Paljonko sulla on vaatteita ja kenkiä?
Saat luetella niin tarkasti kuin haluat.
Yleensä tällaiset kyselyt on jossain Demi.fissä mutta tein juuri omaan vaatekaappiin inventaarion, ja aloin miettimään mikä olisi jokin keskiarvo.
Mulla on vaatteita runsaasti joskaan ei ihan liikaa (mm 7 farkut), mutta kenkiä taas on aika paljon. Pelkkiä tennareita löytyy 8 paria, näin esimerkkinä. Käytän kyllä kaikkia. Toisia usein mutta joitain harvoin.
Miten teillä?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Tajusin tänään, että mulla on 7 talvitakkia, ja että se taitaa olla liikaa. Yksi lyhyt toppatakki, kaksi eri paksuista pidempää, yksi siisti vedenpitävä takki, kaksi villakangastakkia. Muita tulee kaikkia käytettyä, paitsi niitä villakangastakkeja harvemmin.
Ja se yksi värikäs laskettelutakin tapainen unohtui.
Aivan järkyttävän paljon: 825
Tässä mukana siis ihan kaikki vaatteet (myös alusvaatteet, sukat laskettu parina), asusteet, laukut ja kengät
Housuja jotain 40 paria, takkeja 20, kenkiä ehkä 15 paria. Hattuja ainakin 20 erinlaista.
M 48
Vierailija kirjoitti:
Aivan järkyttävän paljon: 825
Tässä mukana siis ihan kaikki vaatteet (myös alusvaatteet, sukat laskettu parina), asusteet, laukut ja kengät
825 vaatetta on melkoisen paljon... 🤯
Tajusin tänään, että mulla on 7 talvitakkia, ja että se taitaa olla liikaa. Yksi lyhyt toppatakki, kaksi eri paksuista pidempää, yksi siisti vedenpitävä takki, kaksi villakangastakkia. Muita tulee kaikkia käytettyä, paitsi niitä villakangastakkeja harvemmin.