Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tajua mitä olen nähnyt ex-miehessäni

Vierailija
21.06.2017 |

Siis nyr kun katselen häntä vuosi eron jälkeen niin... En ymmärrä!

Onko kellään samaa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Tunnen just samoin. Ei mikään värähdä enää, ihan "nobody" mulle. 

Hyvä näin.

Vierailija
2/9 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkera vaan olet yhä, et saa minua näonkään takaisin ja voit lopettaa stalkkaamiseni kaupungilla, kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä muuta.. muuttunut todella ällöttäväksi ja välillä hävettää että ihmiset yhdistää minut häneen..

Vierailija
4/9 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama tunne nykyistä miestä kohtaan... :(

Vierailija
5/9 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla itselläni on jo uusi mies, joka on miljoona kertaa ihanampi. Ex-miehestäni on tullut rehvakas tyyppi, joka yrittää olla mikäkin naistenmies. Vähän hävettää..

Ap

Vierailija
6/9 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, en vaan voi ymmärtää miten oon joskus voinut rakastaa mokomaa. Kauhea nävöstys.

Vierailija
7/9 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko viisastuneet vai tyhmentyneet?

Vierailija
8/9 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Sama juttu. Exä tosi laiha, luiseva, ei huolehdi hygieniastaan, keltaiset hampaat. Yök! Luonne on kyllä ihana. Mennyt sittemmin naimisiin. Minäkin jo perheellinen ja nykyisen miehen kanssa olen ollut 10 vuotta.

Vierailija
9/9 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoteaktio on luonnollinen reaktio, että pääsee eroon exästään. Minäkin mietin exästä eron jälkeen, että mitä ihmettä oikein olen nähnyt hänessä, en ymmärrä. Vuosia eron jälkeen ymmärrän, että kaikissa ihmisissä on hyvät ja huonot puolet. Suhteen alussa ne hyvät puolet korostuu ja suhteen lopussa ne huonot puolet korostuu.

Jos ihminen ei ole ihan tyhmä niin jossain vaiheessa hän pystyy tunnustamaan itselleen, että väärän valinnan teki kumppanin kohdalla ainakin kestävän suhteen kannalta ajatellen.

Vaikka uusi kumppani olisi miljoona kertaa ihanampi niin vain idiootti ei myönnä itselleen, että tietyt asiat exässä kiehtoivat ja johtivat suhteeseen. Samoin kun tietyt asiat johtivat eroon. Omat valinnat siinä oli kyseessä. Jos kumppani olikin heti alusta lähtien ällö niin vain ääliö valitsee sen ällön, eikö vaan?