Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset! Miltä tuntuu kun mies vilkaisee rintoja ja/tai peppua?

Vierailija
21.06.2017 |

Mitä teidän naisten ajatuksissa pyörii ja minkälaisia tunteita tunnette kun huomaatte että mies vilkaisee teidän strategisia paikkoja? Ja nimenomaan vilkaisee eikä jää kuolaamaan.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei saa kehua, ettei toinen ylpisty.  Itse kuulun siihen 0.01% ryhmään isoja kaluja, muttei koskaan ole tullut vaimolta kehuja koosta.  Ainut positiivinen kommentti, että täytyyhän sen tuntua jossain. Ja on ollut tyytyväinen, että miestään on aina kiinnostanut seksi. Siinä ne kehut sitten olivatkin.

Itse olen kehunut vaimon herkkupeppua ja pillua aina. Ihan päärynäpylly, taivaallinen oravapillu voimakkaine lihaksineen ja orkkuineen. Ihan pieni ja tiukka kiihoittuneena, etc.  Niin kuin on kaikkea näitä.  Voi olla, että nyt 4 lapsen synnytyksen ja ikääntymisen jälkeen alkanut uskoa ja on tyytyväinen kehuihin.  Syytä olisikin, kun pillu on nyt yhtä tiukka kuin nuorena.

Se nyt on vaan sellainen juttu, että miehet tuijottaa väkisinkin, jos on naisellinen nainen kohteena. Ainakin sellaiset miehet, jotka kauniita naisia arvostaa. Silmiä on vaikea irroittaa kauniista kohteesta, oli kauneus sitten silmissä, kasvoissa, rinnoista tai pyllyssä.  Kyllä ne naisetkin tuijottaa, jos miehessä on joitain kiihoittavaa. Ei sille mitään voi, eikä kannata suivaantua. Ottakaa kehuna. Sitä se kuitenkin pohjimmiltaan on.  Ottakaan huomioon, että kaikkia naisia ei tuijoteta. Siinä on sitten isompi onglema.  Kumpi parempi.

Vierailija
22/44 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

setäxy kirjoitti:

Suomessa ei saa kehua, ettei toinen ylpisty.  Itse kuulun siihen 0.01% ryhmään isoja kaluja, muttei koskaan ole tullut vaimolta kehuja koosta.  Ainut positiivinen kommentti, että täytyyhän sen tuntua jossain. Ja on ollut tyytyväinen, että miestään on aina kiinnostanut seksi. Siinä ne kehut sitten olivatkin.

Itse olen kehunut vaimon herkkupeppua ja pillua aina. Ihan päärynäpylly, taivaallinen oravapillu voimakkaine lihaksineen ja orkkuineen. Ihan pieni ja tiukka kiihoittuneena, etc.  Niin kuin on kaikkea näitä.  Voi olla, että nyt 4 lapsen synnytyksen ja ikääntymisen jälkeen alkanut uskoa ja on tyytyväinen kehuihin.  Syytä olisikin, kun pillu on nyt yhtä tiukka kuin nuorena.

Se nyt on vaan sellainen juttu, että miehet tuijottaa väkisinkin, jos on naisellinen nainen kohteena. Ainakin sellaiset miehet, jotka kauniita naisia arvostaa. Silmiä on vaikea irroittaa kauniista kohteesta, oli kauneus sitten silmissä, kasvoissa, rinnoista tai pyllyssä.  Kyllä ne naisetkin tuijottaa, jos miehessä on joitain kiihoittavaa. Ei sille mitään voi, eikä kannata suivaantua. Ottakaa kehuna. Sitä se kuitenkin pohjimmiltaan on.  Ottakaan huomioon, että kaikkia naisia ei tuijoteta. Siinä on sitten isompi onglema.  Kumpi parempi.

Tuon olen myös huomannut. Naiset ovat usein muistuttamassa siitä, miten miesten tulisi kehua vaimojaan useammin, nätimmin ja muutenkin kun seksiä vongatessa. Pitää varmasti paikkansa. Ihan samalla tavalle se mieskin niitä kehuja kaipaisi. En edes muista koska olisin vaimolta kohteliaisuuden kuullut, edes seksiä halutessaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettikääs tissien tuijottelijoista ja teitä kehuvista miehistä valittavat naiset hetki tätä, miltä tuntuisi jos kukaan ei huomaiskaan teitä. Minulla on pienet rinnat ja niitä on minun elämäni aikana katsottu kokonaiset viisi kertaa.

1. Ohi kulkeva mies sanoi kadulla, että mulla on kiva t-paita ja kivat tissit.

2. Vuosia myöhemmin naapurin mies vilkaisi mun rintoja tullessaan hakemaan lastaan kylästä.

3. Kadulla vastaan tullut vanhempi mies mutisi minun push-upeilleni että ”aika hyvät rinnat.”

4. Eräs kollega, jota kättelin esittäytymistilanteessa vilkaisi mun rintojani.

5. Eräs asiakas vilkaisi rintoja kysyessään neuvoa.

Tunteet jotka näistä heräsi oli lähinnä yllättyneisyys ja pieni huvittuneisuus, ei mitään suuria reaktioita suuntaan tai toiseen. Jokainen kerta jäi kuitenkin mieleen, koska ketään ei ikinä minun pienet rinnat kiinnosta.

Kyllä pienet rinnat kiinnosta, ne söpöt.👍

Haistakaa v* alapeukuttajat. Siitä huolimatta, että ette itse pidä pienistä tisseistä, mikä pakko teidän tuoda tätä mielipidettä esiin, varsinkin kun jo hyvin tiedossa, että se on yleinen mielipide? Voisiko joskus sallia pienirintaisille edes jonkun armopalan?

Vierailija
24/44 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Pimppiverkkarit" mtäh?

No mitenkäs rannalle, laitanko jonkun kaavun päälle, jos olen bikineissä tai uimapuvussa niin eikäs sekin tarkoita, että haluan, että minua tuijotetaan?

Onko muuten pimppibikineitä ja - uimapukujs kans olemassa?

Kyllä vain, suosittelen kaapua. Rupeaa meetoo-väki pikku hiljaa ymmärtämään burkhan idean.

Vierailija
25/44 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vain nopeasti vilkaisee, mietin aina olinko ruma vai miksi katse ei viipynyt pidempään. Eli ei todellakaan haittaa. Itsetuntohan siitä vain kohenee. 

Vierailija
26/44 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kaunis vartalo, rinnat," isot rinnat", Sopiva meikki  huorahatava ehkä. Kun nämä on sopusoinnissa niin, paketti on valmis. Eli jos on ampiais vartalo ja DD rinnat.  Panisin heti jos  tulisi ehdottelemaan. Slurps.

Vierailija
27/44 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin miehessä. Jos mies sellainen jossa oma silmä lepää.. . tykkään. Jos ei..yök.

Vierailija
28/44 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan olisittepa miehiä, kukaan ei koskaan katso, ei kosketa tai kehu. Jos radiossa tai televisiossa puhutaan seksistä tarkoittaa se naisia, miehistä ja heidän seksuaalisuudesta naiset sanovat aina "hyi".

Vierailija
29/44 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkohan minä jotenkin sokea vai muuten vaan poikkeuksellisen vastenmielinen kun en ole koskaan huomannut kenenkään vilkuilleen tai tuijotelleen? Ainakaan kiinnostuneesti. Mistä sen kiinnostuksen näkee, yhtä hyvinhän voi katsoa koska näkee jotain outoa tai epämiellyttävää? Hymystä?

En koe kyllä kaipaavanikaan tuota, ei vieraiden katsomiset tai katsomatta jättämiset itsetuntoon vaikuta, ainakaan positiivisesti. Mieluummin olen tämmöinen huomaamaton harmaavarpunen.

Eli vastaus aloittajan kysymykseen: en tiedä kun en ole tietääkseni kokenut.

Vierailija
30/44 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen urheilullinen ja melko isorintainen nainen. Tykkään olla katseiden kohteena ja aika usein huomaan, että joku mies katsoo.

Vierailija
31/44 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin etteivät kaikki siitä kenties vältiä tai tykkää, mutta minua sellainen hivelee. Ehkä olen hieman exhib luonteeltani ja jotenkin tunnen pientä kiihotustakin kun näen / huomaan miesten katseita vartalollani. Tykkään laittautua ja joskus vaikka ilman rintaliivejä mekon alla katseet ovat taatut aj nautin niistä. Kivalta se tuntuu kun huomataan!

Vierailija
32/44 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu yhtään miltään. En edes huomaa koko asiaa.

Vierailija
33/44 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatekaupassa oli kerran myyjä joka etsi minulle sopivaa paitaa.Hänellä oli isot ja kiinteät rinnat jotka näkyi huomattavan selvästi tiukan t paidan läpi. Sanoin hänelle että anteeksi,tämä ei ole häirintää,mutta sinulla on todella huomattavan hyvän näköiset rinnat. Hän hymyili ja sanoi kiitos. En pidä sanömaani pahana asiana,vaan kohteliaisuutena.

Vierailija
34/44 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakepaapa googlella esim suuret kauniit rinnat. Hirvittävää haukkumista ja huonoja puolia. Itse olen tyytyväinen F-kuppeihini ja tiimalasivartalooni. Pikkutisulianorektikot (vaikka en heitä vihaa) ovat useammin mollaamassa.

Vierailija
35/44 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hakepaapa googlella esim suuret kauniit rinnat. Hirvittävää haukkumista ja huonoja puolia. Itse olen tyytyväinen F-kuppeihini ja tiimalasivartalooni. Pikkutisulianorektikot (vaikka en heitä vihaa) ovat useammin mollaamassa.

Taitaa toimia kumpaankin suuntaan. Minulla on pienet ja kukaan muu ei ole tullut niitä koskaan haukkumaan kuin isorintaiset. Ei kuulemma tykkää yksikään mies, en ole nainen ollenkaan, voin kuulemma shoppailla lastenvaatteita ja kyllä mua varmasti hävettää. Jostain syystä ei, minusta nämä ovat hyvät just näin vaikka vikoja onkin sitten muualla muille jakaa. Tissit, omat tai toisten ei vaan kiinnosta yhtään.

Vierailija
36/44 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katson takaisin. Yleensä jää siihen.

Vierailija
37/44 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa toimia kumpaankin suuntaan. Minulla on pienet ja kukaan muu ei ole tullut niitä koskaan haukkumaan kuin isorintaiset. Ei kuulemma tykkää yksikään mies, en ole nainen ollenkaan, voin kuulemma shoppailla lastenvaatteita ja kyllä mua varmasti hävettää. Jostain syystä ei, minusta nämä ovat hyvät just näin vaikka vikoja onkin sitten muualla muille jakaa. Tissit, omat tai toisten ei vaan kiinnosta yhtään.

Ovat itse ilmeisesti keksi-ikäisiä rupsahtaneita naisia,  jotka ei ole vähään aikaan saaneet. Ne haukkuu kaikkea mikä liikkuu kahdella jalalla. Entisenä asiakaspalvelijana näitä oli välillä riesaksi asti. Ankeroisia valittajia. 

Vierailija
38/44 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään. Ja jos katsoja ok näköinen saatan muka vahingossa kumarrella tai pyllistää vielä enemmän, jotta saa katsottavaa enemmän.

teoriassa aina keskusteluissa naiset sanoo näin mutta sitten käytännössä kun kaupassa tms ulkona vilkaiset pyllyä niin saa usein vastaan paheksuvan katseen " hyi mikä pervo " vaikka en kuolaa ja katso töykeästi

Vierailija
39/44 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikuinen yök aihe naisille " miehen pitäisi katsoa ja osoittaa kiinnostusta ja olla aktiivinen "  ja sitten kun katsotaan niin ollaan heti että yöks. kaksinaismoralismi <33

Vierailija
40/44 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin siitä kun monet miehet katsovat isoja rintojani. Pukeudun monesti siten, että rinnat tulevat kauniisti esille. Onhan siinä tullut monesti hauskojakin tapahtumis kun perheen isä Prismassa on unohtunut tuijottamaan rintojani hieman pitempään ja perheen äiti on tästä hänelle närkästynyt. Monet nuorukaisetkin tykkäävät ihastella isoja tissejäni.