Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Espritin paidoissa jokin vika? Hienhaju tarttuu

Vierailija
21.06.2017 |

Tarttuuko Espritin vaatteisiin hienhaju herkästi?

Minulla alkavat kaikki T- paidat haista ja nytkään ei tarvinnut olla päällä kuin 15 min niin hirveä haju.

Ei tapahdu muiden vaatteiden kanssa. Espritin perus t- paidat ovat pahimmat, mitkä paksuhkoa kangasta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinä käryää joku väriaine. Pese.

Jos sun koneessa kuuma loppuhuuhtelu, käytä sitä.

Vierailija
2/7 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut. Espritin paitoja useita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä materiaalia ne on?

Vierailija
4/7 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No katsoin juuri ja paidassa ei lue mitään materiaalista.

Minulla on niitä 3 ja jokaisessa sama juttu.

Puuvillaa olettaisin, että niissä on ja ehkä jotain muuta.

Ne ovat niitä peruspaitoja, mitä löytyy aina kaupoista,etupuolella teksti Esprit.

Pesu on 30 asteessa. Uskaltaisikohan sen laittaa 60 : een?

Jos 30 ei riitä poistamaan hajua ja se vanha tulee aina läpi vaikka pesty.

Vierailija
5/7 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vino pino Espritin puuvillaisia T-paitoja eikä niiden kanssa ole tuollaista ongelmaa. Pesen ne 60 asteessa vaikka pesulapussa lukee 40.

Ne paidat, joihin hien haju tarttuu ovat sellaisia,  joissa on mukana jotain keinokuitua.

Itse välttelen elastaania tms. sellaista sisältäviä vaatteita, niin istuvia ja silittämättä siistejä kuin ne ehkä ovatkin. Mielummin silitän puuvillaisia vaatteita. Niiden saatavuus vain tuntuu olevan heikko.

Vierailija
6/7 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tekokuitu puuvillan seassa. Ainakin akryyli haisee minulla ihan kammottavalle. Haju ei lähde pesussa vaan tunkee esiin kun paita lämpenee ja hiukan kostuu hiestä. Voi siis riippua osittain pitäjästä.

Minulla on monta Espritin t paitaa. Yksikään niistä ei ole haisevaa kangasta. Pari muun merkkistä paitaa ja kaksi hien iholta siirtävää urheilukerrastoa jouduin heittämään uusina roskiin, kun en kestänyt hajua. Onneksi nykyään saa myös haisemattomia urheiluasuja, mutta tarkkana saa ostaessa olla. Viimeksi myyjä osasi etsiä sellaisia, jotka ei haise eka käytön jälkeen. Sanoi ongelman olevan valitettavan yleisen.

Vierailija
7/7 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paljon Espritin puuvillaisia paitoja ja pesen ne aina kuudessakympissä. Ei ole menneet miksikään. Tottakai ne haisee jos pesee kylmällä/haalealla vedellä, niin kuin 30 on.