Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Häpeän" mieheni herrasmiesmäisyyttä

Vierailija
21.06.2017 |

Juu, tiedän että tää täyttyy kohta jännämies vs kilttimies kinastelusta mut menkööt.

Eli siis mieheni on todella herrasmies, aina ajattelee muita ennen itseään, puhuu kunnioittavasti jokaisesta jne. Mutta lähipiirini naisten miesystävät onkin toista maata; siinä missä minun mieheni kanniskelee vauvaamme samalla kun leikkaa kakkua minulle, muut miehet röhnöttävät jalat levällään ja vaimot passaa heitä.
Siksi "hävettää" kun tuntuu, että muut ajattelevat miehen olevan täysin tossun alla vaikka olen sanonut että osaan kyllä itse avata auton oveni tai laittaa ruoka lautaselle.

Olen aina elänyt miesten kanssa (veljet, isäni, Siskoni puolisot) jotka ovat olleet stereotyyppisiä suomalaisia jöröjä, niin nyt tuntuu kuin minun miehessä olisi jotain vikaa kun hän kiittää ruokapöydässä vuolaasti ruoan tekijää ja auttaa pöydän siivoamisessa.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä mitä muut ajattelee. Jöröistä laiskoista miehistä mä taas ajattelen, että miten sellaista jaksaa.

Vierailija
2/28 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pelkästään tuon viestisi perusteella pidän miestäsi todella seksikkäänä...

Vierailija
4/28 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ilmeisesti tottunut vain aika juntteihin miehiin,koska luettelemasi asiat eivät ole mitään herrasmiesmäisyyttä vaan ihan normaalia, toiset huomioonottavaa käyttäytymistä.

Vierailija
5/28 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtamalla kyllä paskenee. Ei tuohon "ongelmaan" oikein muu auta.

Vierailija
6/28 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitäisi hävetä niiden röhnöttäjien puolesta. Olet jotenkin vinksahtanut.

Vierailija
7/28 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä mitä muut ajattelee. Jöröistä laiskoista miehistä mä taas ajattelen, että miten sellaista jaksaa.

Tuntuu, että sellaista vaan pidetään "ideaali" miehenä. Harmittaa kun esim. juuri juhlissa muut miehet selkeästi vierastaa miestäni, mies yrittää kovasti aina päästä juttuihin mukaan mutta ei oikeen sovellu sinne "machojen" keskelle. Siispä yleensä aina istuukin minun seuranani.

Vierailija
8/28 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on samanlainen. En ole koskaan mm. Kuullut hänen puhuvan kenestäkään mitään pahaa, auttaa pitämään ovea muille ja varsinkin vaunujen kanssa ovista menijöille. Kaikki sanovat minun löytäneen kultakimpaleen. Ainiin ollaan yli 5 v oltu yhdessä nyt, naimisissa ja toista lasta odotamme .

Ei ole kertaakaan käynyt baarissa yhdessä olomme aikana, en saisi kirveelläkään häntä sinne ☺ eipä mua haittaa. Ei kiinnosta muut naiset minkään vertaan. Ei polta ja juo ehkä yhden siiderin joskus jos pakotan juomaan, itse ei alkoholia osta. Haluaa olla vain perheensä kanssa. Joudun joskus työntämään leffaan kavereidensa kanssa, niin ne kaverit on myös lääkäreitä kuten hän.

Vierailija
9/28 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun miehesihän se vasta miesmäinen onkin, kun uskaltaa olla oma itsensä, eikä välitä muiden ajatuksista. Ei taivu joukkopaineen alla juntiksi.

Vierailija
10/28 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa minä olen ainakin iloinen ja ylpeä mieheni herrasmiesmäisyydestä.

Vierailija
11/28 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda johonkin kaljajunttiin. Ongelma ratkaistu.

Vierailija
12/28 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna tänne se jos noin hävettää.

Vierailija
13/28 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuollainen mies vain minulle kelpaisi. Eikä yhtään hävettäisi.

Vierailija
14/28 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä herrasmiesmäisyydestä mutta ainakin ylinöyryys ärsyttää. rajansa kaikella.

Vierailija
15/28 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samanlaisia tilanteita, mieheni on moderni herrasmies. Mutta ne tilanteet herättävät minussa hieman erilaisia reaktioita: huomaan halveksuvani niitä röhnöttäviä juntteja. Alan myös sääliä heidän vaimojaan, kun ovat tyytyneet niihin porsaisiin. Ei tämäkään kivaa, mutta minkäs teet.

Vierailija
16/28 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onko sukusi kouluttamatonta ja miehesi koulutetumpi? Tuo on se luokkahyppy. Yrität pysyä vanhan yhteiskuntaluokkasi normeissa, yrität olla erottumatta, se on alkukantainen laumavaisto. Mutta olet nyt samaa laumaa miehesi kanssa (onneksi)

Ehkä sinulla on huono itsetunto kun et kestä veljien ivallisuutta. Se on muuten useimmiten kateutta.

Vierailija
17/28 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskusonnikäy kirjoitti:

Mun mies on samanlainen. En ole koskaan mm. Kuullut hänen puhuvan kenestäkään mitään pahaa, auttaa pitämään ovea muille ja varsinkin vaunujen kanssa ovista menijöille. Kaikki sanovat minun löytäneen kultakimpaleen. Ainiin ollaan yli 5 v oltu yhdessä nyt, naimisissa ja toista lasta odotamme .

Ei ole kertaakaan käynyt baarissa yhdessä olomme aikana, en saisi kirveelläkään häntä sinne ☺ eipä mua haittaa. Ei kiinnosta muut naiset minkään vertaan. Ei polta ja juo ehkä yhden siiderin joskus jos pakotan juomaan, itse ei alkoholia osta. Haluaa olla vain perheensä kanssa. Joudun joskus työntämään leffaan kavereidensa kanssa, niin ne kaverit on myös lääkäreitä kuten hän.

Juuri näin täälläkin! Olen kehoittanut miestä lähtemään ulos kavereiden kanssa, mutta ei kuulemma halua jättää minua yksin lapsen kanssa, kun päivät ollaan muutenkin kahdestaan kotona. Pelottaa vaan, että jossain vaiheessa mies ajaa itsensä puhki moisella paapomisella? 3vuotta on jo kestänyt meillä.

Vierailija
18/28 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, onko sukusi kouluttamatonta ja miehesi koulutetumpi? Tuo on se luokkahyppy. Yrität pysyä vanhan yhteiskuntaluokkasi normeissa, yrität olla erottumatta, se on alkukantainen laumavaisto. Mutta olet nyt samaa laumaa miehesi kanssa (onneksi)

Ehkä sinulla on huono itsetunto kun et kestä veljien ivallisuutta. Se on muuten useimmiten kateutta.

Heh, mieheni on käynyt pelkän ammattikoulun ja suurinosa ystävien miehistä ja veljistä AMK tai yliopisto :D joten tuokaan teoria ei ihan päde

Vierailija
19/28 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös mies joka ei käy baarissa lainkaan, on mieluiten kanssani kotona. Tekee minulle aamuisin aamupalan, hoitaa tiskit ja imuroi, käy kaupassa. Kyläilemme yhdessä, hän laittelee pihaa ja kotia. Kaverinsa ovat IT-päälliköitä kuin hänkin.

Vierailija
20/28 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinä olet tottunut juntteihin ja ajattelet sisimmässäsi sen olevan joku normi. Haehan jostain Masan baarista itsellesi joku tasoisesi helmi, niin pääset pulmasta eikä tarvitse enää hävetä! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan