Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko seurustella työttömän ja/tai kouluttamattoman miehen kanssa?

Vierailija
21.06.2017 |

Kysymys otsikossa

Voisitko seurustella työttömän ja/tai kouluttamattoman miehen kanssa?

Vaihtoehdot

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Surkeita vinkuvia valittajia. Yleensä luonnehäiriöisiä myös. Tunnen näitä työni vuoksi.

Vierailija
2/31 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa kouluttamaton? Eli peruskoulun jälkeen ei ole opiskellut mitään??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa kouluttamaton? Eli peruskoulun jälkeen ei ole opiskellut mitään??

Näin juuri.

ap

Vierailija
4/31 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen on kyseessä?

Vierailija
5/31 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustelisi työssäkäyvän kanssa. Ikinä ei olisi aikaa tehdä mitään yhdessä.

Vierailija
6/31 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä huolin vain siistin, fiksun bisnesmiehen.

Vierailija
7/31 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin juuri.

ap

Kyllähän kouluttamaton on myös esimerkiksi lukion käynyt, mutta sen jälkeen ei opiskellut. Jos korkeakoulututkinto puuttuu, on kouluttamaton.

Vierailija
8/31 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pk-seudulla on töitä tekevälle, joten en missään nimessä olisi miehen kanssa, jolle ei työ kelpaa. Eri asia, jos olisi esim. jossain pienemmällä paikkakunnnalla ollut töissä ja vaikkapa syystä tai toisesta olisi työpaikka mennyt alta. Kouluttamatoman kanssa en seurustelisi, koulutustakin on moneen junaan, kaikki kouluttautuminen ei johda esim tutkintoon, mutta pitää olla kiinnostunut asioista.

Vierailija
9/31 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla mies, joka ei ole koulua loppuun käynyt. Töissä kuitenkin ollut kokoajana, miinus armeija ja puolivuotias työttömyyttä. Tällä hetkellä kuitenkin opiskelee ammattiin, ja motivaatiotakin taitaa löytyä nyt 32 vuotiaana eri tavalla kuin silloin 10 vuotta sitten.

Vierailija
10/31 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin seurustella eri paikkakunnalta olevan miehen kanssa, joka oli halukas muuttamaan tänne. On kouluttautunut alalle, jossa työllistyy lähes missä vain ja täällä osaajista on pulaa. Mies ei kuitenkaan tehnyt elettäkään hakeakseen töitä, vaikka annoin yhteystietoja useamman kerran. Päinvastoin suuttui, että painostan menemään töihin. Lorvi mieluummin päivät pelaten ja kuunnellen musiikkia ja eli peruspäivärahalla. Sitten kiukutteli rahapulaansa ja lainasi joskus rahaa minultakin.

Lopetin suhteen , sillä ei ollut aikomustakaan elättää ketään miestä. Rahojani tuskin saan takaisin, mutta onneksi kyseessä vain pieni summa.

Vierailija
11/31 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tavallaan seurustelen kouluttamattoman kanssa. Jos hän olisi 10 vuotta sitten kun tavattiin, sanonut että ei enään lukion jälkeen aio opiskella niin olisin jättänyt. Luulin että hän aikoi opiskella ammatin mutta eipä opiskellut, sen sijaan hän peri perheyrityksen jota nyt yksin yrittää ihan kiitettävin tuloksin.

Minä sen sijaan olen luultavasti ikuinen opiskelija ja itseni kehittäjä. Parasta on oppia jotain uutta. Kyllä elämä olisi tylsää ilman opiskelua tai muuta kulttuuria.

En seurustelisi kouluttamattoman ja työttömän kanssa, siinä on suuri riski alkoholisoitua kun elämä olisi muuten niin tylsää.

Koulutettu työtön on tänä päivänä ihan normaalia, ei mitään ihmeellistä.

Vierailija
12/31 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin juuri.

ap

Kyllähän kouluttamaton on myös esimerkiksi lukion käynyt, mutta sen jälkeen ei opiskellut. Jos korkeakoulututkinto puuttuu, on kouluttamaton.

Entäs ammattikoulu? Samantasoinen kuin lukio.

Tuon kommentin perusteella lähihoitajat ja sähköasentajat sekä parturi-kampaajat ovat kouluttamattomia...

Vierailija
13/31 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä epäolennainen kysymys vai? Saa vastata esimerkkejä että millainen ihminen tarkoitettu on, kun tuo työtön ei kerro edes pääkaupunkiseudulla minulle ihmisestä yhtään mitään. Koulutuskaan ei ole ikinä näkynyt päällepäin, joten miltä se koulutettu näyttää mielestänne varrattuna siihen kouluttamattomaan? Ymmärtäisin jos haluttaisiin rahaa niin voisi olla rumempikin vai tai sitten jos haluttaisiin rahaa niin voisi olla hieman moukempikin, jos haluttaisiin rahaa voisi olla työtön ja kouluttamatonkin. Tai jos haluttaisiin rakkautta niin silloin olisi muut persoonan tekijät kuin koulutus tai työttömyys mielessä. Esim älykkyys tai ystävällinen luonne jne.. Haittaisiko nämä asiat!

Vierailija
14/31 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on enää 10 vuotta eläkeikään ja seurustelin vähän aikaa itseäni muutaman vuoden vanhemman miehen kanssa, joka oli työkyvyttömyyseläkkeellä. Ei siitä tullut mitään. Mies ei oikein ymmärtänyt, että minä en jaksa heti työpäivän jälkeen tavata häntä enkä ainakaan joka päivä. Lisäksi mies olisi halunnut viettää kanssani kaikki viikonloput eikä ymmärtänyt sitäkään, että mulla on sata ja muutakin asiaa viikonloppuisin tehtävänä. Ongelmaksi siis muodostui se, että minulla ei ollut hänelle niin paljon aikaa kuin hän olisi halunnut. Työssäkäyvä olisi todennäköisesti ymmärtänyt asian paremmin.

Vierailija
15/31 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin seurustella miehen kanssa, joka työtön, mutta hakee aktiivisesti töitä. Ei minusta ole siihen, että käyn vaativassa työssä ja mies odottaa seurakseen kotiin.

Vierailija
16/31 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä huolin vain siistin, fiksun bisnesmiehen.

Mutta se fiksu bisnesmies ei huoli sinua

Vierailija
17/31 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin juuri.

ap

Entäs ammattikoulu? Samantasoinen kuin lukio.

Tuon kommentin perusteella lähihoitajat ja sähköasentajat sekä parturi-kampaajat ovat kouluttamattomia...

Tietenkin pelkän ammattikoulun käynyt on kouluttamaton, koska akateeminen tutkinto puuttuu.

Vierailija
18/31 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tavallaan seurustelen kouluttamattoman kanssa. Jos hän olisi 10 vuotta sitten kun tavattiin, sanonut että ei enään lukion jälkeen aio opiskella niin olisin jättänyt. Luulin että hän aikoi opiskella ammatin mutta eipä opiskellut, sen sijaan hän peri perheyrityksen jota nyt yksin yrittää ihan kiitettävin tuloksin.

Minä sen sijaan olen luultavasti ikuinen opiskelija ja itseni kehittäjä. Parasta on oppia jotain uutta. Kyllä elämä olisi tylsää ilman opiskelua tai muuta kulttuuria.

En seurustelisi kouluttamattoman ja työttömän kanssa, siinä on suuri riski alkoholisoitua kun elämä olisi muuten niin tylsää.

Koulutettu työtön on tänä päivänä ihan normaalia, ei mitään ihmeellistä.

No etpä kovin koulutetulta kuulosta sinäkään. EnääN.

Vierailija
19/31 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut työttömän ja kouluttamattoman miehen kanssa. Olen akateeminen nainen. Nyt se työtön ja kouluttamaton on kyllä töissä.

Minä en voisi seurustella kenenkään kanssa palkan tai koulutuksen takia. Näin me ihmiset ollaan erilaisia.

Vierailija
20/31 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä epäolennainen kysymys vai? Saa vastata esimerkkejä että millainen ihminen tarkoitettu on, kun tuo työtön ei kerro edes pääkaupunkiseudulla minulle ihmisestä yhtään mitään. Koulutuskaan ei ole ikinä näkynyt päällepäin, joten miltä se koulutettu näyttää mielestänne varrattuna siihen kouluttamattomaan? Ymmärtäisin jos haluttaisiin rahaa niin voisi olla rumempikin vai tai sitten jos haluttaisiin rahaa niin voisi olla hieman moukempikin, jos haluttaisiin rahaa voisi olla työtön ja kouluttamatonkin. Tai jos haluttaisiin rakkautta niin silloin olisi muut persoonan tekijät kuin koulutus tai työttömyys mielessä. Esim älykkyys tai ystävällinen luonne jne.. Haittaisiko nämä asiat!

Onko vastauksia? On ennemmin ennakoluuloista vert rasistista tai sovinistista jne muuta yleistävää väittää jotain noiden kahden tilanteen pohjalta mitään ihmisestä. Haluatteko olla ennakkoluuloisia juntteja? Miten on seurustelisitteko ennakkoluuloisen juntin kanssa?