Juhannus
Grillaatteko ulkona, vaikka lumiaurat auraisi lunta teiltä?
Sataisi kaatamalla?
Miksi?
Kommentit (28)
Ei grillata. Luvattu kylmää kesäsäätä eli 12-astetta ja pohjoistuuli. Ulos ei mennä. Laitetaan ruoka keittiössä. Menu selviää tänään.
Minulle juhannus on ihan tavallinen viikonloppu. Ei stressiä mökkeilystä.
Mä istun tiukasti sisällä tietokoneella koko helvetin juhannuksen.
Lapissa sataa kai lunta. Saariselällä ainakin satanut.
No mä grillaan jos ei sada kaatamalla ja oo joku +5. Tykkään grillaamisesta, helppoa ja ei tuu melkein mitään tiskejä. Syödään sitten kyllä sisällä. Ihan kotona ollaan, emme omista mökkiä.
mie kans jumitan jussit himas, paha mennä grillaa, ku ei mitään grillattavaa, eikä mökkiä minne mennä, perus köyhän juhlapyhä, kaikki kaveritki samas jamas, ehkä tosta leipäjonosta sais kohta makkarapaketin, minkä grillaan uunis, mut eipä vituta yhtään, utan normi päivä...
Grillataan ruoka ulkona, mutta ruokailu sisätiloissa.
Grillataan lasitetulla parvekkeella kaasugrillillä.
Ajattelin eilen tuota köyhien juhannusta. Tänään tulee lapsilisät ja kuinkahan moni perhe käyttää ne juhannukseen ja sitten ollaan ilman rahaa.
Joulua ennen ihan ok. Lapsilisät, mutta juhannuksena ne menee varmaan makkaraan ja kaljaan.
Vierailija kirjoitti:
Grillataan lasitetulla parvekkeella kaasugrillillä.
Meillä yläkerrassa naapurit grillaa parvekkeella ja napsahtelee oluttölkit auki.
Joskus miettinyt, että toivottavasti eivät aiheuta tulipaloa. Kai niillä on sähkögrilli.
Minä olen täällä viisaassa seurassa koko juhannuksen.
Grilaamisen estää vain kova vesisade tai alle 20 asteen pakkaset :)
En grillaa mitään. Miksi pitäisi?
Vedän hikilenkin ja jumppaan, vaikka sataisi. En lähde grillaamaan, koska ei huvita.
Mennään koko suvun voimin mökille ja grillataan sekä syödään ulkona. Tänä vuonna ei polteta kokkoa, koska on luvattu niin tuulista säätä.
Vierailija kirjoitti:
En grillaa mitään. Miksi pitäisi?
Koska on juhannus. Samasta syystä, kuin jouluna paistetaan kinkku.
Mua niin naurattaa suomalaiset ja juhannussäät. Nokka huurussa vietetään juhannusta ja keskiyönaurinkoa, vaikka pilviä taivaalla.