Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ärsyttävää, että koska olen pitkällä sairauslomalla, ihmiset ajattelevat että mulla on aikaa koska vaan

Vierailija
21.06.2017 |

Oletteko muut törmänneet samaan? Kyllä mulla on silti päivät suunniteltuja ja en pidä siitä, että aikatauluja siirretään ilman erityistä syytä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sano suoraan kavereille että sinulla on tiukka aikataulu. Hoidot päivinä x, lääkäri päivänä x ja x sekä kuntoutus päivänä x. Sitten vielä itseharjoittelu ja levollekin tarvitsee löytää aikaa.

Vierailija
2/8 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen törmännyt tähän "sähän pääset koska vaan" asenteeseen kavereilta, fysilterapeuteilta jne... Tiedoksenne, että kuntoutuvan ihmisen täytyy ehkä jopa muita tarkempaan suunnitella liikkumisensa, syömisensä ym. Ja on aina loukkaavaa olla kunnioittamatta toisen aikaa. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö aikataulut saa muuttua? Mitä jos se ei olekaan kiinni susta ja sun saikusta?

Vierailija
4/8 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sano suoraan kavereille että sinulla on tiukka aikataulu. Hoidot päivinä x, lääkäri päivänä x ja x sekä kuntoutus päivänä x. Sitten vielä itseharjoittelu ja levollekin tarvitsee löytää aikaa.

No en tunne velvollisuutta selostaa aikataulujani. Jos jotain sovitaan niin pidetään siitä kiinni kiitos, ellei ole syytä siirtää. Ap

Vierailija
5/8 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh. Av-palsta on täynnä teikäläisiä, joille omat pikku aikataulut ovat itsetuntokysymyksiä.

Että jos joku haluaa siirtää tapaamista, se LOUKKAUS juuri minua ja mun aikatauluja kohtaan. Mun pitää pestä tukka just juma..uta sillä hetkellä, kun olen sen kolme päivää sitten päättänyt!

Teille itsellenne ei ilmeisesti koskaan tule oikeita, yllättäviä menoja? No, tiedoksenne: muille saattaa hyvinkin tulla.

Milloin täällä lapsettomat ruikuttavat, että "ei voi olla muka kiire hakemaan lasta tarhasta, ihan vaan järjestelykysymys" - no EI OLE, koska kaikilla ei ole mummoa, jota hälytää viideksi tarhalle, ja jos et sitä lastasi hae ajoissa, soitetaan tarhasta lastensuojeluun.

Ja nyt näemmä kaikki nätitkin ehdotukset menojen ajankohdan siirrosta ovat jopa kotosalla oleilevalle sairaslomalaiselle "loukkaavia oletuksia". No vittu, jos sulla on menoa sille ajankohdalle, sen kun sanot, että sulla on menoa. Simple as that.

Ihmeen joustamattomia ihmisiä ja pikkumaisia vielä lisäksi....

Vierailija
6/8 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sulla on itselläsi selvästi huono itsetunto siksi, että et tee mitään omasta mielestäsi tärkeää, olet "vain" sairaslomalla. Mutta tuskinpa muut niin ajattelevat, tuo on oma kuvitelmasi.

Ei se, että sulle ehdotetaan joskus menojen siirtämistä johdu siitä, että sua pidettäisiin ihmisenä vähemmän tärkeänä, niitä ehdotuksia tulee meille kaikille. Jos et koskaan kerro, miksi uusi aika ei sinulle sovi, niin aika luonnollista, että tulee vaikutelma, ettei sulla ole sovittuja menoja kalenterissa. Ei kannata olettaa, että muut ihmiset lukee sun ajatuksia ja tietää sanomattakin, millä kellonlyömällä olet kiireinen.

Vierailija
7/8 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet eivät selvästikään ymmärtäneet aloitustani. Minulle on ok, jos joskus tulee yllätys ja menoa joutuu siirtämään. Silloin sanotaan "anteeksi mut en pääsekään x aikaan huomenna, käykö tunnin myöhemmin? " Mutta esimerkki: fysioterapeuttini sanoo "mä joudunkin siirtämään sun ajan perjantailta yhdeksitoista". No olisi ok, että kysyisi, sopiiko se minulle. Siis ihan jo hyvien tapojen mukaista. Ja lapsi on ollut kaverillaan kylässä ja on sovittu että neljän aikaan tuodaan takaisin (siis olisi kotona), sitten ennen 4 tulee viesti "laitan viestiä kun ollaan lähdössä". Vieläkään ei ole viestiä tullut. Ja matkassa kestää kolme varttia. Itsekään en pääse autoa ajamaan niin odottelen sitten. Ap

Vierailija
8/8 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet eivät selvästikään ymmärtäneet aloitustani. Minulle on ok, jos joskus tulee yllätys ja menoa joutuu siirtämään. Silloin sanotaan "anteeksi mut en pääsekään x aikaan huomenna, käykö tunnin myöhemmin? " Mutta esimerkki: fysioterapeuttini sanoo "mä joudunkin siirtämään sun ajan perjantailta yhdeksitoista". No olisi ok, että kysyisi, sopiiko se minulle. Siis ihan jo hyvien tapojen mukaista. Ja lapsi on ollut kaverillaan kylässä ja on sovittu että neljän aikaan tuodaan takaisin (siis olisi kotona), sitten ennen 4 tulee viesti "laitan viestiä kun ollaan lähdössä". Vieläkään ei ole viestiä tullut. Ja matkassa kestää kolme varttia. Itsekään en pääse autoa ajamaan niin odottelen sitten. Ap

Ja sinä tiedät tuon johtuvan nimenomaan ylenkatseesta sinua, sairaslomalaista kohtaan?

; D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme