"Häpeän" mieheni herrasmiesmäisyyttä
Juu, tiedän että tää täyttyy kohta jännämies vs kilttimies kinastelusta mut menkööt.
Eli siis mieheni on todella herrasmies, aina ajattelee muita ennen itseään, puhuu kunnioittavasti jokaisesta jne. Mutta lähipiirini naisten miesystävät onkin toista maata; siinä missä minun mieheni kanniskelee vauvaamme samalla kun leikkaa kakkua minulle, muut miehet röhnöttävät jalat levällään ja vaimot passaa heitä.
Siksi "hävettää" kun tuntuu, että muut ajattelevat miehen olevan täysin tossun alla vaikka olen sanonut että osaan kyllä itse avata auton oveni tai laittaa ruoka lautaselle.
Olen aina elänyt miesten kanssa (veljet, isäni, Siskoni puolisot) jotka ovat olleet stereotyyppisiä suomalaisia jöröjä, niin nyt tuntuu kuin minun miehessä olisi jotain vikaa kun hän kiittää ruokapöydässä vuolaasti ruoan tekijää ja auttaa pöydän siivoamisessa.
Kommentit (28)
uskon että ne muut akat ovat kateellisia. Viimeistään siinä vaiheessa kuin heille eroa pukkaa
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sulla on sitten alkoholistiperhetausta, mistä syystä vain rentut tuntuvat oikeilta.
Tämähän se varmasti onkin, niin ikävältä kun tuntuu myöntää. Ja hei hetkonen te jotkut haaskalinnut, rakastan miestäni ja hän on parhain mahdollinen isä lapselleni, en ole siis vaihtamassa häntä "Maraan", halusin vain avautua ilmeisesti typerästä ajatuksenjuoksustani.
Vierailija kirjoitti:
uskon että ne muut akat ovat kateellisia. Viimeistään siinä vaiheessa kuin heille eroa pukkaa
Ai niin, muiden naisten reaktioista en olekaan vielä kirjoittanut. Sekin harmittaa kun kaksi läheistä ystävääni pyörittelee silmiään ja kommentoi esim "eks sä osaa mitään tehä yksin/ite, miten pärjäät päivisin??" taitaa olla sit vaan kateutta, vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niin, muiden naisten reaktioista en olekaan vielä kirjoittanut. Sekin harmittaa kun kaksi läheistä ystävääni pyörittelee silmiään ja kommentoi esim "eks sä osaa mitään tehä yksin/ite, miten pärjäät päivisin??" taitaa olla sit vaan kateutta, vai?
Sun koko kaveriporukka kuulostaa vähän dilleltä,, mistä miehes bongasit??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun koko kaveriporukka kuulostaa vähän dilleltä,, mistä miehes bongasit??
No siitä kaveriporukastapa juuri! Mikä on sinäänsä hassua, koska juuri tuo sen kohteliaisuus sai sillon jalat alta mutta nyt mukamas hävettää :)
Mulla on myös alkoholistiperhetausta, ja siksi bongasin tuon, että kunnon mies tuntuu jotenkin "väärältä" ja ei oikealta mieheltä vaan jotenkin nössöltä. Menin naimisiinkin miehen kanssa joka tuntui tutummalta ja hylkäsin "liian kiltit" kun jotenkin hävetti niiden nössöys.
Arvaahan sen kuinka siinä kävi. Lopulta jätin juopon.
Nykyään mulla on tuollainen raitis kiltti helmi, ja on mun mielestä maailman ihanin mies. Siihen oppii kyllä tottumaan, että onkin hyvä mies. Sä olet onnekas kun ei tarvinnut ensin ottaa sakkokierrosta juopon kanssa.
Ne naiset on kateellisia.
Niiden miehet tietää että sun mies saa ne kaikki näyttään rentuilta, ja yrittää siksi rehvastella, että he olisivat muka parempia.
Lisäksi kunnon ihmiset ei ikinä kelpaa ns hyviksi jätkiksi tuosta syystä.
Vaihda ennemmin jengiä kuin miestä. Onnea teille.
Ehkä sulla on sitten alkoholistiperhetausta, mistä syystä vain rentut tuntuvat oikeilta.