Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion viettää juhannuksen kalsarikännäämällä, pelailemalla ja palstailemalla.

Vierailija
21.06.2017 |

Mitä te muut teette?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä  ja viiden kilon punnus kaulassa veneilen.

Vierailija
2/16 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viaplay ja Netflix varmaan ahkerassa käytössä, jos on huono ilma, eli sataa ja on viileetä. Mutta jos nyt paistaa aurinko ja on edes 20 astetta lämmintä, niin lähden käymään äidin kasvipalstalla ja grillaillaan siellä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viaplay ja Netflix varmaan ahkerassa käytössä, jos on huono ilma, eli sataa ja on viileetä. Mutta jos nyt paistaa aurinko ja on edes 20 astetta lämmintä, niin lähden käymään äidin kasvipalstalla ja grillaillaan siellä. 

Grillaatko äidin kasvit?

Vierailija
4/16 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Yksin Helsingissä kalsarikännäten. Dark Souls 3 peliä aion pelata.

Vierailija
5/16 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan mun juhannukselta.

Vierailija
6/16 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla olisi projektina ottaa rohkaisuryyppyä ja pelata Subnauticaa, että uskaltaisi lähteä käymään Active Lava Zonessa. Pelkään syvää vettä ja olin yli vuoden pelaamatta koko peliä, kun Reaper Leviathan säikäytti minut niin pahasti kerran.

Vierailija
7/16 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asensin vihdoin ja viimein Enderalin, eli sitä tulee varmaan hakattua kuoharia hörppien.

Vierailija
8/16 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas suunnitelmissa Dead Space, en ole ikinä pelannut sitä ensimmäistä, toisen ja kolmannen olen pelannut läpi.

Vierailija
9/16 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähdään siellä!

Vierailija
10/16 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpytakki kännit on todennäköinen juhannus. Koneella roikkumista, telkkaria ja seksiä jos saan toisen innostumaan.

Vierailija
11/16 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pitäisi varmaan sitten laittaa pystyyn joku känniketju. Vaikka Palstan Juhannusalkkikset ™

Vierailija
12/16 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Grillaatko äidin kasvit?

Eiii, koska ne eivät vielä ole kasvaneet tarpeeksi. :)

Varmaan makkaraa grillaillaan, jos siis keli sallii sen.  Ei ole tarkoitus mitään sen suurempaa ateriaa siellä tehdä, ihan vaan seurustelun  ohessa nakerrellaan jotain. 

Mutta todennäköisesti sarjamaraton on se juhannuksen viihde, koska ei toi sää näytä paranevan, nytkin alkoi taas satamaan. :/

Vierailija
13/16 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin laittaa kiuaskivet reppuun, heittää repun selkään, soutaa selälle ja sukeltaa.

Vierailija
14/16 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat suunnitelmat. Kyllä se aina savuavalla nuotiolla liikaa kännänneiden kavereiden seurassa sateessa hyttysiä tappaen värjöttelyn voittaa. Kotona mahtuu jääkaappiin kaljatkin kunnolla viilenemään, toisin kuin pieneen mökkijääkaappiin, johon on pitänyt sulloa koko porukan viikonlopun eväät.

Vierailija
15/16 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylpytakki kännit on todennäköinen juhannus. Koneella roikkumista, telkkaria ja seksiä jos saan toisen innostumaan.

Samoin, paitsi telkkua ei ole ja innostumaan riittää saada vain oma itse. Hauskaa jussia kaikille!

Vierailija
16/16 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin laittaa kiuaskivet reppuun, heittää repun selkään, soutaa selälle ja sukeltaa.

Kuulostaa liian raskaalta. Sitä paitsi kivien jäähtymiseen menee aikaa. Parempi vaan jatkaa saunomista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän