Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää että mies on kiinnostunut?

Vierailija
21.06.2017 |

Olen täysin lätkässä miespuoliseen työkaveriin! Noin kuukausi sitten firman juhlissa juttelimme paljon ja tanssimme baarissa pikkutunneille. Tämän jälkeen olemme jutelleet enemmän kuin aiemmin töissä ja mies on tullut harva se päivä toimittamaan jotain asiaa huoneeseen jossa minä ja muutama muu istumme. Siis huomattavasti useammin kuin aiemmin, olemme nyt nähneet lähes päivittäin. Hän on myös tosi mukava ja hymyilee minulle mutta en silti osaa yhtään päätellä voisiko ihastus olla molemminpuolista..?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sillä seisoo. : )

Vierailija
2/5 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi tietää ennen kuin on sanonut sen itse. Voi siis olla ihan kaveri -pohjalta liikkeellä, eikä itse ymmärrä antavansa vääriä signaaleja.

Kokemusta on. Mutta kaveruus jatkuu, vaikka tämä tietääkin tunteeni. Meillä ei siis ole kummankaan puolelta mahdollista edetä mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teillä tilanne eteni siihen että mies sai tietää tunteistasi?

-ap

Vierailija
4/5 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten teillä tilanne eteni siihen että mies sai tietää tunteistasi?

-ap

Kun ihastumista oli jo takana yli 6 kuukautta. Ja sellainen tilanne, että en olisi uskonut häntä näkeväni aivan normaalista poikkeavassa paikassa. Tiesi siis minun olevan siellä, ja hän kertoi, ettei voi sinne tulla. Sekava juttu, mutta en halua kertoa tarkemmin. Vedin liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä.

Vierailija
5/5 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä ettei tunne tarvetta kysyä sitä ulkopuolisilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä