Löytyykö Suomesta vielä sellaisia miehiä, joka mm. avaa ovet ja tuo kukkia?
Kommentit (25)
Löytyy! Oma kultani on juuri tuollainen vamhanajan herrasmies! 🥰
Mulla on mies, joka avaa ovet, kantaa raskaat tavarat ja keskustelee kiinnostavista aiheista. Kukat ei ole jokapäiväisiä, mutta ei niiden tarvikaan olla. Joskus niitäkin <3
Löytyy, mutta ne naiset jotka ansaitsevat moisen kohtelun, ovat todella harvassa. M43
Eikö ovien availu ja muu homma ole nykyään toksista?
No ovia avaan julkisilla paikoilla naisille ja jätän ovesta mennessä pidän sitä auki takana tuleville.
On, minun mieheni! Tekee kaikkea muutakin ihanaa, kuten tuo kahvin aamulla sänkyyn, tekee tosi hyvää ruokaa, lämmittää saunan, hieroo jalkoja, ja tuo kaupasta usein mun lempisuklaata <3
Vierailija kirjoitti:
Löytyy, mutta ne naiset jotka ansaitsevat moisen kohtelun, ovat todella harvassa. M43
Haluan tuollaisen miehen seuraavaksi. Kohtelen häntä myös, kun prinssiä.
Osaan elää ja tehdä kaiken yksin. En tarvitse elättäjää. Enkä palvelijaa.
Sivusta naiselta
On, mutta et ole sellaisen miehen arvoinen. Jokainen nainen ei herrasmiehen arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
On, mutta et ole sellaisen miehen arvoinen. Jokainen nainen ei herrasmiehen arvoinen.
Millainen sankarimies täällä määrittelee itselleen tuntemattoman naisen arvoa? Laita kuva, niin arvioidaan.
Suomen naisilla on nykyään niin huonot käytöstavat että eivät ansaitse kohteliaisuutta. Ovella päin naamaa ja autolla sadevedet kaakattajien päälle, meyrossa voivat hyvin seistä, tekee läskimahaisille muijille hyvää.
Mun mielestä ovia avaavia nuoria miehiä on nyt enemmän. Joku herrasmies kanteli myös kassiani, kun en saanut kaikkea kannettua. On ihanaa!
N57
tasa-arvoinen nainen ostaa itse kukkansa ja avaa ovensa.
Kyllä minä ainakin ovia availen. Ei ulos muuten pääsisikään.
Vierailija kirjoitti:
tasa-arvoinen nainen ostaa itse kukkansa ja avaa ovensa.
Minä ostan kukkani useimmiten itse. Se, että mies avaa oven pyytämättä, ensin yllättää (koska asumme Suomessa), ja sitten ihastuttaa.
Haluatko olla neutraali vai ihastuttava mies?
Tuohan on seksuaalista häirintää ja tasa-arvon vastaista. Ei kukaan mies tuollaista uskalla tehdä kun saa heti syytteen ja sakkoja.
Sitten kun nainen kohtelee minua kuin kuningasta niin saa prinsessakohtelua
Ei löydy, koska Suomessa ei ole yhtään prinsessaa.