Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oksettava naapuri häiriköi öisin ja kannabiksen lemu tulee asuntoon

Vierailija
22.06.2017 |

Tällainen naapuri, häiriköi ja oksettavinta tuo kannabiksen lemun tulo asuntooni. En pääse ajoissa koskaan nukkumaan, ja jos pääsen kello on jo 2 yöllä. Olen alkanut inhoamaan tällaisia naapureita, jotka ei tippaakaan kunnioita muiden rauhaa. Mitä tuolle kannabiksen lemulle voi tehdä? En halua hengittää sitä, mutta pakostakin se puskee käytävän kautta asuntooni. Informoitu vuokranantajaa ja poliisit olen myös soittanut, mutta silti sieltä se lemppa iltaisin puskee sisään.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän - ällöttävää sakkia ongelmineen.

Vierailija
2/22 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti et voi muuta kuin jatkaa poliiseille soittelua aina kun käryää. Se haju on sen verran voimakas että peittää alleen kaikki muut hajut. Ja tyyppi ei takuulla tule ainakaan lopettamaan niin kauan kun ei saa tarpeeksi kovia seuraamuksia jos silloinkaan.

Kurja on tilanne sinulla kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs nyt? Tiedän, että henkilö on irtisanonut asuntonsa ja jatkaa silti häiriköintiään siitä huolimatta, että häneen on jo useaan otteeseen otettu yhteyttä isännöitsijän puolesta. Mitä tehdä? Jouduin lähtemään viimeyönä pois asunnosta, kun hiljaisuuden tultua laittoi taas musiikit kaakkoon.

Tekee tuota selvästi tahalleen tai sitten on oikeasti niin pihalla, että syystä tai toisesta ei ymmärrä asian laatua; muut käy työssä ja haluaa nukkua yönsä rauhassa.

Nyt kaksi yötä peräkkäin metelöinyt musiikin tahdissa, välillä hiljaista ja musiikki alkaa uudestaan. En ole pystynyt rentoutumaan asunnossa enää tämän vuoksi, en tiedä milloin voi nukahtaa, koska e voi tietää jos meteli alkaa uudesaan. Hänen ovellaan on jo näitä kahta vuorokautta ennen käynyt poliisit hiljentämässä pippalot. Eikö tällaisesta voi jo putkaan laittaa? Kun ei tunnu ymmärtävän tai halua ymmärtää asian laatua.

Vierailija
4/22 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miten se on, jos ymmärtää mistä kyse, niin eikö tuo ole jo yleisen rauhan häirintää. Vuokralainen maksaa vuokran, mutta ei saa kotirauhaa. Jos on järki ja ymmärrys tallessa, niin pitäisi mennä jakeluun, jos tahallisesti häiriköi, niin sehän on kriminalisoitu jo laissakin ja siitä voi joutua oikeuteen. Jotenkin tuntuisi siltä, että putkaan tai ainakin puhuttelun seurauksista pitäisi saada ja ellei viimeinen varoitus poliisilta mene perille, niin putkareissu tai rauhoittumaan. Noin sen itse ymmärtäisin, mutta kannattaa kysyä.

Vierailija
5/22 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä. Mullakin oli öisin hasista poltteleva seinänaapuri, joten ymmärrän ketutuksen. Hajuaistia kun ei oikein voi sulkea pois päältä ja löyhkä tunki jostain rakenteista kämppään tosi voimakkaana, niin oli noustava tuulettelemaan ja vaikea oli saada uudestaan unta. Hän ei kuitenkaan metelöinyt, että sulla on vielä kaksinverroin pahempaa.

Vierailija
6/22 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös useampi poliisikäynti ala olla jo peruste häädölle? Kyllä nuo nilkit pihalle saa, kerää naapureilta nimiä valituslistaan ja viekää isännöitsijälle.

Kannattaa myös tiivistää väliovi jos sellaista löytyy, ei tule kaikki käryt rapusta sisälle.

Vierailija
7/22 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kivaa tuollainen.

Tässä talossa myös yöllä riekkuvia naapureita vaikka hissin seinässä on lappu, että lapsiperheitä ajatellen olisi mukavaa jos klo 8-20 voitaisiin elää vähän hiljaisemmin.

Viime yönä viimeksi valvoin klo 02-04 kun naapuri kolkkasi patteria vasten. Tämä on myös joka öistä. Ja viime viikonloppuna kävin jonkun oven takana pyytämässä, että olisivat hiljempaa (puolen yön kälkeen). Musiikki pieneni mutta eivät tainneet huutonaurun ja yleisen möykkäämisen olevan se pahin melusaaste. Ei jaksa enää näitä yöbileitä.

Päivisin ei toivoakaan päiväunista kaiken maailman remonttien/purkutöiden takia, mitä tässä talossa ja naapuritaloissa toteutetaan. Huono tsägä kävi asuntoa valitessa. Taas.

Vierailija
8/22 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kivaa tuollainen.

Tässä talossa myös yöllä riekkuvia naapureita vaikka hissin seinässä on lappu, että lapsiperheitä ajatellen olisi mukavaa jos klo 8-20 voitaisiin elää vähän hiljaisemmin.

Viime yönä viimeksi valvoin klo 02-04 kun naapuri kolkkasi patteria vasten. Tämä on myös joka öistä. Ja viime viikonloppuna kävin jonkun oven takana pyytämässä, että olisivat hiljempaa (puolen yön kälkeen). Musiikki pieneni mutta eivät tainneet huutonaurun ja yleisen möykkäämisen olevan se pahin melusaaste. Ei jaksa enää näitä yöbileitä.

Päivisin ei toivoakaan päiväunista kaiken maailman remonttien/purkutöiden takia, mitä tässä talossa ja naapuritaloissa toteutetaan. Huono tsägä kävi asuntoa valitessa. Taas.

Tuota, tarkoititko 20-8 vai onko teillä todella niin natsikuri että pitää aamusta iltaan hiippailla villasukissa?

Vierailija
9/22 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota, tarkoititko 20-8 vai onko teillä todella niin natsikuri että pitää aamusta iltaan hiippailla villasukissa?[/quote]

Hups, juurikin 20-08 tarkoitin.

Vierailija
10/22 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurja tilanne ap:lla. Mutta tuo 20-08. En noudattaisi. Meillä se on 23-07 järjestyssääntöjen mukaisesti. Onneksi meillä taitaa olla vain yksi lapsiperhe rapussa. Riitti kun sen lapsen vauva-ajan yöitkut kuuntelivat kaikki.

Vierailija
11/22 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ole enää pikku häiriköintiä vaan jatkuvaluonteista tahallista toimintaa, joka aiheuttaa haittaa ja uhkaa ap:n terveydelle. Valitus perusteluineen suoraan taloyhtiön hallitukselle.

Vierailija
12/22 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Täällä omassa taloyhtiössä hiljaisuus alkaa 22-07, näin sanoi toimistolta tämä johtaja. Kysyin häädöstä tai asukkaan häätämisestä asunnosta/asunnon haltuunottamisesta, niin hän kertoi että ei onnistu kuulemma, ja kehoitti soittamaan poliisit.

Ongelmana on vielä se lisänä, että jos joudun soittamaan poliisit, niin joudun itse avaamaan heille oven, ja kun olen ajatellut, että jos tietoisesti häiritsee laittamalla musiikia hiljaisuuden jälkeen täysille, ja pienentää sitten, niin miten poliisille todistaa metelin? Toiseksi en haluaisi itse ovea avata, kun kaveri voi helposti nähdä, että minä olen ilmoituksen tekijä.

Luin, että poliisin pitää itse todentaa paikan päällä meluhaitta, ja siten kirjaus tapahtuu. Sen tiedän, että vuokralainen on myöntänyt isännöitsijälle yöllisen melun myös, joten periaatteessa voisin käyttää tuota todisteena, jos soitan, vaikka hiljentäisikin musiikin? Mitä mieltä muut?

Itse lähinnä mietin, että voikohan poliisi kertoa, että putkareissu on tiedossa, ellei osaa hiljentyä 22.00 jälkeen..

On kyllä niin erikoista joidenkin ihmisten ajattelu, että miten voi olla mahdollista, että ihminen tarkoituksellisesti häiriköi muita näin? Ei mahu kaaliin.

Tuolla häiriköinnillä on psykologinen vaikutus, ja lopuksi sressaat, ahdistut, jännityt kun menee sänkyyn nukkumaan. Toissayönä jo huomasin, että keskittymiskyky/huomio on täysin milloin alkaa meteli taas. Päivän aikana ei voi istahtaa rauhassa tai päättää, että levähtää, kun on aina mahdollisuus, että meteli alkaa uudestaan, ymmärrän niin hyvin niitä ihmisiä, jotka kokee tulleensa kiusatuksi. Mielessä pyörii vain naapurin häiriköinti, ajatukset siitä mitä tehdä ja se hepulikohtaus, että kohta painun ovelle ja aloitan sen luokan metelin siellä, että..mutta ei, niin ei voi tehdä.

Tuo kannabis, joku kirjoitti siitä, niin se vaan lisää ahdistusta, kun en halua hengittää mitään epämääräisiä tuoksuja.

Toiveena olisi, jos vielä häiriköi, niin lähtee putkaan miettimään kannattiko vai ei. Aluksi alistuin tämän naapurin käytökselle, mutta en aijo enää, saa kaveri selvitellä itse seurauksia ja omaan nilkkaanhan se 'kus**'.

Vierailija
13/22 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ap vielä, niin itse kestän kaiken muun melun päiväsaikaan, lasten äänet, käytävässä juoksut, jopa matalan musiikin, mutta tahallinen ymmärtämättömyys ja välinpitämättömyys kotirauhasta menee jo pahasti tunteisiin. No onneksi viimeyön sai olla hiljaisessa paikassa ja tuli ajatuksiakin tuuletettua vähän.

Vierailija
14/22 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on todella väärin, että naapuri metelöi yöt ja itse menet töihin aamulla, etkä saa tarpeeksi unta..univaje seuraa ja kun töistä tulet ja jos meteli alkaa uudestaan, niin ei voi nukkua...Poliisia kannattaa jo hyvin herkästi jututtaa, eikä kärsiä.

Vierailija
15/22 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kivaa tuollainen.

Suora yhteys poliisiin, tarkistat säädetyn hiljaisuuden 22.00 tai 23.00. Kun poliisi on käynyt teet kirjallisen viestin isännöitsijälle, koska poliisilta isännöitsijälle ei mene suoraa viestiä. Kirjaat ylös metelöintiajat viestiin ja melun laadun ( kuuluuko selvästi käytävään, puhe tms). Asunto mistä meteli tulee pitää myös tietää, jos hälyyn soitat.

Pattereiden hakkaaminen on kotirauhan häirintää myös, äläkä syyllisty itse samaan vaikka mieli tekisi, ja jos tiedät ettet ole häiriköinyt.

Hommaa korvatulpat, itse hommasin juuri äänieeistetyt kuulokkeet. Kannattaa pyytää isännöitsijältä myös desipelimittari, tai jos päiväsaikaan tapahtuvaa meteliä, niin pyytää jonkun mittaamaan sen. Ei sun tarvitse sieltä muuttaa, vaan sen häirikön.

Vierailija
16/22 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuilla sontakasoilla ei muuta ole mielessä kuin oma napa, vaikka kuinka uhriluontoisesti käyttäytyvät. Tahallinen häiriköinti on erittäin kehittymättömän yksilön toimintaa - ei ole kykyä nähdä oman toiminnan seurauksia tikkua pidemmälle.

Vierailija
17/22 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi asut nistialueella?

Vierailija
18/22 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsis, ei kukaan naapurissa metelöi saati polta röökiä tai kannabista. Ap on harhainen. Antipsykootit ovat paikallaan kaikille, jotka muuta väittävät.

t:psykiatri

Vierailija
19/22 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun naapuripariskunta alkaa taas kännissä tappelemaan keskellä yötä, niin todellakin hakkaan patteria. Ovelle en mene riskillä saada nekkuun.

Vierailija
20/22 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi joku hampun polttelija naapurissa, niin todellakin ilmiantaisin. Kuten edellisen. Ai niin, se kuoli. Liikaa höpöheinää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi