Siis pitäisikö juhannukseksi muka siivota?
Luin juuri keskustelua, missä ihmiset kertoivat, kuinka ihanan siistiä heillä jo on ja kukkia maljakossa. Pitäisikö juhannukseksi muka siivota? Aiomme olla kotona eikä meille ole tulossa vieraita.
Kommentit (11)
Mä en ainakaan siivoa juhannuksen takia.
Eiköhän ne ole näitä tapauksia jotai eivät normaalisti siivoa ja sitten kauhealla paniikilla pitää saada koti kiiltäväksi että voi lähteä mökille juhannuksen viettoon.
Meillä on aina siistiä, eikä tarvetta millekään sesonki/juhlapäiväsiivouksille.
Kyllä mä siivoan. On ihanaa laittaa puhtaat matot puhtaille lattioille, saunoa juuri pestyssä saunassa, nukkua puhtailla lakanoita, syödä silitetyn pöytäliinan äärellä jne. Jussi on kiva :)
Ei oo pakko, ellei haluu:) T: Se toisen ketjun ap.
On siivottu, pesty lattiat, laitettu puhtaat matot lattioilla, kukkapenkin kukista tein viisi kaunista kimppua kodin pöydille, vaihdoin puhtaat lakanat sänkyihin.
On siivottu, pesty lattiat, laitettu puhtaat matot lattioilla, kukkapenkin kukista tein viisi kaunista kimppua kodin pöydille, vaihdoin puhtaat lakanat sänkyihin.
Olipas typerä aloitus. Jos ap ei halua siivota, niin omapa on asiasi. Jos joku haluaa tehdä juhannussiivouksen, niin mitäpä se ap:lle kuuluu.
Tiedoksi kaikille siskoille.
Ei tarvitse siivota. Ei perjantaisin, ei juhannuksena, ei jouluna. Ei koskaan jollei halua ja ihan koska vaan jos haluaa.
helpompi pitää kokoajan sellasta keskitason meininkiä, ei päästä kotia ihan räjähtämis pisteesee niin ei pahemmin tarvii murehtiakkaan että onko joku hemmetin pyhä tai paukkaako joku kutsumaton vieras, siivousfriikkiä minusta eisaa, fiilispohjalta toimii
Vierailija kirjoitti:
Mä siivoon muulloinkin kuin vaan jouluna ja juhannuksena😊
On, etkös ole juhannustarkistuksista kuullut? Nyt äkkiä töihin!