei provosoidu ja osaa ottaa asiat asioina. Osaa arvostaa muitakin kuin itseään. Osoittaa rakkautta ja arvostusta myös minua ja lastamme kohtaan. Hyvä isä kaikin tavoin. Vielä näppärä käsistään, eli osaa käyttää työkaluja (eikä peiton allakaan kädet ole toimettomina vaimonsa iholla) ;D

Hyvää juhannusta todellakin kaikille. Teille, joilla ei ole hyvä liitto, oikeasti kannattaa miettiä sitä mistä jää paitsi ja varsinkin jos on lapsia, millaisen henkisen lapsuuden tarjoaa lapsillensa. Lapsella tulisi olla oikeus henkisesti ja tietenkin fyysisesti turvalliseen lapsuuteen. Joskus se onnistuu isän ja äidin kanssa, joskus vain isän tai äidin kanssa, mutta toisen aikuisen pitäisi olla aikuinen isolla A:lla ja varmistaa, että lapsella on sellainen lapsuus tavalla tai toisella :)

Vierailija
27/27 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!