Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion laihduttaa BMI 19 --> 17

Vierailija
21.06.2017 |

Haluan kokeilla, olenko yhtään tyytyväisempi ulkonäkööni alipainoisena. Sitten en ainakaan voi haukkua itseäni läskiksi. 5 kiloa pitäisi siis pudottaa. Kuulostaa varmaan hullulta, mutta ihan sama.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Vierailija
2/8 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin olet. En minäkään ollut 20kg kevyempänä luuviuluna yhtään tyytyväisempi kuin nyt. Nyt vaan on lihaksia, vaikka toki myös vähän ylimääräistä. Dysmorfiasta ei pääse eroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin aion laihduttaa BMI 26->24. Aika hurjaa, eikö?

Vierailija
4/8 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla näkyy kylkiluut joka suunnasta jos painoindeksi on 17. Normaalisti se on 19, jolloin vatsalihakset ei näy eli ylimääräistä on. Joku 18 olisi varmaan se mihin olisin tyytyväinen. Mutta luontainen painoindeksi on se 19, joten laihdutusta vaatisi ja nyt en jaksa. :)

Vierailija
5/8 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että joku tekee näin turhanpäiväisen aloituksen noinkin naurettavasta asiasta kertoo, ettet tule olemaan tyytyväisempi, päinvastoin. Siitä vain kehittämään (vielä pahempaa) syömishäiriötä, et varmasti tyydy itseesi noin vähän alipainoisenakaan. 

Vierailija
6/8 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan kokeilla, olenko yhtään tyytyväisempi ulkonäkööni alipainoisena. Sitten en ainakaan voi haukkua itseäni läskiksi. 5 kiloa pitäisi siis pudottaa. Kuulostaa varmaan hullulta, mutta ihan sama.

Ja tunsit tarvetta tulla kertomaan tästä tänne vauvapalstalle koska?

Vierailija
7/8 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelin 23.44 --> 18.75. Tai edes 20.

Vierailija
8/8 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on 24 mutta rasvaprosentti on 7

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä