onko muilla uusperheellisillä ongelmana ettei koskaan ole kahden keskistä aikaa???
Meidän uusio perheessä on vielä mukana 17,15,14 v lapset joista 17 voi jo olla yksin kotona, 15 v isällään , mutta 14 v neidillä ei ole mitään paikkaa jossa voisi joskus olla viikonloppuja. oikeasti ottaa päästä että ei koskaan päästä kaksin mihinkää, tietenkin uusperhe on oma valinta ja muutaman vuoden päästä neidinkin voi jättää yksin... mutta silti... edes 24 h risteily ei onnistu
Kommentit (12)
Onneksi meillä on ydinperhe, ei ole tuollaisia ongemia.
eipä mun ydinperheessäkään ollut yhteistä aikaa koska ei ollut ketään silloin joka olisi hoitanut lapsiamme.
Meillä on ihan perusperhe, lapset 11v ja 13v. En ymmärrä miten kysymyksesi koskisi vain uusioperheitä? Ei meilläkään ole mitään paikkaa minne lähettää lapset viikonlopuksi. Outo kysymys ja ajattelutapa.
Ei ole yhteistä aikaa. Ei ole ollut kolmeen vuoteen. Lapset 12, 8 ja nuorin yhteinen 3.
No ydinperheessä sitä aikaa ei ainakaan ole kun on useampi lapsi eikä niitä saa samaan aikaan hoitoon kellekään. Uusioperheissä on usein sentään niin, että lapset ovat jossain vuoroviikoin/ viikonlopuin ja on kahdenkeskistäkin aikaa.
voi ei! kyllä mun 14v pärjää yksin öitä kotona, saa kutsua kaverinkin yöksi kun olemme pois...(harvoin)...
Miksei 14v voi jättää yksin? Tai antaa hänen lähteä illaksi konserttiin, leffaan, yökylään, tms.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi meillä on ydinperhe, ei ole tuollaisia ongemia.
Onneksi. Oletpa upea xD
Mulla uusperheessä enemmän aikaa puolison kanssa kuin ydin. Vaikka silloinkin saatiin lastenhoitoapua. Omat on exällä joka toinen viikko ja nykyisen miehen poika on äidillään vain joka toinen vkl mutta on sen verran iso että on paljon kavereillaan.
harva 14 v yksin haluaa yksin mennä mihinkään .
meillä siis tllä 14 veellä ei ole mitään paikkaa minne mennä. ei äitiä , mummoja ei kiinnosta eikä aikuisia sisaria. valitetaavasti tytöllä ei ole myöskään kavereita jotka haluasivat hänet yökylään. jonkin verran kavereita onneksi on ettei ole ihan yksinäinen.
Voi voi.