Kysely: Pienet vai isot nännit?
Kommentit (33)
Pienet. Mulla on ihan pikkuset vaaleanpunaiset nöpönännit :) (Tosin tissitkin on tosi pienet, aa-kuppia).
M32 kirjoitti:
Miksei vaihtoehtona ollut "yks ja hailee"?
Ei tarvitse äänestää, jos molemmat ovat yhtä paljon mieleiset.
Vierailija kirjoitti:
M32 kirjoitti:
Olis kuitenkin kiva tietää kuinka monelle se on yks hailee.
Tulos voisi olla jopa että suurimmalle osalle asialla ei ole merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32 kirjoitti:
Olis kuitenkin kiva tietää kuinka monelle se on yks hailee.
Tulos voisi olla jopa että suurimmalle osalle asialla ei ole merkitystä.
Varmasti aika monelle se on yks ja hailee. Siksi en laittanut sitä vaihtoehdoksi muuten suurin osa äänistä olisi keskittynyt juuri siihen vastaukseen.
Pienet nännipihat samoin kuin liian suuretkin on mielestäni rumat. Nännit itsessään mieluummin pienet kuin mitkään sikarintumpit. Kaikkein mieluiten sellaiset, jotka eivät normaalisti ole terävästi ulkonevat, mutta nousevat esiin kiihotuksesta tai kylmästä.
Nännien koolla ei ole väliä.
Nännipihat sen sijaan ovat sitä paremmat, mitä pienemmät tai ihonvärisemmät.
Omaan silmään rumin nännipiha on teelautasen kokoinen tumma rinkula.
t. Heteromies
Vierailija kirjoitti:
Pienet. Mulla on ihan pikkuset vaaleanpunaiset nöpönännit :) (Tosin tissitkin on tosi pienet, aa-kuppia).
Kuinka yllättävää, että jokaisen oma ihanne on se, mikä itseltä löytyy... haukotus.
Tosi iso osa puhuu nännipihoista, vaikka kysytään nänneistä. Aina sama näissä keskusteluissa. Kumma kun aikuiset (?) eivät tiedä näiden eroa.
Keskikokoiset jotka menee kovalle nupulle kun niitä koskee.
Mielellään neitseellisen vaaleanpunaiset, ei ruskeat!
Vierailija kirjoitti:
Tosi iso osa puhuu nännipihoista, vaikka kysytään nänneistä. Aina sama näissä keskusteluissa. Kumma kun aikuiset (?) eivät tiedä näiden eroa.
Olen itse ihmetellyt ihan samaa. Nännit ovat ne nyppylät keskellä nännipihaa. Aikuisen pitäisi tietää tämä asia.
Isot nännit tekevät pienistäkin rinnoista täyteläisemmät. Pienet nännit taas tekevät isoista rinnoista jotenkin... likinäköiset ja kummalliset. :D Itselläni valitettavasti pienet nännit.
Isot ehdottomasti! Minusta todella kiihottavat vaikka olen heteronainen.