Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oksettava naapuri häiriköi öisin ja kannabiksen lemu tulee asuntoon

Vierailija
22.06.2017 |

Tällainen naapuri, häiriköi ja oksettavinta tuo kannabiksen lemun tulo asuntooni. En pääse ajoissa koskaan nukkumaan, ja jos pääsen kello on jo 2 yöllä. Olen alkanut inhoamaan tällaisia naapureita, jotka ei tippaakaan kunnioita muiden rauhaa. Mitä tuolle kannabiksen lemulle voi tehdä? En halua hengittää sitä, mutta pakostakin se puskee käytävän kautta asuntooni. Informoitu vuokranantajaa ja poliisit olen myös soittanut, mutta silti sieltä se lemppa iltaisin puskee sisään.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mua vituttaa kannabiksesta itkeminen. Koitan olla ns. huomaavainen etten savulla muita häiritse. Nykyisten naapureiden kanssa on menny 9 vuotta ilman ongelmia. Poltan lähinnä viikonloppuisin enkä nyt ole kasvattanut moneen vuoteen. Siitä sitä hajua tulee ellei käytä aktiivihiiltä tai jotain hajun poistoa.

Mä olen kuitenkin suht hiljainen muita huomioiva naapuri. varmasti mukavampi kuin vaikka joku juoppo tai teini joka ei tajua olla hiljaa öisin. Jos kuitenkin jointin haju on häirinnyt niin pahoitelen sitä. Entisessä asunnossa naapuri kävi toisinaan pummimassa savut.

Se olikin sellainen talo jossa pikkujuttuihin kuten kaataminen tai pajauttelu ei kukaan puuttunut. Vain jos oikeasti oli häiriöksi niin sitten sanottiin. Siinä talossa oli oikeasti hyvä tyyli. Sai olla ja elää ilman turhia murheita. Sitten jos joku ei osannut olla niin sille käytiin sanomassa. Minä ja kaverit saatiin pajautella ihan rauhassa kun meistä ei koskaan ollut mitään häiriötä.

Vierailija
22/22 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs nyt? Tiedän, että henkilö on irtisanonut asuntonsa ja jatkaa silti häiriköintiään siitä huolimatta, että häneen on jo useaan otteeseen otettu yhteyttä isännöitsijän puolesta. Mitä tehdä? Jouduin lähtemään viimeyönä pois asunnosta, kun hiljaisuuden tultua laittoi taas musiikit kaakkoon.

Tekee tuota selvästi tahalleen tai sitten on oikeasti niin pihalla, että syystä tai toisesta ei ymmärrä asian laatua; muut käy työssä ja haluaa nukkua yönsä rauhassa.

Nyt kaksi yötä peräkkäin metelöinyt musiikin tahdissa, välillä hiljaista ja musiikki alkaa uudestaan. En ole pystynyt rentoutumaan asunnossa enää tämän vuoksi, en tiedä milloin voi nukahtaa, koska e voi tietää jos meteli alkaa uudesaan. Hänen ovellaan on jo näitä kahta vuorokautta ennen käynyt poliisit hiljentämässä pippalot. Eikö tällaisesta voi jo putkaan laittaa? Kun ei tunnu ymmärtävän tai halua ymmärtää asian laatua.

meilläkin tuollainen naapuri. Pelottaa ihan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän