Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies johon olen ihastunut tahtoisi lähteä kanssani romanttiselle matkalle Pariisiin

Vierailija
22.06.2017 |

Ongelma on, että olen parisuhteessa toisen miehen kanssa. Toinen ongelma on, että vaikka en olisi parisuhteessa, en voisi koskaan alkaa suhteeseen tämän toisen miehen kanssa, vaikka hänkin on ihastunut minuun.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aivan sekaisin. Haluaisin lähteä, mutta en tahdo tuhota parisuhdettani. Tää mies on aivan kaikkea mitä haluan, mutta vaikka meillä on tunteita toisiamme kohtaan, emme todennäköisesti voisi koskaan olla pari.

Vierailija
2/26 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin rakkaani haluaisi viedä minut Pariisiin. Haaveilee siitä miten kävelisimme käsikkäin julkisesti kuin oikea pari:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunkin rakkaani haluaisi viedä minut Pariisiin. Haaveilee siitä miten kävelisimme käsikkäin julkisesti kuin oikea pari:)

Kuulostaa niin ihanalta. :) itsekin haaveilen, että saisin julkisesti kulkea tuon miehen kanssa ja suudella julkisella paikalla.

Vierailija
4/26 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset voisi olla miehen kanssa, jos et olisi varattu?

Vierailija
5/26 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikä teitä estää? Erotkaa niistä nykyisistänne niin pääsette toteuttamaan haaveenne.

Vierailija
6/26 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, Pariisiin. Itse sanoisin, että mennään Berliiniin, eikä Pariisiin.

Saksa voittaa Ranskan 6-0

Vierailija
7/26 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun hamstraatte monta miestä itsellenne, niin osa naisista jää ilman. Toivottavasti jäätte kiinni ja ilman yhtään miestä.

Vierailija
8/26 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset voisi olla miehen kanssa, jos et olisi varattu?

Liikaa muuttujia. :/

Ap

Vierailija
9/26 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva kun hamstraatte monta miestä itsellenne, niin osa naisista jää ilman. Toivottavasti jäätte kiinni ja ilman yhtään miestä.

Tiedät itsekin, että kaikki eivät saa kumppania vaikka kaikilla olisi vain yksi. Enkä mä tarkoituksella mennyt ihastumaan toiseen mieheen.

Ap

Vierailija
10/26 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin lähteä, kunhan siihen reissuun ei liity seksiä.

Vierailija
11/26 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedät itsekin, että kaikki eivät saa kumppania vaikka kaikilla olisi vain yksi. Enkä mä tarkoituksella mennyt ihastumaan toiseen mieheen.

Ap

Kaikki eivät saa vaikka kaikilla olisi yksi?? No et ainakaan matikkanero..

Vierailija
12/26 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikä teitä estää? Erotkaa niistä nykyisistänne niin pääsette toteuttamaan haaveenne.

Ei erota. Elämä meni näin ja me saamme vain varadtetut hetket kuten ji 24v sitten

Vierailija
13/26 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olisin uskollinen, mutten kuitenkaan. Rahalla minut voisi ostaa, en ole periaatteellinen."

Tässä tiivistettyn' tuo ap:n vieti.

Vierailija
14/26 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku pyytäisi minua Pariisiin niin kuolisin onnesta. Sekoaisin varmasti, koska en vaan voisi käsittää miksi joku haluaisi viedä juuri minut Pariisiin. Minulle kun riittäisi jo kahvit ABC:llä  : )

Vierailija
15/26 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en Pariisiin edes haluaisi. Mutta jonnekin vähän turvallisempaan kohteeseen voisin matkustaa. Ap:n tapaus on kyllä liian hankala toteutettavaksi, ellei sitten eroa ekaksi.

Vierailija
16/26 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kaikki eivät saa vaikka kaikilla olisi yksi?? No et ainakaan matikkanero..

Tarkoitin ettei kaikki saa miestä vaikka kukaan ei hamstraisi useampaa. Ei aivot toimi näin juhannuksen jälkeen.

Ap

Vierailija
17/26 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olisin uskollinen, mutten kuitenkaan. Rahalla minut voisi ostaa, en ole periaatteellinen."

Tässä tiivistettyn' tuo ap:n vieti.

No ei saa rahalla ostettua. Mistä sä tollasenkin keksit?

Ap

Vierailija
18/26 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matka maksaa= rahalla siis.

Aikanaan itsellä oli vähän samantapainen tilanne. Toisin päin tuo varaus ja matkakohde eri. Peruin. Oikeasti minut vei sitten Pariisiin ihan toinen mies ja sillä tiellä olen vieläkin :) , en kylläkään nyt Pariisissa.

Vierailija
19/26 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama kuin monella muulla: Pariisi, voi yök.

Vierailija
20/26 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matka maksaa= rahalla siis.

Aikanaan itsellä oli vähän samantapainen tilanne. Toisin päin tuo varaus ja matkakohde eri. Peruin. Oikeasti minut vei sitten Pariisiin ihan toinen mies ja sillä tiellä olen vieläkin :) , en kylläkään nyt Pariisissa.

No mä ihastuin tuohon mieheen vaikka kuinka kauan sitten, eli ei tosiaan raha liity mitenkään mun saamiseen. Pariisi on kyllä vähän kliseinen, mutta itse en ole siellä ainakaan käynyt ja tuon miehen kanssa matka olisi varmasti ihana.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä