Antti Häkkänen, 33 v. ja Ministeri.
Kommentit (53)
Menestyksestä viis, mutta minusta hän on todella fiksu!
Nostan hattua. Jokainen voi kokeilla, miten helppoa on päästä oikikseen, valmistua ja saada vähintään 5000 ihmistä äänestämään itseään eduskuntavaaleissa. Sitten pitää vielä voittaa puolelleen enemmistö saman puolueen kansanedustajista, joista lähes jokainen itse haluaisi ministeriksi.
Siinäpä sitä puuhaa kerrakseen kaikille kadehtijoille!
Mun mielestä se näyttää teini-ikäiseltä. Oikeasti.
Ei vakuuta minua. Peitteleeköhän epävarmuuttaan tuollaisella jotenkin virallisen kalsealla puheella? Toki aina Pekka Perän voittaa...
Sanni Grahn-Laasonen taisi olla samassa iässä ministeri, mutta ihailua en ole av-palstalla havainnut. Päinvastoin. Reipas nuori mies ilmeisesti herättää enemmän sympatiaa kuin nuori nainen?
Vierailija kirjoitti:
Ei vakuuta minua. Peitteleeköhän epävarmuuttaan tuollaisella jotenkin virallisen kalsealla puheella? Toki aina Pekka Perän voittaa...
- Aika erikoinen rinnastus.
Onhan hän älykäs, lahjakas ja erittäin hyvä esiintyjä. Varmasti myös monen mielestä komea. Minusta hän on kuitenkin hieman lipevän oloinen, ei herätä luottamusta.
Paavo Väyrynen oli 29-vuotiaana ministeri, Ulf Sunqvist 27-vuotiaana.
Maan matonen kirjoitti:
Nostan hattua. Jokainen voi kokeilla, miten helppoa on päästä oikikseen, valmistua ja saada vähintään 5000 ihmistä äänestämään itseään eduskuntavaaleissa. Sitten pitää vielä voittaa puolelleen enemmistö saman puolueen kansanedustajista, joista lähes jokainen itse haluaisi ministeriksi.
Ketkä muut kok eduskuntaryhmästä ovat juristeja ja olisivat olleet valmiit ottamaan ministerin pestin vastaan?
Vierailija kirjoitti:
Sanni Grahn-Laasonen taisi olla samassa iässä ministeri, mutta ihailua en ole av-palstalla havainnut. Päinvastoin. Reipas nuori mies ilmeisesti herättää enemmän sympatiaa kuin nuori nainen?
No. Kyllä sitä moni nuori mies ministerikin on aikanaan saanut kuraa niskaansa, vaan eipä se ole menoa haitannut. Esimerkiksi Paavo Väyrynen oli 29 vuotias saadessaan kannettavakseen ensimmäistä kertaa ministerin salkun. Ulf Sundqvist oli vastaavsti 27 -vuotias Esko Aho oli 36 vuotias aloittaessaan Suomen pääministerinä... Mutta tsemppiä kaikille sekä nuorille että vanhemmille poliitikoille! Tehtävänne kun vain harvoin saa kiitosta niin sanompa sen nyt. - Samalla peläten pahinta, että mihin tämä on menossa.
Vierailija kirjoitti:
Ei se iästä eikä sukupuolesta johdu. Sanni ei vaan yksinkertaisesti ole hyvä eikä varma esiintyjä. Hän näyttää peuralta ajovaloissa. Esim. Annika Saarikko ja Tiina Elovaara vaikuttavat paljon osaavammilta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihailtavaa Sannissa on? Stubbin kätyri.
Maan matonen kirjoitti:
Ohiksena pakko todeta, että ainoa joka oli tähän ministerin pestiin tyrkyllä Antin lisäksi oli Bentsu, mutta Ben ei halua ministeriksi sairautensa takia.
No hohhoijjaa, mikäs kokkarihypetys täällä on menossa. Häkkänen on wannabe Katainen. Ei sen enempää. Helppo on kiipiä, kun kaveeraa oikeiden ihmisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Paavo Väyrynen oli 29-vuotiaana ministeri, Ulf Sunqvist 27-vuotiaana.
Oih, nuori Paavo.
Vierailija kirjoitti:
Maan matonen kirjoitti:
Ketkä muut kok eduskuntaryhmästä ovat juristeja ja olisivat olleet valmiit ottamaan ministerin pestin vastaan?
On vanha ja väärä käsitys, että oikeusministerin pitäisi olla oikeustieteen kandi tai maisteri.
Varmaan ollut köyhä lapsuus ja omalla älykkyydellä ja ahkeruudella noussut.
Voi kansaa, jonka johtajat ovat poikasia. Näin sanoo iso Kirja.
Äänestin Anttia viime vaaleissa :) Aivan huikea jätkä!